Gå til innhold

Kg englene..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De som ALDRI gjør noe steaffbart. Som svarer med at "du fortjest straffen" "håper det går galt for deg" o.l.

"hverken røyker, snuser eller drikker". 

"spiser aldri sukker, det er jo så usunt" 

Og mener det er riktig å anmelde hasjbruk BARE fordi det er forbudt. 

Og..det er de som kommer til å være de første til og svare her og ;)

Anonymkode: 20d73...554

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du et spørsmål?

Anonymkode: 565ba...daf

• Liker 3
Skrevet

Jeg kan ikke se at du stiller noe spørsmål? :klo: 

• Liker 2
Skrevet

Kan vel ikke si at jeg er den mest moralske her inne. Etter hva de fleste legger i god moral da, selv tar jeg avstand til alt som heter moral og støtter det meste av det man kaller narko kriminalitet. Synes også det er flott at folk spiser det de ønsker, knuller hvem de vil og ønske om mer røyk og god drikke i samfunnet er flott.

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De som ALDRI gjør noe steaffbart. Som svarer med at "du fortjest straffen" "håper det går galt for deg" o.l.

Hva med oss? Jeg røyker ikke, drikker ikke, og snuser ikke. Det med hasj, hvorfor skal man ikke anmelde det? Det er forbudt å kjøre for fort også, og da får man straff. Uansett om noen syns det er teit at det er farlig å kjøre for fort. Men hva er det egentlig du ønsker denne tråden skal handle om? 

Anonymkode: 2a031...d16

• Liker 3
Gjest Herr Heftig
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hasjbruk er vel ikke forbudt?

Det er viktig at de som gjør gale ting straffes for dette slik at de som ikke gjør deisse tingene relativt sett belønnes. Det er lite som er mer irriterende enn når de største pøblene alltid skal bryte alle regler de kommer over også slippe helt unna straff bare fordi de sier unnskyld.

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du tenkt over at her og er brukere som er litt eldre enn tenåringer i beste protestalder? 

Anonymkode: 58e92...0b4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, Herr Heftig skrev:

Hasjbruk er vel ikke forbudt?

Det er viktig at de som gjør gale ting straffes for dette slik at de som ikke gjør deisse tingene relativt sett belønnes. Det er lite som er mer irriterende enn når de største pøblene alltid skal bryte alle regler de kommer over også slippe helt unna straff bare fordi de sier unnskyld.

Kommer an på hva som gjøres. Skader du andre med viten og vilje bør det seff få konsekvenser. Ved uhell blir det mer prat om erstatning osv. 

Men slik type kriminalitet som ikke skader noen. Er bare lavinnteligente personer som gidder å bry seg med hva andre gjør. 

AnonymBruker
Skrevet

Hva er så galt med å være en KG engel?  :engel:???Jeg hverken røker, drikker, er kriminell eller har sex. :no_smoking: skulle det være et problem :sjokkbla: ? Andre får bare feste, drikke, røke hasj og hore:humpe: så mye de vil uten at jeg bryr meg om det så lenge disse ikke plager eller skader meg eller noen av de jeg er glad i,  Det eneste kravet jeg stiller til alle disse umoralske individene er at de ikke må prøve å dytte deres umoralske livssyn og livsstil over på meg eller min fam for da skal de få med meg å gjøre...:nei:

Anonymkode: 04de3...a71

Gjest Herr Heftig
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Kommer an på hva som gjøres. Skader du andre med viten og vilje bør det seff få konsekvenser. Ved uhell blir det mer prat om erstatning osv. 

Men slik type kriminalitet som ikke skader noen. Er bare lavinnteligente personer som gidder å bry seg med hva andre gjør. 

De fleste som sier sånt synes at det er greit å ta "smaksprøver" av smågodt eller å snike i køer, eller kjøre ganske kraftig over fartsgrensa. Dette er ting som går utover andre, eller som bryter med regler som er der for å redusere risikoen for andre.

Men om folk f.eks vil spille poker eller kjøpe sex fra ikke-utnyttede personer skal de få lov til å gjøre det. 

Jeg vet ikke i hvilken kategori du havner, men basert på retorikken din vil jeg tippe det er den første. Det er tross alt ganske typisk for folk som krenker andres rettigheter å si: "ikke bland deg".

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Herr Heftig skrev:

De fleste som sier sånt synes at det er greit å ta "smaksprøver" av smågodt eller å snike i køer, eller kjøre ganske kraftig over fartsgrensa. Dette er ting som går utover andre, eller som bryter med regler som er der for å redusere risikoen for andre.

Men om folk f.eks vil spille poker eller kjøpe sex fra ikke-utnyttede personer skal de få lov til å gjøre det. 

Jeg vet ikke i hvilken kategori du havner, men basert på retorikken din vil jeg tippe det er den første. Det er tross alt ganske typisk for folk som krenker andres rettigheter å si: "ikke bland deg".

Jeg sniker ikke i køer. Jeg setter ikke andres liv i fare. Så nei..å kjøre kraftig over fartsgrensa har jeg heller ikke behov for. Men hvilken konsekvenser har det for andre om jeg feks røyker hasj? Ikke at jeg gjør det, men synes du det er riktig at slik skal anmeldes dersom noen får med seg at du sjelden gjør det? 

Gjest Herr Heftig
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sniker ikke i køer. Jeg setter ikke andres liv i fare. Så nei..å kjøre kraftig over fartsgrensa har jeg heller ikke behov for. Men hvilken konsekvenser har det for andre om jeg feks røyker hasj? Ikke at jeg gjør det, men synes du det er riktig at slik skal anmeldes dersom noen får med seg at du sjelden gjør det? 

I prisnippet synes jeg alle lovbrudd burde anmeldes (bruk av narkotika er vel ikke ulovlig uansett?), selv om jeg ønsker å avskaffe disse lovene.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva er så galt med å være en KG engel?  :engel:???Jeg hverken røker, drikker, er kriminell eller har sex. :no_smoking: skulle det være et problem :sjokkbla: ? Andre får bare feste, drikke, røke hasj og hore:humpe: så mye de vil uten at jeg bryr meg om det så lenge disse ikke plager eller skader meg eller noen av de jeg er glad i,  Det eneste kravet jeg stiller til alle disse umoralske individene er at de ikke må prøve å dytte deres umoralske livssyn og livsstil over på meg eller min fam for da skal de få med meg å gjøre...:nei:

Anonymkode: 04de3...a71

Er det umoralsk å ha sex?

Skrevet
7 minutter siden, Herr Heftig skrev:

I prisnippet synes jeg alle lovbrudd burde anmeldes (bruk av narkotika er vel ikke ulovlig uansett?), selv om jeg ønsker å avskaffe disse lovene.

Besittelse er vel ikke lov, så hvordan skal man da (lovlig) få det i seg?

Gjest Herr Heftig
Skrevet
14 minutter siden, Ferny skrev:

Besittelse er vel ikke lov, så hvordan skal man da (lovlig) få det i seg?

Jeg tror det er lovlig å besitte en brukerdose eller to.

Gjest Herr Heftig
Skrevet
20 minutter siden, Ferny skrev:

Er det umoralsk å ha sex?

Ja, det bidrar til kroppspress vet du.

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Herr Heftig skrev:

Jeg tror det er lovlig å besitte en brukerdose eller to.

Dette er ikke riktig.

Anonymkode: b4c4f...83c

• Liker 1
Gjest Herr Heftig
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er ikke riktig.

Anonymkode: b4c4f...83c

Det hadde du rett i. Bruk var visst heller ikke lov. Jeg som trodde vi levde i et sivilisert samfunn.

AnonymBruker
Skrevet

De er også veldig opptatt av at man må overholde båndtvangen, og ikke binde hunder utenfor butikken.

Anonymkode: b48ac...bbd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...