AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #1 Skrevet 4. juli 2016 Jeg er på dag 16 i syklusen min (30 dagers syklus). Jeg har hatt humørsvinger i noen dager, øm og stikkinger og økt utflod. I dag merker jeg lite. Tror dere at eggløsning har vært? Ut i fra syklusen min de 3 siste mnd skal jeg ha mensen om 15 dager. Jeg reiser bort om 2 dager, så vi får ikke hatt sex mer enn frem til 6 juli, men regner med at vi uansett bør treffe el denne mnd da? Hva merker dere under el og når forsvinner symtomene? Anonymkode: 91959...8f6
Teardrop Skrevet 4. juli 2016 #2 Skrevet 4. juli 2016 Jeg får menssmerter, men i mye svakere smertegrad enn jeg har ved mens. Noen ganger får jeg ømme pupper og økt sexlyst.
Gjest *Micki* Skrevet 4. juli 2016 #3 Skrevet 4. juli 2016 Høres ut som den har vært ja. Har også stikkinger og økt sexlyst i et par dager. Har ikke lagt merke til noe mer egentlig men så er ikke jeg prøver heller og har aldri vært så er nok ikke så oppmerksom på det tenker jeg.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #4 Skrevet 4. juli 2016 Takk for svar begge to. Jeg har hatt tegn til El omtrent samme tid hver mnd de siste 3 månedene. Det gikk for å være ganske ømt/stikkninger i går til å ikke kjenne noe i dag. Det startet vel for ca 3-4 dager siden. Kanskje egget slapp i natt/dag da. Det er bare til å smøre seg med tolmodighet. Jeg er forbedrett på at det kan ta lengre tid før det klaffer denne gangen pga jeg er 10 år eldre enn sist gang jeg ble gravid. De andre gangene har jeg blitt gravid på første/andre forsøk☺️ Anonymkode: 91959...8f6
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #5 Skrevet 4. juli 2016 31 minutter siden, Teardrop skrev: Jeg får menssmerter, men i mye svakere smertegrad enn jeg har ved mens. Noen ganger får jeg ømme pupper og økt sexlyst. Har merket økt sexlyst den siste uka jeg også:P Anonymkode: 91959...8f6
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #6 Skrevet 4. juli 2016 13 minutter siden, *Micki* skrev: Høres ut som den har vært ja. Har også stikkinger og økt sexlyst i et par dager. Har ikke lagt merke til noe mer egentlig men så er ikke jeg prøver heller og har aldri vært så er nok ikke så oppmerksom på det tenker jeg. Greit å vite om du en gang ønsker å bli gravid:-) Anonymkode: 91959...8f6
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #7 Skrevet 4. juli 2016 32 minutter siden, Teardrop skrev: Jeg får menssmerter, men i mye svakere smertegrad enn jeg har ved mens. Noen ganger får jeg ømme pupper og økt sexlyst. Får du dette i forkant av eggløsnigen?:) Anonymkode: 91959...8f6
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #8 Skrevet 4. juli 2016 Økt utflod (eggløsningssekret) er også vanlig. Trorxdu treffer bra jeg, men ville turnet litt i dag og/eller i morgen også sånn for sikkerhets skyld 😉 Anonymkode: 98a09...452
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #9 Skrevet 4. juli 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Økt utflod (eggløsningssekret) er også vanlig. Trorxdu treffer bra jeg, men ville turnet litt i dag og/eller i morgen også sånn for sikkerhets skyld 😉 Anonymkode: 98a09...452 Takk for svar. Ja vi skal kose oss frem til jeg reiser på onsdag😁 Anonymkode: 91959...8f6
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #10 Skrevet 4. juli 2016 Jeg merker stikkingen to tre dager før eggeløsningen, og så får jeg økt utflod gradvis etter det. Anonymkode: ea839...c8f
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #11 Skrevet 4. juli 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg merker stikkingen to tre dager før eggeløsningen, og så får jeg økt utflod gradvis etter det. Anonymkode: ea839...c8f Takk for svar. Fikk økt utflod litt før stikkninger/ømheten jeg også. Anonymkode: 91959...8f6
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #12 Skrevet 4. juli 2016 Jeg merket det aldri før, men nå som vi aktivt prøver så syntes jeg jeg merker at det stikker litt og har med utflod... Anonymkode: 09a08...4af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå