Gå til innhold

Hvilken tråd er den mest idiotiske du har sett på KG?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken tråd er den mest idiotiske du har sett på KG? 

Anonymkode: 4059a...393

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Uten at jeg har lest trådene, men allikevel så må det være alle " Er jeg gravid?" trådene

Anonymkode: 7999d...75b

• Liker 15
Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

De jeg lager

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke. Men momsfritak på bind, som koster en tikroning pr mnd, skjønner jeg ikke poenget med.

Anonymkode: 1faf8...e69

• Liker 1
Skrevet

Hjelp meg å tolke graviditetstesten...

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

'skravletrådene'

Anonymkode: 1376d...f72

• Liker 6
Skrevet

Tråder hvor man spør "Hva er galt med meg" Så får man en drøss med svar, men går likevel ikke til lege for å finne ut hva som faktisk er galt..Og om man har vært hos lege og legen ikke har funnet ut, så spør man på forum istedet, med ett lite knippe symptomer, Som om det å gi en selvdiagnose er så mye bedre.
Det finnes så klart tilfeller hvor noen har kommet fram at de har en eller annen sykdom etter å ha fulgt symptomer på nett og forumer og det viser seg at de faktisk har dette, men de få tilfellene er det veldig få av.
1. Gå til lege.
2. Gå til en annen lege.
3. Finn en bedre lege.
4. Gå på privatklinikk - Blir man ikke tatt seriøst der..
5. Få behandling i utlandet.

Oss på forum kan ikke vite hva som er galt med en person, og jeg holder meg seriøst hardt i nakkeskinnet hver gang, for at jeg ikke skal svare "Med de symptomene du har, så er du dødssyk...." (selv om det er så lite som, har vondt i magen for 3 dag. Hva er galt?)

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Sulosi skrev:

Hjelp meg å tolke graviditetstesten...

Virkelig? Den mest idiotiske tråden på KG? Ooookay...da kan du ikke fartet mye rundt her inne...

Anonymkode: c7ce1...eba

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Virkelig? Den mest idiotiske tråden på KG? Ooookay...da kan du ikke fartet mye rundt her inne...

Anonymkode: c7ce1...eba

Har nok sett mange idiotiske tråder I løpet av 10 år her men jeg går ikke rundt og tenker på de til enhver tid men klart, du vet sikkert bedre enn meg :skratte:

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

penistråder

Anonymkode: b5962...949

• Liker 1
Skrevet

Telletrådene, typ tell ned fra 10 000 etc.

• Liker 9
Skrevet

De trådene der man skal telle ned eller opp. Aldri skjønt greia med det der. Gjesp:sFun_sleeping:

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

To typer tråder jeg misliker sterkt her inne:

Rasismetrådene

Barneverntrådene

Anonymkode: 84c73...df0

• Liker 4
Skrevet

Alle "vis fitta/pikken/puppene/kroppen din"-bildetrådene hvor de samme brukerne sitter og knisefniser-flørter med hverandre. Det er bare så kleint.

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet (endret)
Den 5.7.2016 at 15.08, Alice123 skrev:

Alle "vis fitta/pikken/puppene/kroppen din"-bildetrådene hvor de samme brukerne sitter og knisefniser-flørter med hverandre. Det er bare så kleint.

Ja, den skriver jeg under på. "Post et bilde av din egen kropp", og folk legger villig vekk og ukritisk ut nærmest nakenbilder av seg selv. Jeg får en sterk følelse av 9.klasse. Fnis og knis og hjerter, åååå, så vakker du er, eller ååå, skulle gjerne hatt de musklene der rundt meg nå...., ja, jeg er ledig jeg, så bare send en PM. Phu, kleint ja. 

Endret av Bond
  • Liker 6
Skrevet

Faen, får vi pm? Jeg må legge ut flere nakenbilder ass.

• Liker 2
Skrevet

Blir lett lei av trådene som er laget av individer som har missforstått KG med google. Still gjerne spørsmål som trenger personlige svar, men "hva er..", "når skjedde..." eller "hvordan gjør jeg ..sett inn en dagligdags oppgave med utallige instrukser over hele internett.." gjør meg skikkelig irritert. 

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, Silfen skrev:

Faen, får vi pm? Jeg må legge ut flere nakenbilder ass.

Javisst, hvis du flørter intenst nok i tillegg, så ramler det nok inn en klein liten PM skal du se.

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, Vesentlig skrev:

Blir lett lei av trådene som er laget av individer som har missforstått KG med google. Still gjerne spørsmål som trenger personlige svar, men "hva er..", "når skjedde..." eller "hvordan gjør jeg ..sett inn en dagligdags oppgave med utallige instrukser over hele internett.." gjør meg skikkelig irritert. 

Misforstått KG med Google?

Anonymkode: 57372...603

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Javisst, hvis du flørter intenst nok i tillegg, så ramler det nok inn en klein liten PM skal du se.

Det er nok flørtingen jeg misser på. For alle guttene flørter jo med de pene unge jentene, så da er gamle burugler som meg utgått for lengst. :Knegg:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...