Gjest Sulten! Skrevet 6. november 2004 #1 Skrevet 6. november 2004 Hei Jeg har lagt min elsk på Toro Mexican Fajitas. Men finner den ikke i butikkene lengre, så idag bestemte jeg meg for å sende en epost til toro og spørre hvilke butikker de leverer den til. Leste spm og svar på nettsiden deres først, og til min skrekk og gru :o skal de slutte selge denne retten!!!! Gudene må være gale, den er jo kjempegod! Og jeg vet mange er enige med meg.. For meg er dette nesten litt krise og vurderer kanskje en protest-mail-liste.. Noen andre som syntes dette var trist?? Kom igjen jenter! Jeg MÅ HA denne retten,
Gjest Genevieve Skrevet 6. november 2004 #2 Skrevet 6. november 2004 Fajitas lager du aller best selv.
Elanor Skrevet 6. november 2004 #3 Skrevet 6. november 2004 Jeg hadde denne fajita-varianten som favoritt lenge, og så forsvant den, men det er jo lenge siden... At folket først nå begynner å bli lei seg over at denne retten forsvinner, finner jeg urovekkende. Betyr det at det skulle vært mulig å oppdrive denne helt frem til nå??? Måtte ha vært på Ultra, det da kanskje... Sukk... Sorgen kommer dobbelt nå...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå