Gå til innhold

Hvordan bli slankest mulig på en uke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ganske så slank. Får høre ofte hvor heldig jeg er med lange, tynne modell bein og høy og blond. Men likevel synes jeg at jeg har litt fett på magen, og det må da være lov å ha komplekser? Jeg har planer om 'phootoshooter', grunnet av at jeg skal til miami og florida om kun få dager:) Jada, jeg vet, du kan ikke bli tynn på en uke. Men jeg er allerede ganske slank, og trener mye. Har lidd av aneroxi før så foreldrene mine pusher alltid litt ekstra med mat osv. Men lurer på om det er noen tips til hvordan jeg kan få rettest mulig mage på få dager? Eller få den til å se slank ut på bilder? Noen tips? Vet dere sikkert synes dette er tullete, og det får dere jo også lov til, men vil gjerne bare ha tips, og ikke masse sånn ''du er bra nok som du er'' osv. For jeg vet jeg er en bra dame ogsånn, vil bare se slankest mulig ut:P Helst svar fort!:)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Prøv ketose.

Anonymkode: 3f501...344

• Liker 2
Skrevet

Hva er ketose?

Skrevet

Holdningen din (rett i ryggen, skuldrene bak osv) kan fjerne flere kilo på et øyeblikk ;) 

AnonymBruker
Skrevet

Dette er kanskje stygt sagt, men som tidligere anorektiker burde du vel kunne dette? Men enda viktigere: Du burde også vite bedre enn å gjøre noe som tuller til hodet ditt igjen! Jeg vet hvor lett det er å falle av vogna...

Anonymkode: 5b3b8...5ba

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vil bare si, jeg har jobbet med reklame. Om de ikke liker magen din så photoshoper de den. Det kommer de sikkert til å gjøre uansett. Har slanket en del lår gjennom tidene, og fjernet smuler på klær og poser under øyne på folk. Og kviser... Masse masse kviser.

Anonymkode: a4d4b...9c7

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er kanskje stygt sagt, men som tidligere anorektiker burde du vel kunne dette? Men enda viktigere: Du burde også vite bedre enn å gjøre noe som tuller til hodet ditt igjen! Jeg vet hvor lett det er å falle av vogna...

Anonymkode: 5b3b8...5ba

Ja, jeg har mine metoder - spyr til jeg griner og sulter meg til jeg føler jeg må spy. Men poenget er at om jeg gjør det, ender det med at jeg plutselig stammer i meg MASSE mat, og da legger man på seg ekstremt mye(når man har gått i lang tid uten å spise, og så plutselig spiser). Dessuten er det vanskelig pga jeg regelmessig må til lege for helsesjekk og vekt, og det vil da si at om jeg ikke veier det jeg burde, er det rett tilbake til terapi og psykolog - farvel til modell jobben for å si det sånn.

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vil bare si, jeg har jobbet med reklame. Om de ikke liker magen din så photoshoper de den. Det kommer de sikkert til å gjøre uansett. Har slanket en del lår gjennom tidene, og fjernet smuler på klær og poser under øyne på folk. Og kviser... Masse masse kviser.

Ja, er naturligvis klar over det, men ville bare føle meg litt bedre igjen da. Selvom alle vennene mine sier at jeg er kjempe tynn, ser jeg det virkelig ikke selv. 

Skrevet

Hvorfor har ikke denne tråden blitt stengt?

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Jævla folk som skal bry seg om tråden er stengt eller ikke. De er seriøst over ALT! 

Er selv lik ts. Synes aldri jeg blir tynn nok..

Anonymkode: ab3fb...681

• Liker 1
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jævla folk som skal bry seg om tråden er stengt eller ikke. De er seriøst over ALT! 

Er selv lik ts. Synes aldri jeg blir tynn nok..

Anonymkode: ab3fb...681

Og der var du igjen ja. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Mayoo skrev:

Hvorfor har ikke denne tråden blitt stengt?

Hvorfor skulle den bli det?

Anonymkode: 9310f...d79

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skulle den bli det?

Anonymkode: 9310f...d79

Kanskje fordi den er direkte helsemessig farlig og uten svar fra kompetente fagfolk :) 

Anonymkode: 16bd0...ccb

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Når en med anorexia prøver å slanke seg er ikke det så sunt. Vennene dine sier du er tynn. Du går jevnlig til lege. Du har fått modelljobben. Da er du tynn nok. Det er sannsynligvis slik at du tror du er tykkere enn du er.

er du forresten sikker på at den jobben er legit? Mye skummel svindling i motebransjen. Har bare lest litt mange historier. Du har en ordentlig kontrakt og greier?

• Liker 1
Skrevet

Kutt ut hvitt mel, sukker og kulsyre disse dagene. Da unngår du oppblåst mage. Spis jevnlig og rikelig slik at du ikke plutselig overspiser to timer før du skal ta bilder. Ønsker deg lykke til!

Skrevet
34 minutter siden, Frostrose skrev:

Kutt ut hvitt mel, sukker og kulsyre disse dagene. Da unngår du oppblåst mage. Spis jevnlig og rikelig slik at du ikke plutselig overspiser to timer før du skal ta bilder. Ønsker deg lykke til!

Takk for et seriøst og utfyllende svar:)

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Når en med anorexia prøver å slanke seg er ikke det så sunt. Vennene dine sier du er tynn. Du går jevnlig til lege. Du har fått modelljobben. Da er du tynn nok. Det er sannsynligvis slik at du tror du er tykkere enn du er.

er du forresten sikker på at den jobben er legit? Mye skummel svindling i motebransjen. Har bare lest litt mange historier. Du har en ordentlig kontrakt og greier?

Jaja, helt klart, gjort oppdrag for de lenge, kontrakt osv;)

Skrevet

Veide selv noen å 40 kg på mine 167 før. Ble aldri kvitt den jævla magen. Nå har jeg lagt på meg 25 kg og er mer fornøyd enn noen gang!! Det gjevnet seg ut på en helt annen måte. Puppene og rompa ble større, magen forble den samme. Så nå har jeg timeglass figur! Jeg er kjempe fornøyd med kroppen min. Bare et hint til dere som aldri blir fornøyde.

Skrevet

Kjære trådstarter,

Jeg må dessverre stenge tråden din. Du beskriver historikk med spiseforstyrrelser og et ønske om å gå ned i vekt.

Vi kan ikke passe på tråden din tilstrekkelig for å unngå svar som kan være skadelige for deg i den situasjonen du er i nå. En annen grunn er at vi eller du ikke vet noe om hvilke kompetanse som ligger til grunn for de svarene du måtte få. Jeg vil oppfordre deg til å ta dette opp med behandleren din som kan gi deg råd angående ernæring.

Du kan også ta kontakt med  Rådgivning Om Spiseforstyrrelser. De kan du kontakte på både mail og telefon. De har bred erfaring med spiserelaterte problemer, og kan være gode å snakke med når man har spørsmål angående tanker om mat. 

Lykke til,

Bond, forumansvarlig 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...