AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #1 Skrevet 5. juli 2016 Det er så irriterende. Han kommer hjem fra jobb mens han snakker i telefonen. nesten hver eneste familiemiddag blir ødelagt fordi telefonen ringer og han sitter med telefonen hele ettermiddagen til miste barnet har lagt seg. Så drar han en tur på jobb/kjører eldste barn på trening. Når vi legger oss, ligger har og trykker på telefonen til han legger seg for å sove. Jeg holder på å bli gal!! Etter middag tar han telefonen i stedet for å hjelpe å ta av bordet.. Ja, han har en tidskrevende jobb, men det går også i snap, facebook og vgnett. Når jeg eller barna prøver å få kontakt er det umulig.. Jeg har tatt fra han telefonen flere ganger bare for å få svar på noe jeg spør om. Jeg har prøvd å si fra at han er sykt avhengig, men han blir bare sint når jeg tar det opp. Dersom dette ikke ordner seg så kommer jeg til å flytte. dette ødelegger sånn! Tips, anyone? Anonymkode: 476b0...7de
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #2 Skrevet 5. juli 2016 Gjør alvor av trusselen din. Pakk sakene til deg og ungene og reis bort noen uker. Fortell han at denne tiden kan han tenke over hva som er viktigst for han, telefonen eller familien og om dere kommer tilbake igjen er opp til han. Anonymkode: 10d15...a6f 1
Gjest asdas123 Skrevet 5. juli 2016 #3 Skrevet 5. juli 2016 Mobilkurv. Mobilen stilt inn slik at den ikke lager lyd hvis ikke det er noen på en liste som ringer (og da må de ringe flere ganger for at lyden skal på). Her er vi ikke tilgjengelige fra barna er hentet til de er lagt for kvelden. Vi kan snike oss til en mobilpause på toalettet eller når v setter på tørketrommel/ny klesvask, men ikke foran barna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå