Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg skal på fest med venninner, ser jeg hvor flinke de er til å sminke seg, hvilke klær de skal ha på, og håret! Folk har så fint hår. Det blåser elegant med vinden da for å si det slik. 

Men mitt? Sykt stivt, dærlig ved røttene der det vokser ut. Det blåser heller i ansiktet. 

I tillegg kler jeg meg svært sjeldent fint. Det går i knejoggebukse, enklte topper. Eller shorts i varmen. Ellers er det jeans, enkel topp over eller jakke. Fordi jeg liksom ikke ser noen vits å dolle meg. Eller...ha på meg de fineste klærne. Synes ikke jeg blir noe penere av å sminke meg heller... Er ikke stygg, men har jeg på meg sminke synes jeg øynene blir så rare... Jeg har vørt tidligere deprimert da. Og vært mye sliten. Ofte har hverdagen min sett slik ut; stå opp, sove (eller nyte en kopp kaffe hjemme før jeg drar på jobb) , dra på jobb hvor jeg må skifte til uniform, hjem igjen og sitte hjemme alene. 

Anonymkode: 1b238...867

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mine "kriterier" for å se velstelt ut er rent tøy i passende størrelse, farge og fasong. Stil er uvesentlig her synes jeg. Rent hår i kledelig farge og fasong. Sminke er ikke en nødvendighet, hudpleie derimot betyr mer. Ren hud gir et bedre inntrykk. 

Kjenner mange som sjelden eller aldri sminker seg, ikke kler seg i "dollete" klær eller høye hæler, men de ser likevel velstelte ut. 

Anonymkode: dd3f2...94c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...