Gjest Chanda Skrevet 6. november 2004 #1 Skrevet 6. november 2004 Skal sette opp en liste over bøker jeg ønsker meg til jul. Har du en bok å anbefale - jeg leser alle mulige slags bøker. Fint om du kan fortelle litt hva boken handler om, og hva slags sjanger det er :-)
Ottine Skrevet 6. november 2004 #2 Skrevet 6. november 2004 Jeg har selv tenkt å skrive opp Da Vinci koden - den har vel de fleste hørt om nå? Jeg har til gode å lese den, så den ønsker jeg meg. :-)
Gjest Anonymous Skrevet 6. november 2004 #3 Skrevet 6. november 2004 Snø som faller over snø som har falt.. . Den lukkede bok
Ingeborg Skrevet 7. november 2004 #4 Skrevet 7. november 2004 "Vi kan godt kysse" av Mari Grydeland og Jan Zahl er en søt bok. Litt som en film i "romantisk komedie"-sjangeren, bare i bokform. Utgitt på Tiden i høst.
*tine* Skrevet 7. november 2004 #5 Skrevet 7. november 2004 Jeg har selv tenkt å skrive opp Da Vinci koden - den har vel de fleste hørt om nå? Jeg har til gode å lese den' date=' så den ønsker jeg meg. :-)[/quote'] Jeg leser denne nå. Utrolig spennende, greier ikke å legge den fra meg! Anbefales på det sterkeste
Gjest Virvel Skrevet 7. november 2004 #7 Skrevet 7. november 2004 Den illustrerte praktutgaven av Ringenes Herre som kom ut for to år siden eller noe. Skriver under på Da Vinci-koden, har nettopp lest den.
Naima Skrevet 7. november 2004 #8 Skrevet 7. november 2004 leste at det skal komme en ny anne frang ( hun hadde skrevet i konsentrasjons leiren også) Leste det for ikke så lenge siden eller jo det er blitt en liten stund siden. Ellers så ønsker jeg med Folket , der er det farskapet til harald blir satt spørsmål til.
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 7. november 2004 #9 Skrevet 7. november 2004 Slenger meg på de som anbefaler DaVinci Koden+ Angels and Demons av samme forfatter. (Vet ikke den norske tittelen) Hva med noen krimbøker? Agatha Christie, Colin Dexter, PD James, Jeffrey Deaver mfl. er alle gode forfattere innen denne sjangren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå