AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #1 Skrevet 4. juli 2016 Straks ferietid og jeg har i lang tid jobbet aktivt på treningsfronten for å få sommerkroppen 2016. Men, jeg er ikke interessert i å slanke meg, men finne en sunnere livsstil. Slankekurer ender bare i fråtsing og vektoppgang likevel. Men, nå nærmer ferien seg, og jeg har ikke oppnådd helt de ønskede resultatene. Lurer derfor på om noen har gode tips til øvelser som vil føre til at midjemålet reduseres mest mulig frem mot ferien? Hvilke øvelser skal jeg forkusere på og hvor mye? Anonymkode: e3989...e76
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #2 Skrevet 4. juli 2016 PSMF-dietten. Hard, men effektiv. Google vet. Anonymkode: b0b46...7ad
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #3 Skrevet 4. juli 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: PSMF-dietten. Hard, men effektiv. Google vet. Anonymkode: b0b46...7ad Ut fra det jeg leser så anbefales denne om du har høy bmi, som en kickstart? Tror ikke dette er noe for meg, som er normalvektig, og kun har noen cm ekstra på magen og lårene. Anonymkode: e3989...e76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå