AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #1 Skrevet 4. juli 2016 Hva er deres mening om dette? Jeg har alltid tenkt man må vente hvis det skal bli noe bra dypere forhold, slik at man lærer hverandre å kjenne ordentlig først og faktisk har følelser før sexen. Mener selvfølgelig ikke at det ikke kan bli noe forhold selv om sexen skjer tidlig men at man kanskje blir mer glad i hverandre? Hva er deres syn på dette? Anonymkode: a0645...04c
Gjest BethD Skrevet 4. juli 2016 #2 Skrevet 4. juli 2016 Jeg personlig mener ikke at en ONS ikke kan fortsette til noe mer, men om jeg skal på date med en fyr der det er planlagt og sånn og sånn så hadde jeg nok ikke hoppet til sengs med han med engang. Kanskje om jeg var VELDIG sikker på at vi likte hverandre og kjemien er super og generelt alt er superbra så hadde jeg gjort det.
Inwe Skrevet 4. juli 2016 #3 Skrevet 4. juli 2016 Hadde sex med daten på første date, planlagt date, ikke fult så planlagt avslutning. Nå har vi holdt på i en mnd, mye overnattinger, sex hver gang, men virker som det handler om mer enn det
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #5 Skrevet 4. juli 2016 Har aldri sex med folk jeg ikke kjenner eller kjenner knapt. Gir meg ingenting. Anonymkode: f8725...afa
Coronas Skrevet 5. juli 2016 #6 Skrevet 5. juli 2016 Var på 1. date denne helgen. Vil egentlig ikke kalle det for det, fordi vi har kjent hverandre en stund og chattet lenge. Men aldri truffet hverandre før nå. Overnatting hele helgen. Så det ble jo litt. Tror ikke det blir flere dater da men. Skit au. Noen ganger er sex på første date ok, andre ganger ikke. Kommer helt an på typen
Fysikeren Skrevet 5. juli 2016 #7 Skrevet 5. juli 2016 Jeg har ikke noe i mot det. Det er også langt vanligere enn jeg trodde. Da jeg startet tinderkarrieren min trodde jeg det var liten sjanse for at det skulle bli sex på første date(ordentlig date altså). Nå har jeg inntrykket av at over halvparten har lyst til å ha sex på første date. PS. Prater alltid ganske lenge(1 uke +) med de jeg møter.
turnt_unicorn Skrevet 6. juli 2016 #8 Skrevet 6. juli 2016 Hvorfor kaste bort tiden med å date og chatte med noen som er elendig i senga? Jo raskere man utforsker hverandre jo bedre tenker jeg sex er helt naturlig, og ønsker man et seriøst forhold så er bra sex alfa omega, spør du meg.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #9 Skrevet 6. juli 2016 Sex på første date ødelegger resten av reisen er min erfaring. Det kan den gjøre seinere i datingen og men.. Jeg tror det er lettere å hoppe til sengs med noen hvis daten gikk Ok og man er kåt, men hvis man virkelig liker noe tror jeg det er bra å vente:) Jeg skal leve i sølibat frem til jeg finner en å satse på. "Har to Get" sier en kompis at jeg er.. Ja vel, jeg gidder jo ikke ha sex bare for å ha det😝 Anonymkode: e4087...012
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #10 Skrevet 6. juli 2016 19 timer siden, turnt_unicorn skrev: Hvorfor kaste bort tiden med å date og chatte med noen som er elendig i senga? Jo raskere man utforsker hverandre jo bedre tenker jeg sex er helt naturlig, og ønsker man et seriøst forhold så er bra sex alfa omega, spør du meg. For bra sex kan ikke utvikles over tid.. skjer med at folk skal ha det beste på alle felt rett fra start? Ville du hatt et middelmådig forhold ellers, men at sexen var super, eller et supert forhold men at sexen var middelmådig? Hva skjer med at folk ikke vil gi den andre parten og seg selv litt pusterom og la ting utvikle seg seksuelt? Tenker jo hvor ille det må være for seksuelt uerfarne menn å begynne å date om alle damer tenker som du. Etter å ha blitt skampult og herjet med i årevis av menn med tresifret antall sexpartnere, så sier det seg selv at en mann med mindre erfaring vil virke tafatt i forhold. Jeg skjemmes. Anonymkode: 668c9...496
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #11 Skrevet 6. juli 2016 Er så dumt å følge "regler" når mennesker er så forskjellige. Virker det riktig for dere å ha sex på første date, så er det bare å dælje på. Anonymkode: 5f840...d2a
Coronas Skrevet 7. juli 2016 #12 Skrevet 7. juli 2016 (endret) Den 7/4/2016 at 21.24, BethD skrev: Kanskje om jeg var VELDIG sikker på at vi likte hverandre og kjemien er super og generelt alt er superbra så hadde jeg gjort det. Jeg hadde det slik i helgen. Men utfallet (sex første natta) ble helt feil og han virket usikker på seg selv (sjenert type). Selve lørdagen var koselig men fikk inntrykk av at jeg overkjørte han helt. Angrer fælt på hele helgen (sex, kyssing og kos)..... Endret 7. juli 2016 av Coronas
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå