Gå til innhold

Hasj i kollektivet - hva kan jeg gjøre

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ville bare flyttet ut, kan du evt. bo hos noen du kjenner i oppsigelsestiden? Et annet sted for kortidsleie? Vet at en del ukependlere og studenter leier ut boligen sin i juli, siden de da er hjemme med sine familier/på sine hjemsteder. 

Anonymkode: 8ef1d...516

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Den 8.7.2016 at 16.15, Margit Spat skrev:

Du kan ikke holde tilbake penger overfor huseier når du ikke har fortalt hvorfor du gjør det.  

Var jeg deg ville jeg ikke gjort noen sak ut av det, men bare flyttet. Du sier selv at de du bor med ikke er helt tamme. Da er det like greit å ligge lavt i terrenget. Av egen erfaring, så vet jeg at 9 av 10 ganger hvor noen tipser anonymt om ulovligheter, så vil den anklagede forstå hvem som er kilden til tipset. (Jeg har sett dette pga langvarig erfaring fra offentlig tilsynsmyndighet med behandling av hundrevis av saker.) 

Det er nok en sannhet med modifikasjoner. Folk tror man vet, men ender ofte opp med å angripe feil person dessverre. Dersom man står utenfor og ser noen gjøre noe ulovlig skal det mye til for at vedkommende finner ut hvem som har gjort det. 

Litt spesielt er det dog i ts' sitt tilfelle, når man bor sammen så blir det raskt mer åpenbart hvem som har sagt fra om hasjbruk. Derfor ville jeg ikke sagt fra i dette tilfellet, men bare flyttet. 

Anonymkode: 8ef1d...516

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...