Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om det er noen andre her som fikk den andre skattefrie utbetalingen for juni i dag og som fikk for lite utbetalt? I følge nav skal man ha to 14-dagers perioder i juni der man er fritatt fra forskuddstrekk, så sånn som jeg har forstått det skal det ikke ha noe å si at den siste dagen for dette meldekortet var i juli. Skal selvfølgelig ringe nav i morgen når de har åpnet, men håpet det var noen andre her som kanskje vet hva som er grunnen til dette...

Anonymkode: 061a3...da5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått det jeg skal ha men jeg fikk forrige uke. Kanskje du får det på neste utbetaling? Ville kontaktet saksbehandler og hørt hvis jeg var deg, kan jo hende det har skjedd en feil. Du har ikke fått det på en tidligere utbetaling? 

Anonymkode: 2d857...268

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått det jeg skal ha men jeg fikk forrige uke. Kanskje du får det på neste utbetaling? Ville kontaktet saksbehandler og hørt hvis jeg var deg, kan jo hende det har skjedd en feil. Du har ikke fått det på en tidligere utbetaling? 

Har fått en skattefri betaling tidligere i juni, og da fikk jeg alt jeg skulle ha, denne gangen fikk jeg 400 kr for lite... Saksbehandleren min er selvfølgelig på ferie, men skal kontakte nav i morgen.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har fått en skattefri betaling tidligere i juni, og da fikk jeg alt jeg skulle ha, denne gangen fikk jeg 400 kr for lite... Saksbehandleren min er selvfølgelig på ferie, men skal kontakte nav i morgen.

Ok, du er sikker på at du ikke har glemt å tikke av i en boks på meldekortet? Ja du må jo det uansett :) det ordner seg nok.

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, du er sikker på at du ikke har glemt å tikke av i en boks på meldekortet? Ja du må jo det uansett :) det ordner seg nok.

2 minutter siden, Ole Brumm skrev:

20 juni fikk jeg skattefritt
4. Juli fikk jeg skattefritt
Du har altså samme utbetalingsdato som meg. 

Har du sjekket på NAV under utbetalinger? Står det noe trekk der? Er det registrert riktig antall dager? Under "antall" og periode? Kan være at du har sendt feil på meldekortet, det kan du sjekke i arkivet over sendte meldekort. Finner du ikke feilen så må du så klart ringe NAV :) 

Jepp, har vært inne å sjekket meldekortet, tenkte med en gang at jeg hadde gjort noe feil, men har haket av rett på alt. Det står ikke noe om trekk heller. Får bare vente til i morgen og høre hva de sier på nav. Takk for svar, da vet jeg i alle fall at det har skjedd en feil :)

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 4.7.2016 den 16.28):

Jepp, har vært inne å sjekket meldekortet, tenkte med en gang at jeg hadde gjort noe feil, men har haket av rett på alt. Det står ikke noe om trekk heller. Får bare vente til i morgen og høre hva de sier på nav. Takk for svar, da vet jeg i alle fall at det har skjedd en feil :)

Endret av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker
Skrevet

Om du går på "mine utbetalinger" på nav.no, hva står det på den som ble utbetalt i dag? Hos meg står det 0 kr i skattetrett, som det skal stå i dag.

Anonymkode: a736b...c25

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du går på "mine utbetalinger" på nav.no, hva står det på den som ble utbetalt i dag? Hos meg står det 0 kr i skattetrett, som det skal stå i dag.

Anonymkode: a736b...c25

Så tydeligvis på feil sted tidligere, det står 408 kr på skattetrekk, men det må jo være en feil fra deres side. Regner med at det ordner seg når jeg snakker med dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...