Stars Skrevet 4. juli 2016 #1 Del Skrevet 4. juli 2016 Låner en MacBook Air for tiden, men jeg synes skjermen er så mørk. Den står på max (trykker på f5), men innimellom så lyser den opp og har mer lys et lite sekund. Er det noen triks som kan få skjermen til å permanent være slik den er når den lyser opp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 6. juli 2016 #2 Del Skrevet 6. juli 2016 På min mac er lys opp og ned på skjermen F1 og F2 - mens F5/F6 er tastaturlys... Men det er en pro da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 6. juli 2016 #3 Del Skrevet 6. juli 2016 Hvis ikke kan du vel gå på innstillinger og skjerm, der kan du også justere lysstyrken 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stars Skrevet 6. juli 2016 Forfatter #4 Del Skrevet 6. juli 2016 Ahh! Snedig, slik er det visst her også, tusen takk!! :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stars Skrevet 6. juli 2016 Forfatter #5 Del Skrevet 6. juli 2016 1 minutt siden, Titania skrev: Hvis ikke kan du vel gå på innstillinger og skjerm, der kan du også justere lysstyrken Greide ikke å finne skjerminstillingene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #6 Del Skrevet 6. juli 2016 3 minutter siden, Stars skrev: Greide ikke å finne skjerminstillingene... TIl en annen gang, absolutt alt kan googles. Anonymkode: 3fd5e...798 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stars Skrevet 6. juli 2016 Forfatter #7 Del Skrevet 6. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: TIl en annen gang, absolutt alt kan googles. Anonymkode: 3fd5e...798 Sant nok, men akkurat der og da var det enklere for meg å bare spørre i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå