Polly Ester Skrevet 4. juli 2016 #1 Del Skrevet 4. juli 2016 Hvordan takler dere fyllenerver? Hva er beste måten å bare slutte å kverne og kverne om det som skjedde på festen som man ikke er veldig stolt av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DenLille Skrevet 6. juli 2016 #2 Del Skrevet 6. juli 2016 Gjort er gjort, men det er ikke verdens undergang. Ikke vits i å angre på det som skjedde. (Om du har vært frekk mot andre kan det være lurt å si unnskyld eller lignende, da.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiderman Skrevet 6. juli 2016 #3 Del Skrevet 6. juli 2016 Den 4.7.2016 at 20.27, Polly Ester skrev: Hvordan takler dere fyllenerver? Hva er beste måten å bare slutte å kverne og kverne om det som skjedde på festen som man ikke er veldig stolt av? Hva legger du i " ikke er veldig stolt av"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #4 Del Skrevet 6. juli 2016 Det eneste som hjelper for meg er å få snakka med folka jeg var sammen med og få bekrefta at alt er ok. Anonymkode: 07251...c06 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #5 Del Skrevet 6. juli 2016 Stenge seg inne hele dagen med tv-serier, søppelmat og lydløs på telefonen. Og så fortrenge det fra mandag igjen. Anonymkode: 5e89e...1af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 6. juli 2016 Forfatter #6 Del Skrevet 6. juli 2016 53 minutter siden, Plaskebrus skrev: Hva legger du i " ikke er veldig stolt av"? Ting jeg ikke ville sagt og gjort så kjapt når jeg er edru.. filteret blir borte, så selv om jeg sier ting og gjør ting jeg kunne gjort edru også, så hadde jeg kanskje sagt ting på en litt annen måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå