Gå til innhold

hyllest til mamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lest en del innlegg om mødre som ikke vet å oppføre seg, og som glemmer at dette ikke er deres store dag, men brudparets.

Riktig nok er jeg siste mann i en søskenflokk på 4 + 3 stesøsken som skal i ilden, men jeg får ikke noe annet enn god hjelp fra mamma og svigermor, de er kjempesøte. :P Tar seg fri fra jobben for å hjelpe til med pynting av lokale, støtter oss økonomisk uten å komme med krav og ivrer etter å hjelpe uten å mase.

Siste overraskelsen fra mamma var at hun i tillegg til de andre pengene vi får av henne (15000) stakk til meg 1700,- for at jeg skulle kunne kjøpe et par sandaler som jeg hadde funnet, men som jeg ikke hadde råd til. Skoene var ikke så dyre, mamma hadde hørt feil, de koster 800,- men jeg kan bruke den siden, og når jeg sa det fikk jeg beskjed om å bruke dem til fancy undertøy!

Er ikke mamman min skjønn?

Videoannonse
Annonse
Gjest svenskbrud
Skrevet

EN STOOOOR ROS till din mor och svärmor.

Lyckliga du som har det sååååå bra!!

Kramizar från Sverige!

Skrevet

Så flott!!!

Jeg er også kjempestolt og glad i min mamma!!!! :P

Hun har MS og er ikke så i så god form. Men i 3 dager (bryllupet) sto hun på og var med på alt som skjedde og storkoste seg..

Jeg er så glad at hun klarte å holde ut i 3 dager... ER SÅ STOLT og glad for det!!! :ler:

Så det er godt vi er flere om å ha goda " mammaer"

Skrevet

Så heldige dere er.

Jeg har ikke snakket med min mor siden bryllupet (27 april), egentlig har jeg ikke savnet det heller. Jeg er lei av at hun alltid skal lage problemer og store ting ut av ingenting. Lang historie.

I dag fikk vi det første livstegnet fra henne, da minsten fikk bursdagskort fra henne i posten.

Skrevet

Min mamma fortjener også en hyllest!

Hun gleder seg som en unge til bryllupet,og hjelper til på alle mulige måter uten å mase og styre.Det er hun som betaler for festen(etter eget ønske),og teknisk sett har hun da rett til å pynte og plassere bord og folk som hun vil.Men hun har gitt oss frie tøyler til å få gjøre som vi vil,så kommer hun med diverse innspill som blir godt mottatt av oss.

Så vi har et fantastisk samarbeid!

Er utrolig glad for det,og det skal jeg vise på en eller annen spesiell måte på den store dagen.Må bare finne ut hvordan. :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Dette syntes jeg var en flott tråd!!

Jeg er vel en av de mer "uheldige" med mammaen min som ikke engasjerer seg noe særlig, derfor syntes jeg det er kjempekoselig å høre at de fleste andre mødre er aktivt med for å skape drømmedagen for barna sine :D

Jeg har i stedet konen til min far som har trått inn i denne rollen og er vertinne i vårt bryllup. Det er utrolig viktig å få hjelp og støtte syntes jeg og setter veldig pris på hennes hjelp! :D

Skrevet

En tråd for flotte mamma'er og svigermødre - kjempeflott! :)

Mora mi har så absolutt stilt opp for oss hele veien - ikke bare i forbindelse med bryllupet, men ellers også. Har vi dårlig råd, så trår hun til så godt hun kan (og vi spør aldri om hjelp til økonomisk). Hun er er en av de første til å stille opp når det trengs.

Hun har hjulpet oss med ting til bryllupet, både økonomisk og praktisk. Vi har skikkelig kost oss sammen der vi har sittet og laget bordkort, innbydelseskort, kirkeprogram, sanghefter osv :)

Og nå har vi akkurat vært på ferie sammen med henne. Hun er virkelig verdens beste mamma, og jeg er kjempestolt over henne.

men for all del, våre feider har vi innimellom. Det gjelder vel bare å ikke fokusere på det negative. :)

Så har jeg også fått to flotte svigermødre (mora til mannen min, og stemora til mannen min).

Herlig med en tråd som ikke fokuserer på "FÆLE" svigermødre. :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg må også få skryte av mamma og svigermor. De stiller opp og hjelper til, økonomisk og praktisk. Mamma har vært så utrolig snill og behjelpelig. Hun betaler hele brudekjolen med tilbehør og frisør til meg. Hun tok meg også med på shopping for å kjøpe undertøy. Tror jeg har verdens beste mamma. Svigermor er også i samme klasse som mamma. Hjelper til med organisering og planlegging.

I dag er det to uker igjen!! Selv om det gjenstår en del småting, tror jeg at vi skal få alt i havn, takket være disse to mødrene. Lykke til alle bruder, husk å takke mødrene deres!!!! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...