AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #1 Skrevet 4. juli 2016 Har fått match med en på Tinder. Fikk match med han når jeg var på ferie, og vi har ikke møttes. Har skrevet frem og tilbake i noen uker, og føler det er en interesse der fra begge sider. Er også veldig tiltrukket av han. Mest sannsynlig vil det bli en mulighet for å treffes i løpet av sommeren da vi vil befinne oss i samme by. Er det ok å ha sex på første date om vi møtes og kjemien og tiltrekningen er der? Hadde vi bodd i samme by hadde vi sikkert møttes allerede, og jeg hadde nok ikke hatt sex med han på første date. Ønsker ikke at han skal se på meg som lett på tråden. Men gjelder det andre 'regler' når jeg får denne muligheten til å møte han og ikke vet om/når vi treffes igjen? Altså kan man slippe lettere unna med det uten å bli stemplet som billig? Er jeg tiltrukket av han vil jeg jo gjerne få mest mulig ut av tiden jeg får med han. Anonymkode: 918b4...7b6
Inwe Skrevet 4. juli 2016 #2 Skrevet 4. juli 2016 Har prøvd begge deler og intenting har funket frem til han jeg treffer nå. Vi hadde sex på først date, og ser iallefall ut som det fungerer fortsatt.
Gjest Ajax Skrevet 4. juli 2016 #3 Skrevet 4. juli 2016 Har man lyst har man lov, og husk... Det er ikke perverst om begge to liker det 😄
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #4 Skrevet 4. juli 2016 Hvis han du syns du er "billig"er han jo en douche, for han har like mye sex på første date som du. Kjør på. Anonymkode: 0a9a9...b5b 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #5 Skrevet 4. juli 2016 Jeg har også hatt sex på første stevnemøte, og han snakker fortsatt til meg. Gjør hva du vil. Anonymkode: 98171...488
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #6 Skrevet 4. juli 2016 Det er vel samme hva han stempler deg som? Dere skal jo bare ha sex uansett siden dere ikke bor i samme by. Anonymkode: d7d19...d77
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #7 Skrevet 4. juli 2016 Selvfølgelig er det lov å ha sex på første date så lenge du overlever at han kanskje kun er ute etter sex og at du ikke hører fra han etterpå. Anonymkode: 3b264...a37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå