AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #1 Skrevet 4. juli 2016 Hjelp! For noen dager siden ble hele låssylinderen til utgangsdøren vår ødelagt. Plutselig kunne jeg bare vri nøkkelen på innsiden rundt og rundt, uten at døren verken ble låst opp og igjen. Hvordan finner vi en låssylinder som passer i døren vår? Og MÅ vi ha TrioVing dersom det var det vi hadde fra før? Anonymkode: 4e475...e2a
Dr. A. Kula Skrevet 4. juli 2016 #2 Skrevet 4. juli 2016 Du kan ta med nøkkel og sylinder til en Låsesmed, de kan hjelpe deg med å fikse ny innmat som er lik den gamle. Evt kan du kjøpe ny og samtidig nye nøkler. Billigere enn å få Låsesmed hjem.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #3 Skrevet 4. juli 2016 nye låser får du kjøpt på biltema og jula, trenger ikke å oppsøke låsesmed. Det er sviiiindyrt. Anonymkode: e92be...d5b
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #4 Skrevet 4. juli 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: nye låser får du kjøpt på biltema og jula, trenger ikke å oppsøke låsesmed. Det er sviiiindyrt. Anonymkode: e92be...d5b Var dette jeg oppdaget skjønner du. Men er det helt i orden å kjøpe derfra? Det må altså ikke være trioving? Anonymkode: 4e475...e2a
Mis(s)Understood Skrevet 4. juli 2016 #5 Skrevet 4. juli 2016 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var dette jeg oppdaget skjønner du. Men er det helt i orden å kjøpe derfra? Det må altså ikke være trioving? Anonymkode: 4e475...e2a Hva er grunnen til at du tenker det kanskje må være Trioving?
Feyfeyhey Skrevet 4. juli 2016 #6 Skrevet 4. juli 2016 (endret) Den 7/4/2016 at 18.55, Mis(s)Understood skrev: . Endret 31. juli 2016 av Feyfeyhey
PerUlv Skrevet 4. juli 2016 #7 Skrevet 4. juli 2016 Hei. Du må ikke ha trioving. MEN.. Noen av de billige låsene stikker litt ut over beslaget/lokket. Dette kan gjøre det letter å knekke låsen og bryte seg inn. Min erfaring med trioving er at det finnes godt med reservedeler. Har du skrudd opp låsen og sett om noe er knekket? Det kan hende du ikke trenger å kjøpe hele låsen ny.
Dr. A. Kula Skrevet 4. juli 2016 #8 Skrevet 4. juli 2016 Det koster ikke mye å ta med låsen til en Låsesmed slik at du får samme låsen igjen. Det kan fort koste mer om du kjøper ny lås og må ha ekstra nøkler. Begge deler forutsetter jo at du tar av låsen selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå