AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #1 Skrevet 4. juli 2016 Jeg husker det var noen i singelforumet for lenge siden som anbefalte en sang av Lana del Rey mot kjærlighetssorg. Men husker ikke hva den heter! Har søkt på youtube og alt men finner ikke. Hun synger om å bli dumpa også finner exen en ny. Sangen heter ikke F..k you men noe lignende tror jeg. Noen som kan hjelpe meg? Anonymkode: 54687...c41
Gjest haze Skrevet 4. juli 2016 #2 Skrevet 4. juli 2016 Kanskje en av disse? http://www.nme.com/list/lana-del-rey-her-10-best-songs/377289
Makkverket Skrevet 4. juli 2016 #3 Skrevet 4. juli 2016 Sangen du leter etter heter "Damn you". Den er fjerna fra the big ol' internet (jeg har ikkje forska på hvorfor), men du kan sikkert finne en mp3-fil du kan laste ned. Ellers så ligger det noen pitcha versjoner på youtube. Den er uansett veeldig fin.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #4 Skrevet 5. juli 2016 6 timer siden, Makkverket skrev: Sangen du leter etter heter "Damn you". Den er fjerna fra the big ol' internet (jeg har ikkje forska på hvorfor), men du kan sikkert finne en mp3-fil du kan laste ned. Ellers så ligger det noen pitcha versjoner på youtube. Den er uansett veeldig fin. JA! Takk! Den var det. Anonymkode: 54687...c41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå