Gjest makar Skrevet 5. juli 2016 #1 Skrevet 5. juli 2016 Noen her som har hatt samleie med vaginakuler? Hvordan føles det i så fall? Bedre nytelse under hele samleiet, bedre orgasmer etc? Hvis menn også vil svare: Hvordan føles det for dere?
Uredd Skrevet 5. juli 2016 #2 Skrevet 5. juli 2016 Aner ikke... Jeg har bare hatt samleie med kvinner jeg... Men seriøst, er det i det hele tatt plass.. og et poeng? 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #3 Skrevet 5. juli 2016 De skal jo ikke være inni vagina når man har samleie vel 😳 Anonymkode: 99131...53b 1
FayFerner Skrevet 5. juli 2016 #4 Skrevet 5. juli 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: De skal jo ikke være inni vagina når man har samleie vel 😳 Anonymkode: 99131...53b Har aldri jeg hørt om heller. De kulene er vel ment for noe kvinnen kan gå rundt med på dagen for å få nytelse.
Gjest makar Skrevet 5. juli 2016 #5 Skrevet 5. juli 2016 26 minutter siden, Uredd skrev: Aner ikke... Jeg har bare hatt samleie med kvinner jeg... Men seriøst, er det i det hele tatt plass.. og et poeng? 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: De skal jo ikke være inni vagina når man har samleie vel 😳 Anonymkode: 99131...53b 15 minutter siden, FayFerner skrev: Har aldri jeg hørt om heller. De kulene er vel ment for noe kvinnen kan gå rundt med på dagen for å få nytelse. Mener jeg så en reklame fra Kondomeriet der det sto "gir økt nytelse ved samleie", men det kan hende det er feil?
FayFerner Skrevet 5. juli 2016 #6 Skrevet 5. juli 2016 Et øyeblikk siden, makar skrev: Mener jeg så en reklame fra Kondomeriet der det sto "gir økt nytelse ved samleie", men det kan hende det er feil? Det er jo egentlig bare en ting å gjøre: prøv det ut! Skjønner ikke helt hvordan det skal bli plass der inne, hmmmm, så du får oppdatere oss seinere da
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #7 Skrevet 5. juli 2016 7 minutter siden, makar skrev: Mener jeg så en reklame fra Kondomeriet der det sto "gir økt nytelse ved samleie", men det kan hende det er feil? Jeg kan melde meg frivillig til å være med å teste dette med deg jeg Anonymkode: 8715d...991 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #8 Skrevet 5. juli 2016 12 minutter siden, makar skrev: Mener jeg så en reklame fra Kondomeriet der det sto "gir økt nytelse ved samleie", men det kan hende det er feil? Kan det være at de skal trene muskulaturen slik at du feks blir trangere? Kan umulig være behagelig når mannen er vondt til at han kan gå så og så langt inn, men plutselig er det en hindring der som gjør at det kjennes ut som at livmoren kommer opp gjennom halsen. Anonymkode: 99131...53b 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #9 Skrevet 5. juli 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan melde meg frivillig til å være med å teste dette med deg jeg Anonymkode: 8715d...991 Hvis hun takker ja til tilbudet ditt, så får dere skrive inn her senere da; Pulings på 2 KG-brukere, test av vaginakuler under samleie. Anonymkode: dac8b...110
Ardenus Skrevet 5. juli 2016 #10 Skrevet 5. juli 2016 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan det være at de skal trene muskulaturen slik at du feks blir trangere? Kan umulig være behagelig når mannen er vondt til at han kan gå så og så langt inn, men plutselig er det en hindring der som gjør at det kjennes ut som at livmoren kommer opp gjennom halsen. Anonymkode: 99131...53b Dette stemmer, kulene er ment for å trene musklene så man kniper hardere og lenger under samleie. Du skal ikke ha kulene inni deg mens du blir pult, eneste måtte ha vært hvis du ble tatt i rumpa samtidig. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå