Gå til innhold

Veldig usikker på hun jeg dater for tiden.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei alle sammen. Trenger sårt hjelp om dette.

Jeg er en 33 år gammel mann og dater ei jente for tiden som er 31. Vi har hatt det veldig fint til nå. Vi har vært på fine dater 4 dater de siste 2 ukene. Hun har tatt initiativ til 2 av dem.

I starten overøste hun meg med slengkyss på messenger og masse komplimenter og det var tydelig at hun var veldig interessert i meg. Hun sa for 3 dager siden at hun ble veldig glad for å se meg og at hun vil satse på meg. Jeg har selvfølgelig sagt det samme til henne.

Vi har hatt sex 2 ganger og vi begge har sagt "Du er bare helt rå" så sexen er fantastisk. Noen vil mene det er tidlig men vi har snakket om at ingen av oss liker å gå rundt grøten.

Vi gikk tur i går og hadde det fint. Etter turen så sendte jeg en melding litt senere om at jeg likte gåturen og at jeg gledet meg til å se henne igjen. "Takk det samme sa hun".

Hun har sagt jeg er helt hærlig og sånne ting på messenger. Hunn viser også bilder av meg til vennene sine og skryter om meg til dem. Men i det siste dagene har hun ikke vært så interessert i meldinger lenger. Vi snakker kanskje 1-2 meldiger frem og tilbake. Snapchat har også avtatt.

Bare 2 dager siden viste hun voldsomt interesse. Men nå har jeg inntrykket av at hun ikke er interessert. Jeg går med solid angst om dagen nesten så jeg er kvalm og sliter med å få i meg mat.

Jeg er veldig bevisst på "spillet" i dette. Jeg sender veldig sjelden melding til henne før hun har svart den forrige. Selvom det går en dag. Jeg overøser ikke henne med komplimenter, jeg prøver ikke å virke desperat etter henne. Nå sendte jeg henne melding i går kveld med noen spørsmål og helt vanlig hyggelig melding og snart gått 24 timer uten svar. Helt nytt for meg. Hun sitter hjemme med ferie også.

Jeg kjemper hardt i dag for å ikke sende melding å mase på hu, men nå syns jeg det er vanskelig. Hva om hun sitter der og venter på at jeg skal sende?

Enten så har hun gått ekstremt brått veldig lei eller så driver hun og spiller og trekker seg tilbake for å se om jeg følger etter. Men jeg vil ikke mase på henne. 

Beklager at det ble litt langt. Håper på svar.

Endret av Stålampe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å prøve å få sagt til henne det du skrev her? 

At du blir usikker fordi kontakten har dabbet av og du vil vite om det er fordi hun ikke er like interessert? 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Polly Ester skrev:

Hva med å prøve å få sagt til henne det du skrev her? 

At du blir usikker fordi kontakten har dabbet av og du vil vite om det er fordi hun ikke er like interessert? 

Jeg har tenkt på det og har veldig lyst til det. Men tror du ikke det vil virke som om jeg er veldig ute etter bekreftelser som igjen kan virke desperat?

Det blir eventuelt første gang jeg kommer krypende til henne. Jeg har følt at jeg burde være mye mer "spennende" enn som så. 

Takk for ditt svar.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Litt rart at hun ikke har svart på 24 timer, men kan jo være at hun har slått av mobilen i ferien sin. (Eller at den er ødelagt). 

Er vel bare å prøve å sende en melding til i kveld, og spørre hvordan hun har det? Eller kanskje heller ringe? Hva med å be henne med ut på kaffe/ kino el lignend igjen? Da må hun jo ta stilling til om hun vil møte deg igjen. 

Anonymkode: 3cea7...691

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville nok gitt det et par dager for å se om dette fortsetter, kan jo være det har skjedd noe.  Så ville jeg sendt noe som det du har skrevet her. 

Anonymkode: 7b967...ed1

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet (endret)

Kan det hende at meldingen ikke kom frem? :vetikke: Jeg har opplevd noen ganger at meldingene som sendes til meg kun sendes til iPaden og ikke dukker opp på mobilen. Da kan det gå dager til jeg svarer også, om jeg ikke tilfeldigvis bruker iPaden innen kort tid. 

Endret av Zumo de Melocotón
AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, Stålampe skrev:

Jeg er en 33 år gammel mann og dater ei jente for tiden som er 31. Vi har hatt det veldig fint til nå. Vi har vært på fine dater 4 dater de siste 2 ukene. Hun har tatt initiativ til 2 av dem.

I starten overøste hun meg med slengkyss på messenger og masse komplimenter og det var tydelig at hun var veldig interessert i meg. Hun sa for 3 dager siden at hun ble veldig glad for å se meg og at hun vil satse på meg. Jeg har selvfølgelig sagt det samme til henne.

Vi har hatt sex 2 ganger og vi begge har sagt "Du er bare helt rå" så sexen er fantastisk. Noen vil mene det er tidlig men vi har snakket om at ingen av oss liker å gå rundt grøten.

Vi gikk tur i går og hadde det fint. Etter turen så sendte jeg en melding litt senere om at jeg likte gåturen og at jeg gledet meg til å se henne igjen. "Takk det samme sa hun".

Hun har sagt jeg er helt hærlig og sånne ting på messenger. Hunn viser også bilder av meg til vennene sine og skryter om meg til dem. Men i det siste dagene har hun ikke vært så interessert i meldinger lenger. Vi snakker kanskje 1-2 meldiger frem og tilbake. Snapchat har også avtatt.

Bare 2 dager siden viste hun voldsomt interesse. Men nå har jeg inntrykket av at hun ikke er interessert. Jeg går med solid angst om dagen nesten så jeg er kvalm og sliter med å få i meg mat.

Jeg er veldig bevisst på "spillet" i dette. Jeg sender veldig sjelden melding til henne før hun har svart den forrige. Selvom det går en dag. Jeg overøser ikke henne med komplimenter, jeg prøver ikke å virke desperat etter henne. Nå sendte jeg henne melding i går kveld med noen spørsmål og helt vanlig hyggelig melding og snart gått 24 timer uten svar. Helt nytt for meg. Hun sitter hjemme med ferie også.

Jeg kjemper hardt i dag for å ikke sende melding å mase på hu, men nå syns jeg det er vanskelig. Hva om hun sitter der og venter på at jeg skal sende?

Enten så har hun gått ekstremt brått veldig lei eller så driver hun og spiller og trekker seg tilbake for å se om jeg følger etter. Men jeg vil ikke mase på henne. 

Beklager at det ble litt langt. Håper på svar.

Slutt å spill!

Vil du sende henne en melding så gjør du det!

Anonymkode: 0b647...767

• Liker 10
Skrevet

Hva med å slå på tråden? 

Gjest summesumbi
Skrevet

Eller vent et par dager, og sjekk ståa. Noen synes det kan bli litt mye teksting og trenger tid til å tenke og få hodet rundt dette nye med en eventuell kjæreste. Så her går jeg imot alle rådene her, for at du ikke skal virke masete. Jeg hadde det litt sånn i starten av forholdet til min samboer. Trengte litt pusterom bare. Men du har nok ikke noe å frykte.

Skrevet
7 minutter siden, summesumbi skrev:

Eller vent et par dager, og sjekk ståa. Noen synes det kan bli litt mye teksting og trenger tid til å tenke og få hodet rundt dette nye med en eventuell kjæreste. Så her går jeg imot alle rådene her, for at du ikke skal virke masete. Jeg hadde det litt sånn i starten av forholdet til min samboer. Trengte litt pusterom bare. Men du har nok ikke noe å frykte.

Dette er det som hodet mitt sier meg og. Hun er en person som trenger ro og rom. Hun er en "alt til sin tid" person.

Glad for at du mener at jeg ikke har noe å frykte. Hva baserer du det på?

Skrevet
11 minutter siden, Coronas skrev:

Hva med å slå på tråden? 

Har ikke telefonnummeret. Vi har chatter bare via facebook og snap.

AnonymBruker
Skrevet

Hun kan bare ha glemt å svare, og er opptatt med noe. Synes absolutt ikke du skal ta kontakt på nytt nå. Vent et par dager, og har du ikke hørt noe da kan du ringe.

Anonymkode: d827b...440

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slutt å spill!

Vil du sende henne en melding så gjør du det!

Hvorfor mener du det er lurt? Vil ikke det gi et inntrykk av at jeg er klengete og ikke har kontroll over følelsene min (virket er sant). 

Jeg tenkte som så at det kunne være lurt å se om hun tok initiativ, hun har pleid å gjøre det før.

AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, Stålampe skrev:

Utfra hva du skriver, så virker det som hun var veldig på i starten. Men pga ditt 'manglende' engasjement kan det være at hun venter på noe mer fra deg.

Koster det virkelig så masse å sende en melding "Hei, hvordan går det?"

• Liker 3
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville nok gitt det et par dager for å se om dette fortsetter, kan jo være det har skjedd noe.  Så ville jeg sendt noe som det du har skrevet her. 

Anonymkode: 7b967...ed1

Har ikke skjedd noe. I følge mystoryen hennes på snap så ligger hun å soler seg i dag.

AnonymBruker
Skrevet

Enig at du kan vente et par dager. Vet godt selv hvor vanskelig det er, men hvis hun er så treg på å svare er det best å la henne ligge litt, for å ikke virke for ivrig. La henne kjenne litt på "savnet", liksom :)

Anonymkode: 4d2b1...75f

• Liker 2
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt rart at hun ikke har svart på 24 timer, men kan jo være at hun har slått av mobilen i ferien sin. (Eller at den er ødelagt). 

Er vel bare å prøve å sende en melding til i kveld, og spørre hvordan hun har det? Eller kanskje heller ringe? Hva med å be henne med ut på kaffe/ kino el lignend igjen? Da må hun jo ta stilling til om hun vil møte deg igjen. 

Anonymkode: 3cea7...691

Nei hun er innom face og liker ting og sånn i dag og oppdaterer mystoryen hennes på snap.

Jeg vet at hun har meldingene mine siden det står "sett" med klokkaslett på face og profilbilde ikonet er nede ved meldingen min

Skrevet

Takk for alle svar så langt. Det hjelper mye og vil gjerne høre mer fra andre og.

Det er 2 alternativer her:

1. Hun har trukket seg tilbake fordi jeg ikke ga nok engasjement. Hun sitter nå og venter på melding fra meg. Jeg bør sende en melding i kveld spørre om hvordan deg går og eventuelt prate om ting.

2. Hun vil ta ting rolig og trenger rom for å tenke fordi jeg har vært for ivrig. Da er det best å la det ligge en dag til og la henne ta initiativ når hun eventuelt savner meg igjen.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Stålampe skrev:

Nei hun er innom face og liker ting og sånn i dag og oppdaterer mystoryen hennes på snap.

Jeg vet at hun har meldingene mine siden det står "sett" med klokkaslett på face og profilbilde ikonet er nede ved meldingen min

Ja, men slutt å analysere dette. Om hun rett og slett ikke gidder å svare, så fortjener hun ikke at du bruker så mye energi på henne. Gjør noe annet i stedet. Du kan ikke la din egen lykke være så til de grader avhengig av tastetrykkene til et annet menneske.

Anonymkode: d827b...440

• Liker 3
Skrevet

Gå for nr. 1. Ikke vits i å gå rundt og pine deg selv, hvis hun er interessert så vil hun like at du sender en melding, du har jo ingenting å tape. Vi damer prøver noen ganger å være litt kostbare i sånne datingfaser. I alle fall er vi ofte livredde for å virke for ivrige.

Lykke til og hold oss oppdaterte!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...