AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #1 Skrevet 4. juli 2016 Når du har lånt leiligheten til venner eller familie, har du snoket? Hvis ja, hvor snoket du hen og hva leste du av papirer? Eller har du snoket i skap og hyller på badet hvis du er på besøk? Jeg lånte leiligheten til en venninne av meg forrige sommer og jeg skal innrømme jeg snoket litt. Jeg fikk lov å sove i senga hennes og jeg så hva som var oppi nattbord skuffen. Fikk se en dagbok, men åpnet den ikke. Hadde ikke samvittighet til å lese den. Jeg så litt oppi kommode skuffen i stua, men var ikke noe private papirer der. Så har du snoket? Anonymkode: bf17d...3fd
Cathrine88 Skrevet 4. juli 2016 #2 Skrevet 4. juli 2016 Nei, jeg er ikke nysgjerrig i det hele tatt. Synes hva folk har i badeskap og skuffer er totalt uinteressant. Akkurat på det området tror jeg at vennene mine er glad for den manglende nysgjerrigheten min, selv om det kan irritere noen av dem på andre måter. 2
SlemUlv Skrevet 4. juli 2016 #3 Skrevet 4. juli 2016 Nah.. jeg låner stort sett søss sin leilighet, og hun viser frivillig frem det jeg kunne vært nysgjerrig på
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #4 Skrevet 4. juli 2016 Ops. Feil underforum. Gikk litt fort i svingene her Anonymkode: bf17d...3fd
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #5 Skrevet 4. juli 2016 Jeg tror det er fryktelig mange som snoker selv de ikke innrømmer det. Mange er nysgjerrig. Jeg har aldri lånt leiligheten til noen før, men det hender jeg ser I skapet og skuffene på badet til folk ja. Jeg er nysgjerrig hva de har stående i skapet. Prøver å gjøre det på en veldig diskré måte. Tar aldri ting ut fra skapet eller skuffen. Jeg bruker heller ingenting av det. Bare titter. Anonymkode: e275b...1bd 1
Knask Skrevet 4. juli 2016 #6 Skrevet 4. juli 2016 Det eneste jeg snoker på er om det er noe spennende mat i kjøkkenskuffene eller i kjøleskapet. Ellers syns jeg privatlivet skal få være i fred, og har ingen behov for å snoke andre plasser. Håper også de som låner min bolig har såpass respekt for meg tilbake.
Gjest Raiu Skrevet 4. juli 2016 #7 Skrevet 4. juli 2016 Helt ærlig, nei. Ikke i det hele tatt. Og det er ikke noe jeg sier bare for å virke ærlig. Bodde noen mnd hos ett vennepar. Gikk ikke inn på rom jeg ikke hadde bruk for bare for å se hvordan det så ut engang. Føles så ekkelt ut å snoke. Håper bare de samme folkene ikke snoker når de skal passe på huset neste mnd
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #8 Skrevet 4. juli 2016 Kun når jeg er på noens do på fest at jeg har snoka. Eller første gang alene i typen leilighet. Da snoka jeg litt Anonymkode: a6401...14e
smalls Skrevet 4. juli 2016 #10 Skrevet 4. juli 2016 Bare i min søsters leilighet. Hun har sagt jeg bare må snoke så mye jeg vil og føle meg som hjemme. Private ting som hun ikke vil noen skal se, har hun gjemt bort.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #11 Skrevet 4. juli 2016 58 minutter siden, Knask skrev: Det eneste jeg snoker på er om det er noe spennende mat i kjøkkenskuffene eller i kjøleskapet. Ellers syns jeg privatlivet skal få være i fred, og har ingen behov for å snoke andre plasser. Håper også de som låner min bolig har såpass respekt for meg tilbake. Samme her. Maten er spennende, resten har jeg ingen interesse av. Anonymkode: 7092f...9e9
QueenOfTheSidewalk Skrevet 4. juli 2016 #12 Skrevet 4. juli 2016 Jeg har ikke lånt noen leiligehet, men ligget der for å passe på dyr. Jeg gidder rett og slett ikke snoke, for det er så lite spennende når man kjenner personen godt . Hva kan være der som jeg ikke vet om? Omtrent ingenting.
FantasDick Skrevet 4. juli 2016 #13 Skrevet 4. juli 2016 Jeg har aldri snoket. Hadde dødd av skam om noen hadde funnet ut at jeg snoket så jeg lar heller være. Har ved et par anledninger tatt en rask kikk i skap på badet på fest, men aldri rørt noe.
Alice123 Skrevet 4. juli 2016 #14 Skrevet 4. juli 2016 Nei. Har ikke en gang gått inn på rom jeg ikke har hatt behov for (f.eks soverom og boder). Sjekker aldri skap og slikt når jeg bruker andres toalett/bad heller. Tanken har aldri slått meg en gang. Det er bare så lite spennende hva folk vil holde hemmelig.
Gjest Sly Skrevet 4. juli 2016 #15 Skrevet 4. juli 2016 Da jeg var 13-14 år og satt barnevakt sammen med venninner, snoket vi litt i kjøkkenskapene og på badet. Har ikke snoket i voksen alder, ikke som jeg kan huske, ihvertfall. Tror jeg er redd for å finne ut noe jeg ikke vil vite om folk.
Cuntzilla Skrevet 4. juli 2016 #16 Skrevet 4. juli 2016 Nei, det føles litt ekkelt. Liker ikke å grave i veskene eller lommene til folk heller når de sier at noe ligger i veska/jakken og jeg må bare finne det der. Altså, da har jeg full tillatelse og det er typ moren min, likevel byr det meg veldig imot. Sikkert fordi jeg er privat av meg selv på sånt, var nettopp ei jeg ikke kjenner så godt engang som spurte med veldig kort varsel om hun kunne låne leiligheten min en helg jeg skulle bort. Fuck no. Det er nesten mer intimt enn sex for meg. Hun kan faktisk heller få bo i vaginaen min en helg. Jeg har ei venninne som alltid glor i skapene mine på badet da, jeg vet det for noen ganger har hun nok lurt litt på noe av det hun har funnet på badet og forsøkt å ta det opp litt tilfeldig ("kjenner noen som har bleket tennene med noe whitestrips greier, har du hørt om det..?" o.l.). Jeg må plante noe sykt der for å kødde med henne neste gang hun er på besøk, gode ideer tas imot med takk. 2
Gjest Sly Skrevet 4. juli 2016 #17 Skrevet 4. juli 2016 2 minutter siden, Cuntzilla skrev: Jeg må plante noe sykt der for å kødde med henne neste gang hun er på besøk, gode ideer tas imot med takk. Gebisslim?
Gjest SuperSonic Skrevet 4. juli 2016 #18 Skrevet 4. juli 2016 Nei. Ikke etter sist gang. Snoket når jeg var mindre og fant min mors "skattekiste" under sengen. Skadet for livet.
Cuntzilla Skrevet 4. juli 2016 #19 Skrevet 4. juli 2016 Et øyeblikk siden, Sly skrev: Gebisslim? Hahaha Den er fin! Kan bli veldig interessant å observere hvordan hun skal klare å klemme inn det temaet i samtalen!
Alice123 Skrevet 5. juli 2016 #20 Skrevet 5. juli 2016 Den 4.7.2016 at 19.44, Cuntzilla skrev: Nei, det føles litt ekkelt. Liker ikke å grave i veskene eller lommene til folk heller når de sier at noe ligger i veska/jakken og jeg må bare finne det der. Altså, da har jeg full tillatelse og det er typ moren min, likevel byr det meg veldig imot. Sikkert fordi jeg er privat av meg selv på sånt, var nettopp ei jeg ikke kjenner så godt engang som spurte med veldig kort varsel om hun kunne låne leiligheten min en helg jeg skulle bort. Fuck no. Det er nesten mer intimt enn sex for meg. Hun kan faktisk heller få bo i vaginaen min en helg. Jeg har ei venninne som alltid glor i skapene mine på badet da, jeg vet det for noen ganger har hun nok lurt litt på noe av det hun har funnet på badet og forsøkt å ta det opp litt tilfeldig ("kjenner noen som har bleket tennene med noe whitestrips greier, har du hørt om det..?" o.l.). Jeg må plante noe sykt der for å kødde med henne neste gang hun er på besøk, gode ideer tas imot med takk. Fyll skapet med klinkekuler som faller ut når man åpner skapet! Bråker fælt. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå