AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #1 Skrevet 4. juli 2016 Det føles som om at ingen av dem vet jeg eksisterer. Ingen ser på meg med interessante øyne, jeg får ikke engang vedvarende kontakt med èn eneste jente på nettet.. Det føles helt håpløst. Å få seg jenter er noe alle de andre gutta gjør. Det er ikke meg forunt. Det er slik jeg oppfatter det. Jeg har ikke dårlig utseende, men det er nok middels. Men på nettet viser jeg jo ikke ansikt, og selv da kommer jeg ikke i kontakt. Det er kanskje ikke så rart, siden det er 100 gutter pr jente på enhver chattekanal, eller datingside. I tillegg er jeg så sjenert, og jeg gjør ikke så mye ut av meg, så å sjekke opp noen i virkeligheten virker nærmest som en umulig oppgave. Jeg vet jeg ikke kan klage, siden jeg ikke gjør noe aktivt med det. Men samtidig er vi lagd forskjellig; noen kan buse på å sjekke opp jenter lett som bare det, og sikkert sjarmere de i senk. Andre er nervøse og skjelver som aspeløv bare ved tanken på det. Men det føles urettferdig at vi ikke har tilgang på de samme godene. Det sies at kjærlighet er det eneste som er gratis her i livet, men det har sin pris det også, og ikke minst noen personlige egenskaper man bør besitte. Og ikke alle har dem. Anonymkode: 1eaee...42f 4
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #2 Skrevet 4. juli 2016 Hvilke chattekanaler har du prøvd ut til nå? Kanskje disse kanalene har et helt annet formål enn sjekking? Har du vurdert å lese bøker om hvordan man fanger opp det motsatte kjønns interesse? Det finnes også masse fine tips på internett Du kan eventuelt bruke kvinnemagasiner for å se hva jenter ser etter i gutter og hva de unngår Anonymkode: 982a1...602
Gjest BethD Skrevet 4. juli 2016 #3 Skrevet 4. juli 2016 Først og fremst er du nødt til å ha bilde på profilen din.. jeg hopper glatt over de som ikke har det!
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #4 Skrevet 4. juli 2016 "tilgang på de samme godene?" Tenker du bør justere holdningene dine, hvis du skal få til å få deg en kjæreste, hvis det er det du er ute etter. Anonymkode: 7848e...3d4 8
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #5 Skrevet 4. juli 2016 Du må nesten jobbe med deg selv til du har full pakke. Eventuelt kan du skaffe deg en hel del problemer med lov og orden, da kommer jentene som fluer. Anonymkode: 3e83e...652 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #6 Skrevet 4. juli 2016 Har du like store problemer med å snakke med andre gutter? Jenter kan stort sett snakkes til på akkurat samme måte. Begynn der. Ikke se på jenter som en annen art, men som medmennesker (jeg mener ikke å insiniuere at du er sjåvinistisk med dette) Anonymkode: 103e7...a76 4
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #7 Skrevet 4. juli 2016 "Tilgang på de samme godene"? For en ekkel ting å si. Forstår ikke hva som er urettferdig med at menn og kvinner som ikke er sjenerte og ikke skjelver har mer suksess med det andre kjønn? Jeg sliter også med dating, fordi jeg er sjenert, nervøs og ganske lukket. Det er ikke urettferdig. Det er fordi jeg besitter noen egenskaper som ikke er attraktivt, akkurat som meg må du også jobbe med disse. Anonymkode: e5803...94c 6
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #8 Skrevet 4. juli 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Tilgang på de samme godene"? For en ekkel ting å si. Forstår ikke hva som er urettferdig med at menn og kvinner som ikke er sjenerte og ikke skjelver har mer suksess med det andre kjønn? Jeg sliter også med dating, fordi jeg er sjenert, nervøs og ganske lukket. Det er ikke urettferdig. Det er fordi jeg besitter noen egenskaper som ikke er attraktivt, akkurat som meg må du også jobbe med disse. Anonymkode: e5803...94c Bare du som tolker det ekkelt. Det føles jo urettferdig for oss som har uheldige kort personlighetsmessig, at vi kanskje ikke kan få kjærester eller partnere. De fleste av oss er jo like gode mennesker som alle andre. Vi har bare hindringer i livet som vi ikke kan noe for. Anonymkode: 1eaee...42f 4
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #9 Skrevet 4. juli 2016 For å tiltrekke meg menn holder jeg meg slank, sørger for at jeg har pent glansfullt fyldig hår, pene negler, hvite tenner, fin hud, pene klær og jeg gjør rett og slett mye aktivt for å få større sjanse i datingsmarkedet. Det må jo du også gjøre. Hjelper ikke å skylde på andre for din manglende suksess. Du får gjøre som de fleste andre kvinner og menn; jobb med deg selv både fysisk og psykisk. De fleste gjør faktisk litt for å bli selvsikre, frempå og se bedre ut. Jeg har jobbet masse for å få bedre selvtillit og bli mer sikker og frempå sosial. Bare se på hvor mange menn som drar på sjekkekurs og diverse for å bli flinkere sosialt. Hjelper ikke å sitte passiv og klage. Og den kommentaren om tilgang på godene var faktisk ekkel. Kvinner er ikke produkter du får tilgang til. Anonymkode: f7bb7...c58 7
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #10 Skrevet 4. juli 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: For å tiltrekke meg menn holder jeg meg slank, sørger for at jeg har pent glansfullt fyldig hår, pene negler, hvite tenner, fin hud, pene klær og jeg gjør rett og slett mye aktivt for å få større sjanse i datingsmarkedet. Det må jo du også gjøre. Hjelper ikke å skylde på andre for din manglende suksess. Du får gjøre som de fleste andre kvinner og menn; jobb med deg selv både fysisk og psykisk. De fleste gjør faktisk litt for å bli selvsikre, frempå og se bedre ut. Jeg har jobbet masse for å få bedre selvtillit og bli mer sikker og frempå sosial. Bare se på hvor mange menn som drar på sjekkekurs og diverse for å bli flinkere sosialt. Hjelper ikke å sitte passiv og klage. Anonymkode: f7bb7...c58 Ja. Grusomt. Men så snakket jeg for begge kjønn, og ikke bare menn, da. Anonymkode: 1eaee...42f 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #11 Skrevet 5. juli 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare du som tolker det ekkelt. Det føles jo urettferdig for oss som har uheldige kort personlighetsmessig, at vi kanskje ikke kan få kjærester eller partnere. De fleste av oss er jo like gode mennesker som alle andre. Vi har bare hindringer i livet som vi ikke kan noe for. Anonymkode: 1eaee...42f Nei, vi er flere som synes det utsagnet var ekkelt. Prøv å se på jenter som mennesker, ikke "goder" man skal få "tilgang på". Sex er ikke en menneskerettighet. Du ser ut til å ha et forkvaklet syn på jenter og hva du "fortjener", dette synet må du virkelig jobbe med. Og slutt og synes synd på deg selv. Alle må jobbe med seg selv for å utvikle seg, inkludert deg. Å sutre er lite attraktivt, Anonymkode: fd95b...120 5
Gjest PetterPanne Skrevet 5. juli 2016 #12 Skrevet 5. juli 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, vi er flere som synes det utsagnet var ekkelt. Prøv å se på jenter som mennesker, ikke "goder" man skal få "tilgang på". Sex er ikke en menneskerettighet. Du ser ut til å ha et forkvaklet syn på jenter og hva du "fortjener", dette synet må du virkelig jobbe med. Og slutt og synes synd på deg selv. Alle må jobbe med seg selv for å utvikle seg, inkludert deg. Å sutre er lite attraktivt, Anonymkode: fd95b...120 Det er morsomt at du sier det. I Danmark blir det sett på som et nødvendig behov, og staten spanderer prostituerte på psykisk og fysisk utviklingshemmede som ikke får seg noe ellers. Tror det spørs på øyet som ser. Til TS: Sett deg opp en liste over ting du vet er usunne, og jobb med å kvitte deg med de usunne vanene. Sett deg opp en liste over ting du har lyst til å bli bedre til, og jobb gradvis med de. Gjenta dette hver eneste dag i mange år, og før du vet ordet av det så er du en ny og forbedret mann. Du må tåle nederlag og la deg forme av de. Du må presse deg selv i ubehagelige situasjoner og ta lærdom. Jeg har trua på deg, dette klarer du. Når du da tilslutt har fått erfaringen og selvtilliten du trenger så vil dette du søker ikke være noe problem. Sex er forøvrig ikke noe store greier. Bare klin og søl hele greia
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #13 Skrevet 5. juli 2016 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare du som tolker det ekkelt. Det føles jo urettferdig for oss som har uheldige kort personlighetsmessig, at vi kanskje ikke kan få kjærester eller partnere. De fleste av oss er jo like gode mennesker som alle andre. Vi har bare hindringer i livet som vi ikke kan noe for. Anonymkode: 1eaee...42f Nei, det er flere som nevner det i denne tråden her. Du føler en avstand til jenter, men kritiserer oss for når vi poengterer noe som du sier som fremstår mildt sagt uheldig om det motsatte kjønn. Kanskje bli litt mer ydmyk? Nei, det er ikke urettferdig. Du kan faktisk gjøre noe med det. Akkurat som jeg også må! I stedet for å syntes synd på deg selv så kan du faktisk aktivt gjøre noe med det. Jeg må det ellers ender jeg opp alene. Hvis du bruker like mye tid på å jobbe med deg selv som å synes at det er urettferdig at noen er flinkere enn deg sosialt, så er du allerede på god vei. Anonymkode: e5803...94c
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #14 Skrevet 5. juli 2016 23 timer siden, AnonymBruker skrev: For å tiltrekke meg menn holder jeg meg slank, sørger for at jeg har pent glansfullt fyldig hår, pene negler, hvite tenner, fin hud, pene klær og jeg gjør rett og slett mye aktivt for å få større sjanse i datingsmarkedet. Det må jo du også gjøre. Hjelper ikke å skylde på andre for din manglende suksess. Du får gjøre som de fleste andre kvinner og menn; jobb med deg selv både fysisk og psykisk. De fleste gjør faktisk litt for å bli selvsikre, frempå og se bedre ut. Jeg har jobbet masse for å få bedre selvtillit og bli mer sikker og frempå sosial. Bare se på hvor mange menn som drar på sjekkekurs og diverse for å bli flinkere sosialt. Hjelper ikke å sitte passiv og klage. Og den kommentaren om tilgang på godene var faktisk ekkel. Kvinner er ikke produkter du får tilgang til. Anonymkode: f7bb7...c58 Så det du i praksis sier her er at man egentlig ikke er god nok som man er? Må du ha pene negler, fyldig hår, hvite tenner, fin hud osv for å få kjæreste? Hvis det er grunnen til at man får kjæreste vil jeg jo si at det er på falskt grunnlag. Iallefall hvis du føler at du MÅ fjonge deg opp og se utspjåket ut for å få menn, og ikke fordi du selv trives med det. Da er det ikke det DEG. Jeg har heller ikke sagt noe om at utseendet mitt er noe galt med. Jeg har dog selvinnsikt til å se at jeg er midt på treet på det området. Og vi menn har jo litt vanskeligere for å fikse på ting enn damer har. Hvis jeg har tynt hår, så tar jeg ikke en hårtransplantasjon til 100k, for å si det sånn. Jeg gjør det jeg trives med, og hvis det er noe positivt for kropp eller sinn; bra! Anonymkode: 1eaee...42f 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #15 Skrevet 5. juli 2016 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er flere som nevner det i denne tråden her. Du føler en avstand til jenter, men kritiserer oss for når vi poengterer noe som du sier som fremstår mildt sagt uheldig om det motsatte kjønn. Kanskje bli litt mer ydmyk? Nei, det er ikke urettferdig. Du kan faktisk gjøre noe med det. Akkurat som jeg også må! I stedet for å syntes synd på deg selv så kan du faktisk aktivt gjøre noe med det. Jeg må det ellers ender jeg opp alene. Hvis du bruker like mye tid på å jobbe med deg selv som å synes at det er urettferdig at noen er flinkere enn deg sosialt, så er du allerede på god vei. Anonymkode: e5803...94c Jada, jeg har skjønt nå at dere tok dere nær av det utsagnet.. Jeg er mer enn nok ydmyk når jeg mener det er riktig å være det, ikke når andre krever det. Jeg vet hva jeg mente med utsagnet, og er ikke min feil at andre tolker det på en annen måte. Fakta er jo at alt i livet er urettferdig; ingen av oss stiller helt likt. Vi har alle forskjellige forutsetninger for å lykkes i enkelte ting. Slik er det bare. Mennesker er forskjellige, og ikke en homogen gruppe hvor alle er kliss like. Men du har rett i at man kan jobbe med det, og det skal jeg prøve på også. Anonymkode: 1eaee...42f 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #16 Skrevet 6. juli 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jada, jeg har skjønt nå at dere tok dere nær av det utsagnet.. Jeg er mer enn nok ydmyk når jeg mener det er riktig å være det, ikke når andre krever det. Jeg vet hva jeg mente med utsagnet, og er ikke min feil at andre tolker det på en annen måte. Fakta er jo at alt i livet er urettferdig; ingen av oss stiller helt likt. Vi har alle forskjellige forutsetninger for å lykkes i enkelte ting. Slik er det bare. Mennesker er forskjellige, og ikke en homogen gruppe hvor alle er kliss like. Men du har rett i at man kan jobbe med det, og det skal jeg prøve på også. Anonymkode: 1eaee...42f Ingen som krever noen ting. Vi poengterer at det kom uheldig ut, men du er rask til å gå i forsvarsposisjon. Uten grunn. Poenget er at du ikke får noe ut av å gå rundt å synes dette er urettferdig. Du vil få mer ut av å faktisk gjøre noe med det. Se positivt på det, du kan faktisk gjøre noe med dette. Det er andre ting i livet man ikke kan endre. Det er verre. Jeg skulle ønske jeg var født utadvent som mange av mine venninner. Har vært sjalu på de i årevis, men hva hjalp det? Ingenting. Det fikk meg bare til å føle meg verre, kjedelig, kjip og at jeg var fordømt til å leve alene. Nå tenker jeg heller, slik vil jeg også være og slik skal jeg bli! Det er tøft, men jeg vet at det er for det bedre. Så kan jeg, kan du! Anonymkode: e5803...94c
Lee Jones Skrevet 6. juli 2016 #17 Skrevet 6. juli 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ingen som krever noen ting. Vi poengterer at det kom uheldig ut, men du er rask til å gå i forsvarsposisjon. Uten grunn. Poenget er at du ikke får noe ut av å gå rundt å synes dette er urettferdig. Du vil få mer ut av å faktisk gjøre noe med det. Se positivt på det, du kan faktisk gjøre noe med dette. Det er andre ting i livet man ikke kan endre. Det er verre. Jeg skulle ønske jeg var født utadvent som mange av mine venninner. Har vært sjalu på de i årevis, men hva hjalp det? Ingenting. Det fikk meg bare til å føle meg verre, kjedelig, kjip og at jeg var fordømt til å leve alene. Nå tenker jeg heller, slik vil jeg også være og slik skal jeg bli! Det er tøft, men jeg vet at det er for det bedre. Så kan jeg, kan du! Anonymkode: e5803...94c Har lest TS sitt innlegg og ingenting der er støtende. Han forklarer enkelt og greit at han har forbedret seg ved å få gode karakterer og blitt en bedre person. Kvinner synes han ikke utvikler seg på samme måte. Mange føler det på samme måte. Det er så flokkmentalitet her inne en skulle tro noen få spamma hele forumet. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #18 Skrevet 6. juli 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Så det du i praksis sier her er at man egentlig ikke er god nok som man er? Må du ha pene negler, fyldig hår, hvite tenner, fin hud osv for å få kjæreste? Hvis det er grunnen til at man får kjæreste vil jeg jo si at det er på falskt grunnlag. Iallefall hvis du føler at du MÅ fjonge deg opp og se utspjåket ut for å få menn, og ikke fordi du selv trives med det. Da er det ikke det DEG. Jeg har heller ikke sagt noe om at utseendet mitt er noe galt med. Jeg har dog selvinnsikt til å se at jeg er midt på treet på det området. Og vi menn har jo litt vanskeligere for å fikse på ting enn damer har. Hvis jeg har tynt hår, så tar jeg ikke en hårtransplantasjon til 100k, for å si det sånn. Jeg gjør det jeg trives med, og hvis det er noe positivt for kropp eller sinn; bra! Anonymkode: 1eaee...42f Haha så du mener man forandrer seg som person om man har hestehale kontra løst hår? Det å fikse seg og se bra ut forandrer ikke personlighet og deg som mennesker. Jeg gjør dette fordi jeg liker å se bra ut. Menn kan fikse seg akkurat son kvinner og har ikke mindre muligheter fordi sminke er utelukket. Anonymkode: f7bb7...c58
Hjärtat Skrevet 6. juli 2016 #19 Skrevet 6. juli 2016 Jeg har nettdata mye, ts, og du er nødt til å ha bilde. For det første tenker man fort at de uten bilde er ekstremt lite attraktive. For det andre er det sånn at et bilde kan si veldig mye om det som person, og man har ønsker og standarder til en eventuell partner. Det betyr ikke at han trenger å se ut som Channing Tatum, men på en datingside hvor man får x antall henvendelser i løpet av uka, er man nødt til å være selektiv, og da går de uten bilde først. Ser over her at du stusser litt over hun som fikser negler og hår og hud og det som er, for å holde seg attraktiv på markedet. Hun gjør en innsats. Og man MÅ ikke forandre på seg selv for å finne en partner, men må man gjøre de tingene for å føle seg bra nok og få god nok selvtillit(sier ikke at det er tilfellet til jenta over her, altså), så er jo det noe som kan fungere, for selvtillit er veldig sexy. Og det er mange ting man kan gjøre for å få bedre selvtillit, som er helt gratis; (funker i hvert fall for meg) spise sunt, trene litt, være sosial og ha det gøy. Og så er det jo en gang sånn at det er vanskelig å få en 10er hvis du er en 4er selv, sånn er det bare. Heldigvis blir en 4er fort en 10er bare man blir godt kjent. :-) Sitt i hvert fall ikke å synes synd på deg selv, det gagner absolutt ingen, og aller minst deg selv. Jo mer du tenker at du ikke har dametekke, desto mer tror du på det selv. Få deg profilbilde, ikke tenk på dating som noe superseriøst (mer som en vennegreie) og ha det gøy med jentene du møter.
Gjest Minesveiper Skrevet 6. juli 2016 #20 Skrevet 6. juli 2016 (endret) 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Så det du i praksis sier her er at man egentlig ikke er god nok som man er? Må du ha pene negler, fyldig hår, hvite tenner, fin hud osv for å få kjæreste? Hvis det er grunnen til at man får kjæreste vil jeg jo si at det er på falskt grunnlag. Iallefall hvis du føler at du MÅ fjonge deg opp og se utspjåket ut for å få menn, og ikke fordi du selv trives med det. Da er det ikke det DEG. Jeg har heller ikke sagt noe om at utseendet mitt er noe galt med. Jeg har dog selvinnsikt til å se at jeg er midt på treet på det området. Og vi menn har jo litt vanskeligere for å fikse på ting enn damer har. Hvis jeg har tynt hår, så tar jeg ikke en hårtransplantasjon til 100k, for å si det sånn. Jeg gjør det jeg trives med, og hvis det er noe positivt for kropp eller sinn; bra! Anonymkode: 1eaee...42f Det har også med at man føler seg bedre når man ser bra ut da. En annen ting er at hun faktisk tilpasser seg systemet. Hun tar vare på utseende sitt og gjør seg tilgjengelig slik at flere menn vil sjekke henne opp. Som mann må en også tilpasse seg systemet. Forskjellen er jo som du er fullt klar over at menn generelt har initiativ byrden. Det gjør at du som mann må fokusere mer på sosiale ferdigheter i tillegg til utseende. Jeg får også en form for "angst" når jeg skal gå opp til en kvinne jeg ikke kjenner, de fleste menn gjør det. De gangene jeg ikke føler den "angsten" er når jeg er i "flyt sonen". Uansett, alle må presse seg gjennom det på et eller annet tidspunkt i livet. Hvis du ikke orker det så burde du heller fokusere på å danne deg en god sosial sirkel. Da får du muligheter til å møte kvinner uten å måtte ta de tyngste initiativene. Du kan også bli med på aktiviteter hvor menn og kvinner mingler. Der også kommer du lett i kontakt med kvinner. Endret 6. juli 2016 av Minesveiper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå