Gå til innhold

Hva er det sykeste noen i familien din har gjort?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du en litt sær eller veldig spesiell familie som gjør mye rart eller sykt? Hva er det verste du har opplevd? 

For min del. Det verste er å ta valg, si ting for å så si det aldri har skjedd. For å få meg til å fremstå som den sinnsyke. Noe som blir veldig vanskelig å bevise i ettertid. Dermed har ingen i familien ønske om å ha kontakt med meg. Pga 1-2 personer holder på slik.

Anonymkode: c7e83...cfa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Familien min er ganske kokko, det virker som mottoet til hele slekten er ; "alt kan tilgis". Noe jeg ikke alltid er enig i og blir dermed sett på som kverulanten i familien.:vetikke:

Anonymkode: 2575b...324

AnonymBruker
Skrevet

Nå trykker jeg på anonymknappen, for dette skammer jeg meg sånn over.

Moren min pleide alltid legge ann på mine kjærester da jeg var yngre, i alle fall de som var veldig pene. Behandlet meg som luft hvis jeg hadde med en ny kjæreste hjem, og nærmest hang over de, skravlet, flørtet villt og drakk seg dritings. En gang skulle hun gi en klem til en jeg var sammen med, og så stakk hun ut tunga for å kline med han, men bommet da han fort trakk seg unna. Gud, det var kjipe år!

Anonymkode: f37e5...d37

• Liker 39
Gjest HappyWaffle
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Nå trykker jeg på anonymknappen, for dette skammer jeg meg sånn over.

Moren min pleide alltid legge ann på mine kjærester da jeg var yngre, i alle fall de som var veldig pene. Behandlet meg som luft hvis jeg hadde med en ny kjæreste hjem, og nærmest hang over de, skravlet, flørtet villt og drakk seg dritings. En gang skulle hun gi en klem til en jeg var sammen med, og så stakk hun ut tunga for å kline med han, men bommet da han fort trakk seg unna. Gud, det var kjipe år!

Anonymkode: f37e5...d37

Men i alle dager 😳😳 

AnonymBruker
Skrevet

Oldefaren min drepte sønnen sin, og la skylden på den andre sønnen sin. Han voldtok de, og ga de juling jevnlig og.

I familien på min far sin side, har det stort sett bare vært gale, onde alkoholikere. Jeg er den det stoppet med.

Anonymkode: c2332...b57

• Liker 14
Skrevet

Vel... jeg feiret jul med tantene mine og onklene mine på vestlandet for tre år siden, og etter litt for mange glass akevitt (som gikk ut på dato i 2005 btw), og mye surmuling over naboens "overdådige" pynting av huset, bestemte onkel seg for at det var en god idé å springe ut med hagesaksa og gjøre noe med saken. Fire voksne folk ute i snøen og mørket, kommer springende fnisende tilbake inn som noen små tenåringer med deler av naboens julepynt i hånda.

Har aldri vært så flau på noens vegne noensinne. :murvegg:

• Liker 40
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Oldefaren min drepte sønnen sin, og la skylden på den andre sønnen sin. Han voldtok de, og ga de juling jevnlig og.

I familien på min far sin side, har det stort sett bare vært gale, onde alkoholikere. Jeg er den det stoppet med.

Anonymkode: c2332...b57

du har brutt slektens onde karma, dette er jo som tatt fra sagaen om isfolket. kanskje det er sant at du har oppløst en gammel slektsforbannelse? mange tror på slektskarma faktisk har sett at det er skrevet bøker om det.

Anonymkode: d5de8...965

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

jeg kommer ikke på noe som egner seg på trykk, og er redd for å bli gjenkjent...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bestefar beføler meg ofte på rumpa når min bestemor ikke ser. Typ når han går forbi meg ganske nær på vei fra stua til kjøkkenet og jeg står ved benken. Jeg blir så jævlig forbanna inni meg hver gang men kan ikke si noe høyt fordi bestemor alltid er rett i nærheten. Har utviklet et par effektive avledningsmanøvre. 

Anonymkode: 439e0...2ac

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bestefar beføler meg ofte på rumpa når min bestemor ikke ser. Typ når han går forbi meg ganske nær på vei fra stua til kjøkkenet og jeg står ved benken. Jeg blir så jævlig forbanna inni meg hver gang men kan ikke si noe høyt fordi bestemor alltid er rett i nærheten. Har utviklet et par effektive avledningsmanøvre. 

Det er helt jævlig av han. dritt!

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Overgrep fra farfar, selvmord 

Anonymkode: fdbaf...12c

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Familien min er ganske kokko, det virker som mottoet til hele slekten er ; "alt kan tilgis". Noe jeg ikke alltid er enig i og blir dermed sett på som kverulanten i familien.:vetikke:

Anonymkode: 2575b...324

Med mindre det er snakk om vold eller overgrep så er jeg enig med slekta di. Rett og slett fordi man ses relativt sjeldent, og det er slitsom med folk som skal "snakke det ut" (egentlig bare for å få frem sitt syn på ting, og nekter på at de selv har gjort noe galt) da er det bedre å ignorere dét, og bare feie det under teppet, og ha en grei relasjon de gangene man møtes. 

Anonymkode: 9a608...396

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vi har i familien et familiemedlem som bare forsvant og vi vet ingenting nå 40 år senere

Anonymkode: 4f968...9f7

• Liker 13
Skrevet

Neste gang roper du ut at han skal trekke til seg fingrene. Alt for mange slipper unna overgrep fordi offeret beskytter dem.

• Liker 30
AnonymBruker
Skrevet

Farfar var utro mot farmor for 40 år siden og fikk en sønn med søskenbarnet sitt. Han fortalte det først til farmor og barna for 8 år siden. Fordi pappa tok kontakt med halvbroren sin for å bli kjent ble han utstøtt av farmor, farfar og søsken sine.

så farmor, farfar, tante( med familie) og onkel (med famiøor) har ikke pratet til oss på 8 år.

er helt sykt av dem å ikke prate til oss pg mene vi har gjort noe galt. Mens farfar som bar utro og fikk en sønn han har oversett i 40 år får slippe unna. De har heller ikke kontakt med søsteren til farmor og min inngiftet onkels familie fordi de har kontakt med pappa.

Anonymkode: e210c...e7a

• Liker 11
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Haha, gamle folk er litt sånn. Både farmor og farmar skulle alltid drive å slå oss på rumpa (og gjerne la hånda ligge igjen), og farmor klarer ikke å sitte ved siden av meg i sofaen uten å ha hånda på låret mitt. 

AnonymBruker
Skrevet

Drap. Ran med dødelig utgang. Fengsel i utlandet. 

Anonymkode: 5e622...e0b

• Liker 2
Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Min oldefar hadde en familie på si.

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Herr Heftig skrev:

Haha, gamle folk er litt sånn. Både farmor og farmar skulle alltid drive å slå oss på rumpa (og gjerne la hånda ligge igjen), og farmor klarer ikke å sitte ved siden av meg i sofaen uten å ha hånda på låret mitt. 

Ja min bestefar mener også det er altfor mye av politiet å gi  50000 kr i bot for at en lærer befølte en 13 år gammel jente på brystene. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, Hulderen skrev:

Neste gang roper du ut at han skal trekke til seg fingrene. Alt for mange slipper unna overgrep fordi offeret beskytter dem.

Har vurdert å fike til ham. Men vil ikke rope på grunn av min bestemor. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...