AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #1 Skrevet 4. juli 2016 Stirrer dere ofte på menn/kvinner ute i offentligheten? Hvorfor? Jeg blir så usikker når menn stirrer på meg, vet ikke om det er fordi jeg har noe i ansiktet, om dem synes jeg går rart kledd, eller fordi dem synes jeg er pen? rett og slett veldig ubehagelig noen ganger. Anonymkode: 0e658...3a8 3
WubWub Skrevet 4. juli 2016 #2 Skrevet 4. juli 2016 Ja det gjør jeg. Stirrer på mennesker som enten ser rare ut/kler seg grelt eller er pene/tiltrekkende. 2
Gjest *Micki* Skrevet 4. juli 2016 #4 Skrevet 4. juli 2016 (endret) Ikke på utlendinger eller handikappede. Stirrer jo ikke med vilje liksom, men er det noen ekstra pene mennesker kan blikket gli bort på dem automatisk. Endret 4. juli 2016 av *Micki*
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #5 Skrevet 4. juli 2016 Hvorfor skal jeg stirre på det motsatte? kunne ikke vært mindre interessert Anonymkode: ad15a...e4d
Puny Skrevet 4. juli 2016 #6 Skrevet 4. juli 2016 Stirrer nok litt ekstra på pene menn og kvinner ja, det er jo fascinerende med ekstra pene mennesker.... 1
Gjest Belle âme Skrevet 4. juli 2016 #7 Skrevet 4. juli 2016 Huff ja, på kjekke fyrer(...) eller så har eg berre fått sauestirra.
Gjest Nordavind Skrevet 4. juli 2016 #8 Skrevet 4. juli 2016 Jeg ville ikke sagt at jeg stirrer. Men kaster blikket et par ganger ekstra hvis jeg ser noe jeg liker.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #9 Skrevet 4. juli 2016 Nei, men noen ganger sniker jeg meg bort til folk jeg liker og slikker dem i nakken. Anonymkode: 7b4a3...b5f 6
powski Skrevet 4. juli 2016 #10 Skrevet 4. juli 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, men noen ganger sniker jeg meg bort til folk jeg liker og slikker dem i nakken. Anonymkode: 7b4a3...b5f Aah, forklarer hvorfor jeg var så svett og klam i nakken i dag.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #11 Skrevet 4. juli 2016 Å stirre sluttet jeg med når jeg var ferdig i barnehagen. Det er en del av den grunnleggende oppdragelsen, at man ikke skal stirre på folk. Anonymkode: c41eb...bbf 10
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #12 Skrevet 4. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Å stirre sluttet jeg med når jeg var ferdig i barnehagen. Det er en del av den grunnleggende oppdragelsen, at man ikke skal stirre på folk. Anonymkode: c41eb...bbf Enig med denne. Men er dessverre mange som ikke eier god folkeskikk.. Anonymkode: 0e658...3a8 2
Yme Skrevet 4. juli 2016 #13 Skrevet 4. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Å stirre sluttet jeg med når jeg var ferdig i barnehagen. Det er en del av den grunnleggende oppdragelsen, at man ikke skal stirre på folk. Anonymkode: c41eb...bbf "da jeg var ferdig" Hvis du skal heve deg over andre mennesker, får du i det minste gjøre det skikkelig 8
Gjest Aye Skrevet 4. juli 2016 #14 Skrevet 4. juli 2016 Ja. Stirrer ikke akkurat, men titter på de en del. For de er så pene å se på! Så lenge de ikke er oversminket og alt for jålete. Det blir bare teit og sånne gidder jeg ikke se på.
Gothminister Skrevet 4. juli 2016 #15 Skrevet 4. juli 2016 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stirrer dere ofte på menn/kvinner ute i offentligheten? Hvorfor? Jeg blir så usikker når menn stirrer på meg, vet ikke om det er fordi jeg har noe i ansiktet, om dem synes jeg går rart kledd, eller fordi dem synes jeg er pen? rett og slett veldig ubehagelig noen ganger. Anonymkode: 0e658...3a8 Mine øyne finner alltid noe pent å hvile på.
hjertesukka Skrevet 4. juli 2016 #16 Skrevet 4. juli 2016 Da må jeg være vanvittig vakker hvis målestokken er hvor ofte og lenge noen stirrer, haha. Syns også det er svært ubehagelig og vitner om mangel på folkeskikk. 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #17 Skrevet 4. juli 2016 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å stirre sluttet jeg med da jeg var ferdig i barnehagen. Det er en del av den grunnleggende oppdragelsen at man ikke skal stirre på folk. Anonymkode: c41eb...bbf Det er mange uoppdragne menn ute og går som stadig vekk snur seg etter damer de passerer på gata, til tross for at dette er seksuell trakassering og som sådan i prinsippet ulovlig, selv om politiet ikke bryr seg. Den som stirrer. burde tenke over hvilket ubehag dette medfører for offeret, og i verste fall kan det oppleves som psykisk tortur med varig lidelse som følge. Anonymkode: 2fad2...026 1
WubWub Skrevet 4. juli 2016 #18 Skrevet 4. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er mange uoppdragne menn ute og går som stadig vekk snur seg etter damer de passerer på gata, til tross for at dette er seksuell trakassering og som sådan i prinsippet ulovlig, selv om politiet ikke bryr seg. Den som stirrer. burde tenke over hvilket ubehag dette medfører for offeret, og i verste fall kan det oppleves som psykisk tortur med varig lidelse som følge. Anonymkode: 2fad2...026 Haha 8
Silfen Skrevet 4. juli 2016 #19 Skrevet 4. juli 2016 Er det noen som er særdeles vakre, så ser jeg. Altså virkelig ser, men prøver å få det til å ikke virke som gloing. Det gjelder kvinner, menn og barn. Her om dagen så jeg den vakreste lille jenten med korketrekkere av en annen verden, sklidd rett inn i jane austen. Så ja, jeg stirret. Og snudde meg. Og smilte til faren og håper han skjønte at jeg ikke var gærn. 3
Gothminister Skrevet 4. juli 2016 #20 Skrevet 4. juli 2016 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er mange uoppdragne menn ute og går som stadig vekk snur seg etter damer de passerer på gata, til tross for at dette er seksuell trakassering og som sådan i prinsippet ulovlig, selv om politiet ikke bryr seg. Den som stirrer. burde tenke over hvilket ubehag dette medfører for offeret, og i verste fall kan det oppleves som psykisk tortur med varig lidelse som følge. Anonymkode: 2fad2...026 Her misbruker du begrepet seksuelltrakassering. Hvor jeg ser, er ikke straffbart. Likt som hva jeg tenker. Vi lever ikke i et diktatur der enkelte vil kontrollere hva du ser, leser eller tenker. Det å snu seg etter damer. Er helt normalt. Menn har nok gjort det i alle tider. Om det er et godt sjakktrekk for å trekke damer. Er en helt annen diskusjon. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå