Gå til innhold

Utstikkende ører


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Det er vel ikke bare meg her håper jeg, som har dette. Så hva gjør dere for ikke å la dem synes? Mine ble mobbet kjempemasse på barne/ungdomskolen så å ha håret i strikk faller seg ikke naturlig eller fint for meg >:--(

Også er jeg dødslei av å fly rundt med pannebånd hele tiden. Har begynt å tupere håret og bruke volumskum, men funker jo bare noen få timer det der ;(

Råd noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nja, råd og råd. En ting er vel bare å gi faen i om ørene stikker ut eller ikke. Ellers kan en operere ørene. Ei jeg gikk i klassen med for mange år siden gjorde det, og jeg forstod det var en ganske "enkel og grei sak". Pga ørene "fikk hun lov" av sin mor å ta permanent i 6 klasse. Men ikke sikkert du har lyst på det. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke du skal bry deg om det, men jeg vet det er lettere sagt enn gjort. venninna mi gikk konstant med pannebånd, helt til hun ble operert rundt jul. hun ser kjempefin ut nå, selv om jeg må innrømme at jeg aldri la spesielt merke til ørene hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sett håret i strikk, men gjør sånn at håret er over ørene, så det strammer de litt bakover. kjenner ei som er veldig gla i det trikset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...