AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #1 Del Skrevet 4. juli 2016 Titt og ofte blir jeg kontaktet av en person på nettet. Personen kan diskutere de rareste ting, og egentlig virker han eller hun ganske morsom. Personen skrev og skrev til meg og jeg svarte helt nøkternt på det han eller hun svarte om, altså uten å utlevere meg selv eller noe andre. Personen i fra det navnet har skrevet masse om seg selv visst nok, deretter får jeg stengt personen ute for jeg ble litt lei. Etter noen år begynner han eller hun igjen, men da benekter personen for å ha skrevet såpass merkelige ting i fra før av. Da skriver jeg, at jo, i fra det navnet du skriver i fra nå så skrev du alt det (gidder ikke gjenta det liksom, så bare helt dumt ut). Det er ikke verdens undergang, for man kan bare stenge han eller hun ute, men syntes det er litt rart at noen rett og slett gidder å skrive til noen som han eller hun også mente var teit eller dum. Noe han eller hun benekter. Han eller hun får jo egentlig bare mene det - det virker litt som om at noen kjeder seg sånn skikkelig bak en skjerm liksom, men det også benekter personen. Så kommer det til det da jeg blir irritert og ber han eller hun nesten om å dra til helvette, men personen fortsetter med rare historier, om vi skal treffes også videre. Nei svarer jeg selvsagt, og gidder ikke si noe sant om meg selv til en fremmed på nettet - ikke annet enn ok, jaha? Sier du det, jasså, etc. Mest fordi jeg ble litt nysgjerrig etter såpass mange henvendelser. Det som er rart er at personen holder på sånn i flere måneder: svar da, svar da, svar da, også gir han eller hun seg. Da er det heldigvis stille i et år, så starter det, og sånn har det gått. Hva ville dere svart personen ut i fra presentasjonen om han eller henne? Rare historier, masing også sitter personen å søker opp alle jeg kjenner og ikke kjenner for deretter å skrive merkelige ting til dem også. Det virker som om personen er litt ung siden historiene er helt skrudde og skikkelig barnslige. En rosa ku som løper løpsk, lange historier om fotballklubben Booing, historier om en eller annen bekjent av en bekjent. Ville dere gjort slik reglementet på chatten sier: kontakt personen det angår (altså, det han eller hun mener om folk inkludert meg selv) for å fortelle dem det, eller holder det med å utestenge personen? Nå er personen utestengt for en stund. Anonymkode: 1de63...b56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå