AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #1 Skrevet 4. juli 2016 Tips til butikker som har klær for gravide i Trondheim? Ønsker relativt rimelige klær da de kun skal bruke de et halvår. (Etterpå skal jeg ned i matchvekt og kjøpe meg ei dyr dongeribukse, gleder meg ) Og noen som veit hvilke HM-butikker som selger gravidklær i Trondheim? Anonymkode: b6c3f...457
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #2 Skrevet 4. juli 2016 Tror det er HM på Torget og Solsiden som har mammaklær. Pluss kanskje noen av kjøpesenterne utenfor sentrum, som Sirkus, City Syd eller City Lade. Jeg fant ikke gravidklær i andre butikker enn HM, men det var i 2014, da. Anonymkode: 3d101...fbe
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #3 Skrevet 4. juli 2016 Det er ikke gravidklær på Sirkus. Men jeg har funnet på City Lade og Trondheim Torg. På City Lade har Lindex også noe. Det er svært lite å få tak i utenom HM, da. Anonymkode: fa1f2...f6a
FantasDick Skrevet 5. juli 2016 #4 Skrevet 5. juli 2016 HM Torget, Solsiden og City Lade har i alle fall mammaklær. Det lå også en egen mamma/ammeklær-butikk på City Lade, men den tror jeg er nedlagt.. Ellers vil jeg anbefale Asos hvis du vil handle på nett. Godt utvalg og ofte salg.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #5 Skrevet 5. juli 2016 Tusen takk for gode tips alle sammen. Da blir det en tur på City Lade i første omgang. Har kikka på ASOS og Zalando, men plutselig kom magen og jeg skal snart på ferie så må få handla litt før det. Får ta en runde med netthandling etter ferien Anonymkode: b6c3f...457
ceccans Skrevet 5. juli 2016 #6 Skrevet 5. juli 2016 Først og fremst HM jeg har handlet på i Trondheim ja! Men husk at man ofte kan finne overdeler og kjoler som passer gravidmager på vanlige butikker også:) Jeg har kun kjøpt gravidbukser og en genser i mammaklær - resten har jeg kjøpt på vero moda, zara, gina og cubus! Finnes mye stretchy og løsere overdeler/kjoler:)
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #7 Skrevet 5. juli 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke gravidklær på Sirkus. Men jeg har funnet på City Lade og Trondheim Torg. På City Lade har Lindex også noe. Det er svært lite å få tak i utenom HM, da. Anonymkode: fa1f2...f6a City Lade hadde vel en egen mammaklærbutikk, men jeg lurer på om den nettopp ble konkurs. Ville satset på HM. Anonymkode: c5d1f...1c3
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #8 Skrevet 5. juli 2016 48 minutter siden, ceccans skrev: Først og fremst HM jeg har handlet på i Trondheim ja! Men husk at man ofte kan finne overdeler og kjoler som passer gravidmager på vanlige butikker også:) Jeg har kun kjøpt gravidbukser og en genser i mammaklær - resten har jeg kjøpt på vero moda, zara, gina og cubus! Finnes mye stretchy og løsere overdeler/kjoler:) Ja, er mest det jeg ser for meg jeg også. For bukser er et must. Men liker fint type trange singleter + cardigan eller noe også jeg. Så lenge toppene er stretchy og er ganske lange så de rekker nedenfor magen funker det fint for meg. TS Anonymkode: b6c3f...457
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå