Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre'a?!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle!!

Jeg fyller 15 år i år. På stranda føler jeg at magen min bare på en måte "popper" ut... Den er stor og full av fett... 

Jeg veier sånn 52 kilo, men er liksom kun 148 cm... 

I really need help.. På skolen så er jo jeg den minste eller laveste, så folk tror at jeg liksom bare veier sånn 40 kg liksom... Ikke gøy...

Jeg vil ikke at noen av dere skal skal skrive noe sånt i kommentarfeltet at det er normalt og at du må være fornøyd med kroppen sin og sånt fordi jeg er ikke fornøyd!!! Hva må til for at jeg skal gå ned sånn 10 kg? Fordi jeg vil og jeg er klar, bare plizz si hva jeg må gjøre

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spise sunnere og bevege deg mer! Ikke spise mer enn kroppen klarer å forbrenne. 

Skrevet
4 minutter siden, drop-dead skrev:

Spise sunnere og bevege deg mer! Ikke spise mer enn kroppen klarer å forbrenne. 

Forsiktig med å gi kostholdsråd til mindreårige. Sist jeg gjorde det ble jeg kalt syk i hodet.

Jeg sa at hun burde spise sunt og kutte ned på slikkeriet 😄

Skrevet
1 minutt siden, Cyrus skrev:

Forsiktig med å gi kostholdsråd til mindreårige. Sist jeg gjorde det ble jeg kalt syk i hodet.

Jeg sa at hun burde spise sunt og kutte ned på slikkeriet 😄

Hm.. ja.. haha, jeg prøvde å holde igjen litt. Men nå vet jeg ikke hva hun spiser eller ikke. Men prøvde å la være å si at hun må kutte ut godteri og sånne ting. Men det er jo faktisk sant at hvis man skal gå ned i vekt må man endre vanene sine. Bevege seg mer og ikke spise mer enn kroppen klarer å forbrenne. 

Skrevet

Snakk med helsesøster på skolen din! 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...