Gå til innhold

Anser du paypal som trygt?

AndreasBR

Anser du paypal som trygt?  

31 stemmer

1. 1. Anser du paypal som trygt?=

• Ja
      13
    • Ja, og ville brukt det
      12
    • Nei
      2
    • Usikker
      4

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ja, jeg tror paypal er relativt trygt, men ikke tro at dere får igjen pengene hvis dere blir svindlet av asiater eller andre luringer (av egen 10 års erfaring).

Anonymkode: 75722...4a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 10.7.2016 at 19.52, AnonymBruker skrev:

Nei, aksepterer ikke nettbutikken kredittkort, så finner jeg en annen butikk med tilsvarende vare. Jeg har ikke paypal og har heller ikke tenkt å opprette paypal. 

Aksepterer ikke butikken kredittkort, så betyr det jo at de heller ikke stoler på meg som kunde. 

Anonymkode: 196f0...179

Litt feil å tenke slik synes jeg... Jeg vil IKKE betale med kredittkort hos en leverandør.. Med mindre jeg absolutt må.. 

HVorfor så keen på å gi ut kredittkortnummeret ditt til så mange du kan? Er det ikke bedre å gi opplysningene til 1 leverandør som så kan prossessere betalinger fra andre steder man handler?

Jeg har både det ene og det andre jeg abonnerer på... (Div månedlige kostnader med spill osv)..
Vil jeg gi ut kortinfo til de? Hell no! Jeg oppretter heller subscription hos paypal, MYE sikrere for meg.

Paypal har kredittkortinfoen min, XX antall andre kan bruke den ved betaling via paypal. Sikkert, trygt, og veldig enkelt.. 

Kan jeg spørre hvorfor du ikke har paypal? Hvorfor er du så negativ mot paypal?
Morsomt når kredittkortet går ut på dato, og du må oppdatere kredittkortinfo 15-20 steder?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...