-Fisken- Skrevet 6. november 2004 #1 Del Skrevet 6. november 2004 I går da han trakk seg ut av meg, ble kondomen ble kondomen værenes inni meg. Om sæden randt ut er jeg ikke sikker på, det ble ikke vått i alle fall. Burde jeg kjøpe angrepille? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 6. november 2004 Forfatter #2 Del Skrevet 6. november 2004 JEg tenker at jeg gjør det så enkelt at jeg får en angrepille hos helsesøster på mandag. Da er jeg sikker og slipper å bruke masse penger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. november 2004 #3 Del Skrevet 6. november 2004 Er det ikke en regel om at man må ta den innen 24 timer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. november 2004 #4 Del Skrevet 6. november 2004 JEg tenker at jeg gjør det så enkelt at jeg får en angrepille hos helsesøster på mandag. Da er jeg sikker og slipper å bruke masse penger. Det er ikkje sikkert å bruke angrepille, særlig ikkje om du ventar heilt til mandag... Kjøp deg eit brett idag du, kryss fingrane og håp på det beste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L@dy Skrevet 6. november 2004 #5 Del Skrevet 6. november 2004 Burde jeg kjøpe angrepille? Når prevesjon ikke fungerer som det skal så øker jo risikoen for et svangerskap. Men hvor stor sannsynlighet, er det umulig for oss å si noe om. Men for å være på den sikre siden så hadde jeg nok jeg kjøpt angrepillen så sant et barn er helt uaktuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 6. november 2004 #6 Del Skrevet 6. november 2004 Pillen må tas innen 72 timer. Jeg ville gjort det for sikkerhetsskyld, og begynt å holde rundt kondomen (slik man skal) når man trekker seg ut heretter.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 6. november 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 6. november 2004 DA vi hadde seksualtundervisning, fikk vi høre at man faktisk kunen vente opptil 5 dager, selv om det står 72 timer på pakken. Tar meg en tur til helesøster, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 6. november 2004 #8 Del Skrevet 6. november 2004 DA vi hadde seksualtundervisning, fikk vi høre at man faktisk kunen vente opptil 5 dager, selv om det står 72 timer på pakken. Tar meg en tur til helesøster, jeg. :o Tror du de skriver 72 timer for morro skyld? Og sjansen for graviditet øker for hver time som går etter samleie. Jeg ville dratt på apoteket med en gang, er jo reseptfritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. november 2004 #9 Del Skrevet 6. november 2004 DA vi hadde seksualtundervisning, fikk vi høre at man faktisk kunen vente opptil 5 dager, selv om det står 72 timer på pakken. Tar meg en tur til helesøster, jeg. Eg tok angrepilla berre to timar etter eg hadde hatt samleie der kondomen sprakk, - og eg vart likevel gravid. Eg ville IKKJE ha sjansa med å vente til måndag altså, kun for å spare ein stakkars hundrelapp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eir Skrevet 6. november 2004 #10 Del Skrevet 6. november 2004 Det er vel sånn at dersom man tar pillen innen 24 timer så er den 80% sikker, men venter man 72 timer så synker denne prosenten nokså mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå