AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #1 Skrevet 5. juli 2016 Vet dette blir langt, så da vil jeg begynne å advare med det. Videre vil jeg også påpeke at jeg faktisk ikke er sur eller bitter når jeg skriver dette, men faktisk ganske avslappet og koser meg med en kopp kaffe nå. Greia er det at jeg er en typisk "snill" mann som aldri har skjønt meg på damer. Jeg husker jeg så på mine kompiser i mine yngre dager, og lurte på hvorfor de så på dama de holdt på med, med det blikket. Et uforklarlig blikk. Jeg ser tilbake på de gangene damene flokket seg rundt "drittsekker" og hvordan de slapp unna med det. Jeg kunne ikke forstå hvorfor kompisene mine var utro svin når dama ikke var der. Jeg fordømte jo alt det, for jeg var jo i den tro om at forholdet mellom to mennesker skulle være noe spesielt, noe ekte Jeg ville absolutt ikke bli som de. Jeg ville ikke føres inn i rekken av drittsekker. Personlig er jeg kanskje noe en ser på som en raring. Fra ung alder har jeg aldri brydd meg om det alle andre bryr seg om. Har vært søkende fra ung alder, og det ga jo problemer i og med at jeg hadde masse spørsmål ingen hadde svar på. Jeg husker jeg møtte en eldre kar for samtaler som ung 14 åring, og spørte han spørsmålet om hvorfor alle gutter og jenter holdt på slik de gjorde. Hvorfor jenter ikke ville ha noe mer? Svaret jeg fikk var at "det kommer damer til å digge deg for når du blir eldre". I og med at jeg stadig så ting og detaljer jeg ikke kunne sette ord på, og ingen og snakke med utviklet jeg det som kan ses på som en depresjon. Skole gikk så som så, jeg sov i timene men fikk alikevel toppkarakterer. Innser også hvilken idiot jeg var som ikke ga de jentene som faktisk var interesserte i meg en sjanse. Men gjort er gjort. Årene gikk, jeg fortsatte å søke etter å forstå livet, samspillet mellom natur og mennesker. Samspillet mellom mennesker. Hvorfor mennesker gjør som de gjør. Forstå jenter, deres drømmer og hva som former de til å bli de skjønne vesener de er. Helt til jeg i en alder av 20 møtte veggen, da jeg studerte i Stavanger. Jeg kollapset mentalt. Det var så ille at alle fagfolk anbefalte meg å IKKE ta høyere utdannelse, ta sterke piller og unngå inntrykk. Jeg var på bunn. Ingen hjelp fra hverken NAV, psykiatritjenesten eller noe. Slik som vanlig så klaget jeg aldri og hadde tiltro til at det ville ordne seg. Satt hjemme og gamet, og foreldrene mine var jo oppgitt og bekymret. Hver gang jeg sluttet på medisiner eller ble stresset, kollapset jeg mentalt... og da var det inn på kokohuset. Det var ikke før jeg i en alder av 25 bestemte meg at slik ville jeg ikke leve. At den helberedelsesprossen fagfolket hadde, de rådene de kom med ikke hjalp. Så jeg tok saker i egne hender. Flyttet ut hjemmefra og startet livet på nytt. Det var ille å måtte bygge seg opp mentalt bit for bit, for jeg hadde de siste 5 årene vært i en tilstand hvor jeg ikke kunne stole på mine sanseinntrykk, det folk sa til meg, og feiltolket alt. Samtidig hadde jeg fått støtte fra NAV om omskolering, og hadde et enormt tidspress på meg. Jobbet meg gjennom skoleangst, angst for store forsamlinger, depresjoner, mani og ikke minst angst for å lese/skrive på egenhånd. Gikk ut med B i snitt og fikk A på masteroppgaven min. Tok en master i teknologi, hvor jeg faktisk aldri leste til eksamen. Heh, kompisene mine ryster på hodet når jeg forteller de hvordna jeg eeeegentlig jobber på skolen. Kort fortalt så har jeg da iløpet av de siste 5 årene klart å bli en høyfungerende "håpløstilfelle" og legene/fagfolk klør seg i hodet om hvordan det er mulig. Har samtidig de siste årene drevet veldedig arbeid, undervist små barn i matematikk og norsk, vært aktiv i studentpolitikken, og ikke minst vært borti og flørtet med så mange damer jeg absolutt kunne. Heletiden hadde jeg i bakhodet at jeg ikke ville føres inn i de rekker av drittsekker. Helt til jeg etter å ha møtt så mange kvinner, sett hvordan de tenker og føler, hvordan de oppfører seg, hvordan de snakker og kommuniserer, hvordan de er formet hver eneste en av de, har kommet frem til at den eneste veien å gå er å være en drittsekk. Hvorfor lurer du kanskje? Fordi: Det fungerer ikke å være seg selv. Så enkelt, så greit. Man må legge lokk på den man er, slik som jeg ikke kunne forstå hvordan kompisene mine har gjort i årevis. Man må tegne et bilde, la dama føle og tro at du er bedre enn du er, og la henne gjøre mye av jobben. Dette er jo selvfølgelig noe man kan lese seg opp på nett, men empiri og ikke minst sosial trening og innsikt har gjort at jeg nå kommer til samme konklusjonen. Veien videre blir nå å maksimere utseende, fortsette jobben og tjene penger, fortsette å lære lage gode matretter. Bare bli en så komplett mann som mulig. Har noen likesinnede kompiser som har gått denne veien før meg, og jeg har aldri helt skjønt hvorfor de gjorde det. Målet? Ha en kone som jeg akkurat tilfredstiller behovene til, som jeg skaper og fjerner kjemi kontinuerlig, hvor hun sitter igjen med en følelse av trygghet og usikkerhet samtidig. Hvor de "dype" samtalene hennes egentlig er meg som forteller henne noe alle kan lese seg opp på i VG, og hun sitter igjen med en god følelse om at vi to "har dype samtaler". Det hun egentlig er totalt uvitende om er at denne samtalen fo rmeg er ikke noe givende, men at jeg kun gjør det for å oppnå et større mål. Hvor jeg vet at hvis jeg åpner slusene, så forvirrer det henne mer enn det er godt for henne. Jeg ser at jeg gradvis trer inn i rekken drittsekker. Videre tenker jeg at jeg videreutvikler den evnen dere kvinner har så naturlig for å gjøre. Nemlig å kontinuerlig lese mellom linjene, se kontekster og vurdere kroppspråk for å veilede magefølelsen deres. Har fått dreisen på det sånn halvveis nå, men skal perfeksjonere det. Videre jobbe med å skape kjemi, flørte og ikke minst perfeksjonere hvilke signaler og verdier jeg utstråler ovenfor en kvinne. Hvorfor tenker dere? Hvorfor ikke? Alle lyver, alle manipulerer, alle jukser. HIttil har jeg levd i troen om at man må være hederlig og ærlig, holde ting riktig, respektere og se på alle som like mye verdt. Men sorry damer og menn, jeg klarer ikke respektere mennesker som lever i en konstant tilværelse hvor følelser, begjær og impulser styrer hverdagen. Hvor mennesker osm ikke klarer gi slipp på det kroppslige og det materialistiske. Hvor man kontinuerlig måler mennesker opp mot visse verdier og skalaer, for å kunen sortere de og deres verdi. Helt ufattelig infantilt og håpløst. Ser at jeg nå har tredd inn i rekken av drittsekker. Damer, det er ikke alle menn som er født drittsekker. Det er enkelte som forguder dere, har store drømmer, håp og ikke minst ønske om å gi dama si hele verden. Så vokser man opp og ser at verden er mer kompleks, at mennesker er egostistiske, og at kvinner er de mest dobbeltmoralske vesener på jorda, som ikke klarer bedømme ting korrekt pga den tåken som ligger over øynene deres. Jeg er ikke sinna på damer, jeg ikke bitter. Langt ifra. Hver eneste gang jeg ser en dame fylles hjertet mitt med glede. Dere har så mye godt i dere. Jeg åpner fortsatt døra for alle damer og menn, for når de går forbi, og jeg får dunsten av parfymen deres, så er det alt verdt det. Slipper de forbi i køen, og er hyggelig. Har selv venninner, søstre, en mor og tanter. De er fatnastiske. Men i overgangen å ha en i livet man skal gjøre seg sårbar for, som man skal dele seg selv med? Ikke mulig. Nå erre på tide å jobbe Anonymkode: 0c7bb...71d 4
Hengebuksvinet Skrevet 5. juli 2016 #2 Skrevet 5. juli 2016 Stakkars deg... Du har en del ting du burde jobbe med. Og husk, 16 år gamle jenter ser etter andre ting enn en 25-åring. (Det virker litt som du henger igjen i ungdomsskolemønster). Uansett. Du bygger aldri noe sunt forhold om du ikke er deg selv. 13
Ardenus Skrevet 5. juli 2016 #3 Skrevet 5. juli 2016 Jeg svarte en tråd i natt om der kvinner var lei drittsekker og at de kun var ute etter 1 ting som regel, jeg sa til henne at det finnes faktisk noen ordentlige mannfolk der ute og det vet jeg fortsatt. Jeg er som du var, snill og ordentlig og aldri vært drittsekk. Ærlig og være meg selv hele tiden, noe så deilig å slippe å spille et spill for at noen skal like meg, bare å møte opp og være seg selv og resten ordner seg selv. Når jeg gikk på ungdomskolen så ble vi spurt i naturfagtimen om likestilling, ca 18 år siden ish, den gang så var det fortsatt vanlig at mannfolka jobba og kvinnfolka gjorde husarbeid. Alle i klassen mente at det var fair, jeg rakk opp handa og sa, men det blir jo mer rettferdig hvis de deler på det, da fikk jeg som svar at [navn her] du kommer til å få mange jenter etter deg når du blir eldre. Ikke gi opp med å være den snille. 5
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #4 Skrevet 5. juli 2016 44 minutter siden, SS skrev: Stakkars deg... Du har en del ting du burde jobbe med. Og husk, 16 år gamle jenter ser etter andre ting enn en 25-åring. (Det virker litt som du henger igjen i ungdomsskolemønster). Uansett. Du bygger aldri noe sunt forhold om du ikke er deg selv. Det morsomme er jo at jeg etterhvert innser at kvinner slutter å modne på enkelte måter, og forblir slik de er selv etter fylte 18år. Det er jo heller slik at jeg ser etter ting som 25 åringer ser etter som 16 åring, men innser at disse 25åringene fortsatt ikke har det som trengs. Bygge et sunt forhold om jeg ikke er meg selv? Jeg innser jo at "det å være seg selv" er kvinnesnakk for "ikke skjul hvem du er, slik at vi kan føle oss trygge på om vi skal droppe deg eller ikke". Når det blir mer komplekst, når hun etterhvert innser at man sitter på tanker om ting som kanskje kan virke skremmende, så vil reptilhjernen hennes løpe. Det essensielle i hele tråden er jo nemlig den vonde tanken på at det mest sannsynligvis ikke finnes en kvinne som vil kunne vite hvordan forholde seg til det jeg bærer på, og det jeg vet. Det er ikke vonde tanker, det er ikke ondskap. Langt ifra. Men etter å ha snakket og blitt kjent med godt over 150++ kvinner i alle aldre fra 16-35 år, så ser jeg trenden og tendensen. Jeg ser den mentale kapasiteten de har og hvilke forutsetninger de har for å kunne være med en fyr som meg. Og de fleste kommer til kort. Heh, høres sikkert ut som at jeg forguder meg selv og opphøyer meg selv. Lar heller resultatene mine vise vei. Kompiser og venninner mener jeg burde skrive bok, skrive blogg, spre mine ideer om alt mulig rart. Kanskje jeg burde, etter å ha lest på wikipedia i åresvis, og samtidig lært og jobbet med store mengder informasjon. Så hvem vet hvor jeg er om 20 år. Kanskje den boken du leser er skrevet av meg? Tiden vil vise. Men en ting er sikkert, at jeg må legge lokk på meg selv og mine følelser og tanker, for å kunne ha et lykkelig samliv med en kvinne. Anonymkode: 0c7bb...71d
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #5 Skrevet 5. juli 2016 1 minutt siden, Ardenus skrev: Jeg svarte en tråd i natt om der kvinner var lei drittsekker og at de kun var ute etter 1 ting som regel, jeg sa til henne at det finnes faktisk noen ordentlige mannfolk der ute og det vet jeg fortsatt. Jeg er som du var, snill og ordentlig og aldri vært drittsekk. Ærlig og være meg selv hele tiden, noe så deilig å slippe å spille et spill for at noen skal like meg, bare å møte opp og være seg selv og resten ordner seg selv. Når jeg gikk på ungdomskolen så ble vi spurt i naturfagtimen om likestilling, ca 18 år siden ish, den gang så var det fortsatt vanlig at mannfolka jobba og kvinnfolka gjorde husarbeid. Alle i klassen mente at det var fair, jeg rakk opp handa og sa, men det blir jo mer rettferdig hvis de deler på det, da fikk jeg som svar at [navn her] du kommer til å få mange jenter etter deg når du blir eldre. Ikke gi opp med å være den snille. Jeg har prøvd den veien, jeg har gjort som du sier. Jeg er ikke en uattraktiv fyr, og ja - jeg har jo fått pult. Det er jo ikke vanskelig. Har vært ærlig hele veien og gitt av meg selv. Når man sitter igjen med resultatene så sier det sitt. Jeg har prøvd å gi totalt faen og behandle damer som søppel, og det har gitt flest resultater. De har faktisk vært mer på'n, de har gitt mer av seg selv. Til tross for at jeg behandler de som søppel i senga, så sniker de seg inntil meg og smiler fra øre til øre. Så sitter jeg her og tenker følgende: Hvorfor skal jeg gå igjennom lange dager med prat og oppvartning, bare for å få tilbake noe som jeg kunne fått for mindre arbeid? Hvorfor skal jeg bruke min tid på å bevise at jeg er verdt hennes tid, når jeg kan ved enkle triks og måter å være på, få henne til å jobbe seg ihjel for min tid? Og jeg skal være ærlig. Til tross for at det føltes feil å være sånn, så føltes det også deilig på samme tid. Det var deilig å bare bruke dama uhemmet, og det virket som at hun nøt det også. Hun kom jo tilbake for mer. Jeg satte selvsagt stopp da hun presset for forhold, jeg sa nei, og hun insisterte på at vi fortsatte kontakten mens hun datet andre. Idioten som jeg er, så innser jeg jo at jeg skulle fortsatt å pule på henne. Bare tanken på at denne stakkars kjæresten gjorde alt for hennes emosjonelle behov, for å tilfredstille henne, mens det var meg hun tenkte på og tente på..... den tanken pirrer meg så utrolig nå. Ingen damer er off grounds. Ser jeg noe tegn til interesse så kjører jeg på. Har ingenting å tape. Nice guys DO finish last. Det er vedtatt og bevist. På tide å vinne litt. Resultater er alt som teller. Anonymkode: 0c7bb...71d 1
Ardenus Skrevet 5. juli 2016 #6 Skrevet 5. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har prøvd den veien, jeg har gjort som du sier. Jeg er ikke en uattraktiv fyr, og ja - jeg har jo fått pult. Det er jo ikke vanskelig. Har vært ærlig hele veien og gitt av meg selv. Når man sitter igjen med resultatene så sier det sitt. Jeg har prøvd å gi totalt faen og behandle damer som søppel, og det har gitt flest resultater. De har faktisk vært mer på'n, de har gitt mer av seg selv. Til tross for at jeg behandler de som søppel i senga, så sniker de seg inntil meg og smiler fra øre til øre. Så sitter jeg her og tenker følgende: Hvorfor skal jeg gå igjennom lange dager med prat og oppvartning, bare for å få tilbake noe som jeg kunne fått for mindre arbeid? Hvorfor skal jeg bruke min tid på å bevise at jeg er verdt hennes tid, når jeg kan ved enkle triks og måter å være på, få henne til å jobbe seg ihjel for min tid? Og jeg skal være ærlig. Til tross for at det føltes feil å være sånn, så føltes det også deilig på samme tid. Det var deilig å bare bruke dama uhemmet, og det virket som at hun nøt det også. Hun kom jo tilbake for mer. Jeg satte selvsagt stopp da hun presset for forhold, jeg sa nei, og hun insisterte på at vi fortsatte kontakten mens hun datet andre. Idioten som jeg er, så innser jeg jo at jeg skulle fortsatt å pule på henne. Bare tanken på at denne stakkars kjæresten gjorde alt for hennes emosjonelle behov, for å tilfredstille henne, mens det var meg hun tenkte på og tente på..... den tanken pirrer meg så utrolig nå. Ingen damer er off grounds. Ser jeg noe tegn til interesse så kjører jeg på. Har ingenting å tape. Nice guys DO finish last. Det er vedtatt og bevist. På tide å vinne litt. Resultater er alt som teller. Anonymkode: 0c7bb...71d Ingen damer vil ha en drittsekk, de vil ha en dominant(som regel) og er litt rå og gøy, når du leker drittsekk så blir du alt det der, du er dominant, gøyal (i senga?) rå fordi du gir faen, men alt dette kan du oppnå ved å være normal også, det er bare hvor du setter grenser hen. Jeg vil heller komme sist i mål, enn å vinne ved å være noe jeg ikke er. 16
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #7 Skrevet 5. juli 2016 Dette ble mye svada, syns jeg. Du mener at etter å ha hatt dype samtaler og innsikt i 150+++ jenter/kvinner så vet du at alle kvinner vil ha en drittsekk? Jeg orker ikke gå inn i alt det pjattet du kom med der, men jeg kan i hvert fall si at du på ingen som helst måte sitter med noen fasit. Den fasiten du har gjelder i såfall akkurat de jentene du har "studert". Og jo, selv om du sier at du ikke er bitter så høres det veldig sånn ut i alt du skriver. Når du sier at du gir faen og drikker kaffen og koser deg mens du tenker på at du behandlet dama som dritt, så virker det ganske bittert. Anonymkode: 25b66...873 9
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #8 Skrevet 5. juli 2016 23 minutter siden, Ardenus skrev: Ingen damer vil ha en drittsekk, de vil ha en dominant(som regel) og er litt rå og gøy, når du leker drittsekk så blir du alt det der, du er dominant, gøyal (i senga?) rå fordi du gir faen, men alt dette kan du oppnå ved å være normal også, det er bare hvor du setter grenser hen. Jeg vil heller komme sist i mål, enn å vinne ved å være noe jeg ikke er. Jo, sant nok det du sier. Men jeg tenker tilbake på en utveklingsstudent jeg møtte fra Frankrike.... Han var sosialt dominant, han var utrolig kjekk men han hadde dame. Han visste nøyaktig hvordan han skulle oppføre seg, hvordan han skulle snakke med damer, og hvordan han fikk det han ville. Han var en mestermanipulator. Den ene dama som bodde i nærheten av han var helt fortapt i han, og over ett år behandlet han som hans skjulte slavinne. Så selv hvordan han etterhvert ga mer og mer faen, og åpenbart manipulerte henne. Og her er kickeren; han trengte ikke jobbe noe for det. Den samme jenta var jo interessert i meg også, men på en annen måte. Jeg tilfredsttilte hennes emosjonelle behov, men jeg er jo ikke dum heller. Jeg var jo ikke interessert i denne jenta selv, for jeg visste nøyaktig hva som foregikk i hodet hennes og hva hun drev med. Det slo meg da at hvorfor skal jeg være den som smiler, ler, er hyggelig, har det koselig med henne, og ikke får smake på den bakte kaken hun løper avgårde til drittsekken med? Hun la seg langflat for ham. Viste seg jo i etterkant at han stjal masse utstyr fra skolen som han solgte videre, og stjal sykler og annet utstyr. Gudene vet hva mer han gjorde. Fikk aldri straff heller. Men hvis vi ser rent objektivt på hvem som fikk mest ut av dette? Det er jo han. Det er jo han som vant. Ingen ante noe som helst. Han forsvant så inn i arbeidslivet som konsulent. Dama hans som han hadde hatt de siste 7 årene var jussstudent og hengiven. Hun ante ingenting. Fyren fortalte meg disse ordene, og disse ordene glemmer jeg aldri: "De lykkeligste forholdene er de forholdene hvor dama har klart å temme en badboy". Jeg er en lat person. Jeg kjenner min verdi. Jeg ser rundt meg og ser at damer egentlig er ganske.... gjennomsnittlige. Da gidder jeg ikke jobbe meg ihjel for noe jeg kan få for lite arbeid. Det er jo ganske logisk, eller? Anonymkode: 0c7bb...71d
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #9 Skrevet 5. juli 2016 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette ble mye svada, syns jeg. Du mener at etter å ha hatt dype samtaler og innsikt i 150+++ jenter/kvinner så vet du at alle kvinner vil ha en drittsekk? Jeg orker ikke gå inn i alt det pjattet du kom med der, men jeg kan i hvert fall si at du på ingen som helst måte sitter med noen fasit. Den fasiten du har gjelder i såfall akkurat de jentene du har "studert". Og jo, selv om du sier at du ikke er bitter så høres det veldig sånn ut i alt du skriver. Når du sier at du gir faen og drikker kaffen og koser deg mens du tenker på at du behandlet dama som dritt, så virker det ganske bittert. Anonymkode: 25b66...873 Tja, jeg har ikke sagt at de vil ha en drittsekk. Jeg vet utmerket godt at de vil ha en støttepartner, en elsker, en som gir de trygghet og kjærlighet. En som forstår de. Greia er at man over tid lærer seg å kjenne mennesker. Gjennom måten hun snakker på, hva hun snakker om, hennes bakgrunn, hennes måte å resonnere på, måten hun reagerer på ting, så lærer jeg hvordan hun er som person, og hva jeg kan forvente. Dessverre har jeg en evne til å se informasjon i ting som andre ikke ser, og da blir det fort et komplekst bilde. Men med trening lærer man seg å male de rette bildene. Du virker forøvrig litt bitter selv, men det blir jo feil av meg å anta noe som helst. "Ikke alle damer er de samme" er den største løgnen som blir fortalt. For tar man ifra hverandre hver eneste lille del som er i en person, og lager en kobling av hva som gjør at de er nettopp som de er, så gir det etterhvert mening og blir forutsigbart. I og med at jeg fikk støtte av NAV så måtte jeg jo til behandling. Psykologspesialisten og jeg satt og diskuterte fenomener i psykologien som jeg oppdaget men ikke hadde navn på. Etterhvert ble det mer og mer komplekst, og hun undret seg over åssen jeg hadde kunnskap om det jeg hadde. Det ble etterhvert en greie hvor jeg lærte henne om ting hun ikke ante. Den siste timen vår mente hun at jeg burde ha studert psykologi. En logikerhjerne er ikke noe å tulle med. Anonymkode: 0c7bb...71d
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #10 Skrevet 5. juli 2016 Nice gays finish last? Jeg tror du bare kjeder deg. Anonymkode: 279de...1b6 4
Hengebuksvinet Skrevet 5. juli 2016 #11 Skrevet 5. juli 2016 Uff. Kjenner at jeg blir litt trist av hele tråden, så melder meg herved ut. Til mer du skriver, til mer tenker jeg at du har en del å jobbe med. 8
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #12 Skrevet 5. juli 2016 Må si meg enig med AB....873. Dette var mye svada. Du opphøyer deg selv til de grader og tror du er... ja, vanskelig å sette ord på, men du ser veldig høyt på deg selv og tror du har funnet 'nøkkelen'. For meg virker du egentlig mest som en forvokst 16-åring. 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Ikke alle damer er de samme" er den største løgnen som blir fortalt. For tar man ifra hverandre hver eneste lille del som er i en person, og lager en kobling av hva som gjør at de er nettopp som de er, så gir det etterhvert mening og blir forutsigbart. Vel, dersom man tar hva som helst fra hverandre, så er vi alle stjernestøv. Mange ord, men lite innhold er hva jeg leser. Du trenger nok å jobbe mer ja. Anonymkode: 359ff...6ad 11
Marie90 Skrevet 5. juli 2016 #13 Skrevet 5. juli 2016 Selvsagt er det ikke så enkelt som å "være seg selv". Det kommer jo an på hvem du er. Dersom man er sosialt utrent og inkompetent, er det noe man må forsøke å endre. Å bli flinkere sosialt tar tid. Du må forholde deg til andre mennesker gjennom livet, og du må lære noen sosiale koder, enten du vil eller ikke. Hvis ikke ender du opp som en forvokst tenåring. Du vil heller ikke klare å relatere deg til kvinner med mindre du klarer å relatere deg til andre menn. Mesteparten av arbeidslivet er også kommunikasjon, og det kommer en ikke utenom. 2
Elsoo Skrevet 5. juli 2016 #14 Skrevet 5. juli 2016 Dersom jeg hadde fått de samme vibbene etter å ha møtt deg som å ha lest denne tråden, hadde jeg løpt for livet. Høres ut som du har et forvrengt syn på virkeligheten og tenker veldig høyt om deg selv. 4
Silfen Skrevet 5. juli 2016 #15 Skrevet 5. juli 2016 Jeg digger snille gutter. De er de besteste. Men du har nok hatt for mange merkelige samtaler i ditt eget hode og burde kanskje realitetsorienteres litt. 9
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #16 Skrevet 5. juli 2016 17 minutter siden, Marie90 skrev: Selvsagt er det ikke så enkelt som å "være seg selv". Det kommer jo an på hvem du er. Dersom man er sosialt utrent og inkompetent, er det noe man må forsøke å endre. Å bli flinkere sosialt tar tid. Du må forholde deg til andre mennesker gjennom livet, og du må lære noen sosiale koder, enten du vil eller ikke. Hvis ikke ender du opp som en forvokst tenåring. Du vil heller ikke klare å relatere deg til kvinner med mindre du klarer å relatere deg til andre menn. Mesteparten av arbeidslivet er også kommunikasjon, og det kommer en ikke utenom. Er jo ikke helt håpløst på KG heller nei. Du er jo på listen over kvinner jeg fryder meg å lese innlegg fra, fordi de er så blottet for følelser og to the point. Er jo som du sier noe jeg innså etterhvert, at de sosiale kodene og hvordan å relatere seg til andre mennesker har vært en utfordring. Det er jo ikke noe som kom normalt. Derav eksponeringen. Det har vært knalltøft i og med at jeg hadde en indre kamp om å faktisk elske meg selv. Nå for tiden har jeg ikke vonde følelser mot noen, ikke noe ubehag. Det er som en slags ro som har falt over meg. Klarer jo å relatere meg til kvinner. Er bare som sagt den overgangen om å slippe henne inn i hvem jeg er på et dypere nivå, som jeg dessverre ser som umulig. Og det er den idealtanken om at jeg en dag vil møte en kvinne som ser den jeg er, altså fulle meg, og faktisk klarer håndtere det eller være fornøyd med det, er en tanke jeg rett og slett må legge fra meg. Total åpenhet kommer i mitt tilfelle aldri til å fungere. Til dere andre som mener jeg har mer å jobbe med; hva nøyaktig? Tror dere ikke jeg har kartlagt mine svakheter, mine styrker, mine evner og hva de rundt forventer... og ikke minst prøvd å finne min rolle i dette kaoset? Anonymkode: 0c7bb...71d 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #17 Skrevet 5. juli 2016 Ikke for å være stygg og slem, men innlegget ditt sier mye om hvorfor du er singel.. Anonymkode: 68f76...e2d 5
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #18 Skrevet 5. juli 2016 5 minutter siden, Silfen skrev: Jeg digger snille gutter. De er de besteste. Men du har nok hatt for mange merkelige samtaler i ditt eget hode og burde kanskje realitetsorienteres litt. På hvilken måte? Anonymkode: 0c7bb...71d
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #19 Skrevet 5. juli 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke for å være stygg og slem, men innlegget ditt sier mye om hvorfor du er singel.. Anonymkode: 68f76...e2d Tror du ikke jeg vet dette? Tror du ikke jeg vet at dette skremmer andre? Spesielt kvinner? Greia er at jeg har hatt muligheten mange ganger til å bli sammen med kvinner. Er ikke noe problem å få seg dame. Greia er bare at jeg selv har hatt urealistiske forventniger og idealer om kvinner, og hva som faktisk er fornuftig å gjøre når man relaterer seg til de. Anonymkode: 0c7bb...71d
Silfen Skrevet 5. juli 2016 #20 Skrevet 5. juli 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: På hvilken måte? Anonymkode: 0c7bb...71d Fordi du ikke virker helt på jorden. Hever deg selv så til de grader over alle andre. En smule stormannsgal. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå