AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #1 Skrevet 5. juli 2016 Datet en fyr en stund, vi har møttes 6 ganger. Har ikke hatt sex, men tenkte kanskje han bare var en sånn som ville ta det med ro og at han var seriøs. Han skulle sende meg mld i helgen ang å sees, men hørte aldri noe fra han.. Så han har vel mistet interessen og håper på at jeg bare skal ta hintet og ikke kontakte han. Men jeg begynner å bli litt lei dette her. Kan ikke folk si fra? Er det meningen at man bare skal "spille med" og skjønne hintet uten mer "fjas"? Kan jeg sende han en melding nå og si fra at det er lite kult eller bør man bare holde kjeft? Anonymkode: 92ca4...3e3 1
Elsoo Skrevet 5. juli 2016 #2 Skrevet 5. juli 2016 Skjønner det kan være sårende at han ikke tar kontakt helt uten videre, men han har ikke meldeplikt til deg. Og hold deg for god for å sende en melding der du forteller at det er dårlig gjort, for er det virkelig så dårlig gjort? Han er kanskje ikke interessert, og tenker at å fade ut er den mest skånsomme måten å avslutte på? Det gangene jeg fortalte fyren at jeg ville avslutte datinga ble det veldig dårlig stemning og han/de kom gjerne med beskyldninger om andre grunner til at jeg avsluttet, som at jeg datert andre samtidig osv. Du kan derimot sende en melding for å høre om han er interessert i å treffes videre, uten å "si fra" hva du syns. 2
Gjest BethD Skrevet 5. juli 2016 #3 Skrevet 5. juli 2016 Syns du burde sende en melding å si ifra ! Si ifra at du skjønner tegninga men at du syns han burde behandle deg som en person og et menneske med følelser og la deg vite at han ikke er interessert mer.
FayFerner Skrevet 5. juli 2016 #4 Skrevet 5. juli 2016 Helt enig med @Elsoo over her. Send ham for guds skyld ikke en melding om at det er dårlig gjort, hold deg for god til det, for da får man bare sånn kaninkoker-følelse. Det er naturlig å la noe bare fade ut hvis man ikke er interessert, det er tross alt ikke sååå lett å si slike ting rett ut, selv om det så klart er mest voksent. Så får du bare prøve deg med videre dating, plutselig dukker den rette opp
Forundret.. Skrevet 5. juli 2016 #5 Skrevet 5. juli 2016 Hvorfor sendte ikke du en mld selv i helgen? I og med at du valgte den overskriften i denne tråden og at han siste her faktisk har vært på 6 dater med deg så stiller jeg spørsmål til hvor mye interesse du selv egentlig viser for de du dater.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #6 Skrevet 5. juli 2016 Ahhrg! Hater folk som ikke sier i fra, som enten bare kutter ut personen eller begynner å svare kort og/eller frekt. Skjønner godt at du vil si i fra, for man kan jo bli litt usikker når man ikke hører noe mer fra dem. Kan skrive noe sånt som "Det er helt greit at du ikke vil noe mer, men jeg syns det er greit at du sier i fra, så slipper jeg å bruke tid/energi på å vente på svar fra deg." Ikke vær sur eller noe sånt i meldingen. Anonymkode: 1eabf...6cc
Teriyaki Skrevet 5. juli 2016 #7 Skrevet 5. juli 2016 Ville bare sendt melding og spurt om han er interessert i å bli bedre kjent eller ikke. Noe i den duren. Jeg kommer aldri til å gidde å involvere meg med en mann hvor man må spille spill. Det er aldri galt å spørre, så lenge man spør ordentlig. 2
Gjest Chauve-Souris Skrevet 5. juli 2016 #8 Skrevet 5. juli 2016 Du har jo faktisk ikke tatt kontakt med han heller, muligens han så på det som en litt løs avtale og ventet på at du skulle ta kontakt, eller så fant han ut at følelsene sine ikke var de helt store og går videre. Om du vil sende han en melding, tenker jeg du kan skrive noe som: "Åj beklager! Hendte plutselig så mye denne helgen at jeg helt glemte at vi skulle prøve å møtes, har du lyst til å treffes en dag til uken istedenfor? ". Nå er ikke jeg for spill, men her legger du ballen over på hans side, samtidig som at du heller ikke virker desperat om han faktisk ikke er interesser i deg lenger. Enten så blir han glad for meldingen og vil finne på noe med deg, kanskje han ble usikker siden du ikke sendte han noen melding? Eller så dropper han å svare/skriver at han ikke er interessert, og du har fått "svar" uten å måtte "tape ansikt".
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #9 Skrevet 5. juli 2016 1 time siden, Elsoo skrev: Skjønner det kan være sårende at han ikke tar kontakt helt uten videre, men han har ikke meldeplikt til deg. Og hold deg for god for å sende en melding der du forteller at det er dårlig gjort, for er det virkelig så dårlig gjort? Han er kanskje ikke interessert, og tenker at å fade ut er den mest skånsomme måten å avslutte på? Det gangene jeg fortalte fyren at jeg ville avslutte datinga ble det veldig dårlig stemning og han/de kom gjerne med beskyldninger om andre grunner til at jeg avsluttet, som at jeg datert andre samtidig osv. Du kan derimot sende en melding for å høre om han er interessert i å treffes videre, uten å "si fra" hva du syns. Meldeplikt? haha, jeg har ikke sagt at han har meldeplikt. Jeg bare syntes det er tåpelig at det ikke går an å si "føler ikke det er helt rett", istedenfor "jeg sender deg mld på lørdag for da vet jeg hvordan det blir med jobb" når man vet at man ikke er interessert og at man ikke kommer til å gi mer lyd fra seg. Skjønner at det kan bli dårlig stemning om man avslutter på en høflig måte, har avsluttet mange datinger selv jeg:) men det er en del av pakka føler jeg da. Anonymkode: 92ca4...3e3
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #10 Skrevet 5. juli 2016 Er jo ikke slik at folk har alt grundig gjennomtenkt og klart for seg. Hverken du eller han har det. Er jo ikke slik at han har sittet og strategisk tenkt gjennom og avveid følelsene sine i forhold til deg alltid. Man bør ikke trenge si alt i klartekst, når det ikke er sikkert det er avklart en gang. Kanskje det enda er åpent for endring. Fading er ikke alltid en bevist handling fra min side, motparten kan jo rett og slett oppleve det som at det bare dabber av fra begges side, at her var det ikke så mye fart og kjemi. Anonymkode: bce77...559
DizzyRonson Skrevet 5. juli 2016 #11 Skrevet 5. juli 2016 Send han ett bilde av rompa di. Da finner du fort ut om han er interessert.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #12 Skrevet 5. juli 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Er jo ikke slik at folk har alt grundig gjennomtenkt og klart for seg. Hverken du eller han har det. Er jo ikke slik at han har sittet og strategisk tenkt gjennom og avveid følelsene sine i forhold til deg alltid. Man bør ikke trenge si alt i klartekst, når det ikke er sikkert det er avklart en gang. Kanskje det enda er åpent for endring. Fading er ikke alltid en bevist handling fra min side, motparten kan jo rett og slett oppleve det som at det bare dabber av fra begges side, at her var det ikke så mye fart og kjemi. Anonymkode: bce77...559 Litt usikker på hva du mener.. jeg er nok en litt for direkte person til å drive med sånt med meg så er det litt sånn "jeg liker deg og vil bli bedre kjent" eller "jeg har ikke noe behov for å bli bedre kjent, sorry". Men har jo skjønt nå etter noen år som singel at det er om å gjøre å være kul og kald, ikke vise følelser, ikke si fra om man etter flere måneder f eks med dating ikke vil mer, for det skylder man visst ikke den andre parten, man skal kun tenke på seg selv og egne behov og gjøre det som passer seg selv. Gir litt opp Foretrekker ærlige og direkte mennesker og de finnes det ikke mange av haha. Anonymkode: 92ca4...3e3 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #13 Skrevet 5. juli 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Litt usikker på hva du mener.. jeg er nok en litt for direkte person til å drive med sånt med meg så er det litt sånn "jeg liker deg og vil bli bedre kjent" eller "jeg har ikke noe behov for å bli bedre kjent, sorry". Men har jo skjønt nå etter noen år som singel at det er om å gjøre å være kul og kald, ikke vise følelser, ikke si fra om man etter flere måneder f eks med dating ikke vil mer, for det skylder man visst ikke den andre parten, man skal kun tenke på seg selv og egne behov og gjøre det som passer seg selv. Gir litt opp Foretrekker ærlige og direkte mennesker og de finnes det ikke mange av haha. Anonymkode: 92ca4...3e3 Jeg er helt enig med deg. Nå tror jeg ikke jeg kan date mer, for mister helt troen på menneskeheten. Har blitt fadet ut et par ganger, og det gjør virkelig vondt, mye vondere enn å få en avvisning. Det er greit at man selvfølgelig forstår at personen ikke er interessert mer, men for de fleste er det mye lettere å få et svar enn å ikke forstå noe. Han siste jeg datet i 4 mnd (og trodde vi var på vei til å bli sammen), sendte i alle fall en melding. Men den var så kort og gav ingen forklaring, så jeg ringte han og sa "Du, jeg er ikke sur, du har din fulle rett til å ikke ville se meg mer. Men hvis du kan gi meg noen svar som forklarer dette så vil det bli mye lettere for meg å gå videre." Han foreslo faktisk å møtes og vi hadde en god prat. Jeg sa at jeg syns det var litt dårlig å sende en melding som egentlig ikke forklarte noe, og da sa han at han var redd jeg skulle bli fly forbanna og at det var så ubehagelig å dumpe noen. Har også dumpet folk, så forstår den, men det å gi en ordentlig forklaring er faktisk viktig for veldig mange. Anonymkode: fcfef...959 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå