Gå til innhold

Seksuelt frustrert av typen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, er jente på 16,5 år og holder da på med en gutt på 18,5år.

Begge to er jomfruer enda, når vi koser og slike ting blir jeg i veldig godt humør kan man da si..men jeg får inntrykket av at han rett og slett ikke ønsker samleie, noe som frustrerer meg veldig, ønsker selvsagt ikke å presse han men trodde som oftest gutter i denne alderen ville det?

På forhånd kan jeg bare si at om han faktisk har villet det så har han hatt mange muligheter, føler han må ta initiativet så jeg ikke "presser han", itilegg vet jeg at han ikke "får det et annet sted" så slike teorier vil ikke bli særlig godt motatt.

Holder på å gå fra vettet snart haha, noen tips?

Anonymkode: 209a6...be7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

knull i vei

AnonymBruker
Skrevet

Først; du er 16 år og han er 18 år. Hele den greia med "og et halvt" slutta man med på barneskolen :)

Det er nok ganske vanlig og tenke at 'det er jo gutter som pleier og presse fram sex, ikke jenter', men det er jo feil. Obviously. Gutter kan være like skjøre som jenter når det gjelder jomfrudommen sin. Kanskje han vil være i et fast forhold først? Kanskje han vil vente til du er litt eldre? Det er mange ting som kan være årsaken til dette, men jeg tror du må spørre litt. Du trenger ikke si; 'hvorfor vil du ikke ha sex med meg?', men du kan jo spørre generelt om sex, og hva han tenker om det.

Lykke til :) 

Anonymkode: 0091a...25a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Først; du er 16 år og han er 18 år. Hele den greia med "og et halvt" slutta man med på barneskolen :)

Det er nok ganske vanlig og tenke at 'det er jo gutter som pleier og presse fram sex, ikke jenter', men det er jo feil. Obviously. Gutter kan være like skjøre som jenter når det gjelder jomfrudommen sin. Kanskje han vil være i et fast forhold først? Kanskje han vil vente til du er litt eldre? Det er mange ting som kan være årsaken til dette, men jeg tror du må spørre litt. Du trenger ikke si; 'hvorfor vil du ikke ha sex med meg?', men du kan jo spørre generelt om sex, og hva han tenker om det.

Lykke til :) 

Anonymkode: 0091a...25a

takk for svar :) 

mange gode poenger der.

Skrevet

Åpen og ærlig kommunikasjon! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, kattepusen skrev:

Åpen og ærlig kommunikasjon! 

takk :)

Skrevet

Han har antageligvis bekymringer for hvordan første gangen skal gå, masse prestasjonsangst osv. Syntes du skal ta initiativ når dere roter. Hvor langt har dere gått? Hvis dere suger/fingrer osv hverandre så syntes jeg du skal ta det sakte, og når begge er godt humør kan du jo si at du vil ha han, og ta initiativ til at dere skal ha sex? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...