AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #1 Skrevet 4. juli 2016 Jeg har lyst å ta en backpackingtur på ca 6 mnd i nærmeste framtid, men har leilighet med lån. Hva gjør jeg med den i mellomtiden? * Er det mulig å pause lånet helt, inkl renter, i 6 mnd? * Leie ut via airbnb? * Leie ut via finn? * La den være, og betale lån som vanlig? * Andre alternativer? Anonymkode: 841de...412
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #2 Skrevet 4. juli 2016 Du har jo kunne prøvd å leie den ut. Om du har noen du stoler på å som kan passe på leiligheten/huset. Trur ikke du får frøsse lånet i 6 måneder. Anonymkode: 58d31...60f
Høna79 Skrevet 4. juli 2016 #3 Skrevet 4. juli 2016 Hvis ikke du kan leie ut til noen du kjenner, hva med å høre med en utleiemegler? Innbiller meg at det må være praktisk og greit å ha noen som kan ordne det praktiske for deg når du selv er såpass langt unna, selv om de skal ha litt for det
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #4 Skrevet 4. juli 2016 bor du i stor by? sikkert en student som kunne leid for en billig penge Anonymkode: 437e5...28d
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #5 Skrevet 5. juli 2016 Jeg leide ut leiligheten min i 8 mnd via finn.no. Overraskende mange som trengt et sted å bo for kortere periode Anonymkode: 367de...ff4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå