AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #1 Del Skrevet 4. juli 2016 Min samboer.... min bestevenn... min sjelevenn... faren til mitt barn... han som skulle bli min mann... mitt alt..... 😢 Det var nå livet skulle starte, en fersk liten familie som større skulle bli.. Hva skal jeg gjøre nå? Klarer ikke. Det er så vondt. Min kjæreste kjære.. 💔 Anonymkode: 6c195...c4a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryd30 Skrevet 4. juli 2016 #2 Del Skrevet 4. juli 2016 Å hjelpes så utrolig trist å lese! Har ingenting fornuftig å komme med, men sender deg en god klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Birti Skrevet 4. juli 2016 #3 Del Skrevet 4. juli 2016 Kjære fine deg.. kondolerer! Det er så vondt når de kjæreste vi har forlater oss så plutselig. Jeg sender deg masse klemmer og all min styrke! Min erfaring med den brutale sorgen er at det eneste man vil er å bure seg inn og være alene - og det eneste som hjelper er å gjøre det stikk motsatte. La alle som er glad i deg stille opp for deg og for dere. Skrik, hyl og gråt i alle settinger som du føler at du vil det, men ikke kan. Og husk samtidig på at midt i alt det som er vondt, så finnes det noen lysglimt. Husk å smile når du gjør det - ikke vær for krass mot deg selv når det plutselig skjer, for han du elsker så høyt vil at du skal ha det godt. Han vil at du skal smile igjen. Og han vil at du skal ta vare på deres lille skatt. Jeg håper du har mange rundt deg og at du ikke er alene - og du er i mine tanker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 4. juli 2016 #4 Del Skrevet 4. juli 2016 Ville bare legge igjen en klem. Du har min dypeste medfølelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teta Skrevet 4. juli 2016 #5 Del Skrevet 4. juli 2016 <3 Så ufattelig trist og urettferdig ... Sender deg en klem og all verdens omtanke. <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aye Skrevet 4. juli 2016 #6 Del Skrevet 4. juli 2016 (endret) Kondolerer! Livet er hardt. Vi må bare ta vare på de vi er glad i så lenge vi har de, og leve livet hver dag som om det er den siste dagen, for vi vet aldri når vi dør eller noen vi er glad i dør fra oss. Vi innser ikke hvor fort gjort det er før det er skjedd. Gikk det fort? Ulykke? Sykdom? Trøst deg med at han har det godt nå, men det er så tungt å være den som sitter igjen. Tro meg jeg vet hvor vondt det er. En god venn som sto meg veldig nær og som jeg var evig glad i døde av overdose for noen år siden. Verste var at det mest sannsynlig var med vilje. Selvmord. Eneste jeg kommer på som du kan gjøre er å ha noen du er glad i rundt deg, og tenke på alle gode minner du og kjæresten din hadde. Minnene lever videre med deg. Endret 4. juli 2016 av Aye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snadder Skrevet 4. juli 2016 #7 Del Skrevet 4. juli 2016 Høres ubeskrivelig vondt ut. Jeg har ikke noe bedre å si, men sender deg en klem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest summesumbi Skrevet 4. juli 2016 #8 Del Skrevet 4. juli 2016 Så vondt. Trist å lese.Kondolerer til deg og familien.Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 4. juli 2016 #9 Del Skrevet 4. juli 2016 Jeg var der du er nå for nesten to år siden. Håper du er omgitt av gode mennesker som kan støtte deg. Ønsker deg alt godt videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 4. juli 2016 #10 Del Skrevet 4. juli 2016 Kondolerer TS. Du skal få en klem og en blomst av meg. Det er en mager trøst, jeg vet, men jeg vet også at små trøstende ord, omtenksomme tanker, gjør litt godt, selv om sorgen legger en sort kappe over tilværelsen. Vær ikke redd for å ta imot hjelp, og vær ikke redd for å si at du ikke orker. Fortell til de som lytter hvor vondt du har det, og du kan bli overrasket over hvem som gir deg den støtten du trenger akkurat nå. Glem heller ikke deres barn oppi sorgen, det trenger også omsorg, men la gjerne andre få hjelpe til fordi du selv kanskje ikke klarer å takle barnets sorg, såvel som din egen. Dr. A. Kula 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #11 Del Skrevet 4. juli 2016 Anonymkode: ff930...9dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vackra Skrevet 4. juli 2016 #12 Del Skrevet 4. juli 2016 Kondolerer på det dypeste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 4. juli 2016 #13 Del Skrevet 4. juli 2016 Tid leger alle sår, men det er du som bestemmer hvor stort arret skal bli. Slutt aldri å kjempe. Kondolerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monky Skrevet 4. juli 2016 #14 Del Skrevet 4. juli 2016 Klemmer og vagme tanker til deg, kjære ts🌸 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå