AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #1 Skrevet 4. juli 2016 Lite luksusproblem her... Nå på sommeren er det jo ofte varmt i lufta selv om det regner. Hvis jeg da skal gå tur eller jogge, bruker jeg sjelden ytterjakke/løpejakke, da det blir for varmt med noe mer enn langermet genser, til tross for at det regner. Er avhengig av å ha med musikk på turen, og har den i sånn bånd festet til armen, da jeg synes den blir i veien andre steder. Når det er kaldt i lufta og jeg bruker jakke, har jeg båndet på armen innenfor jakken, slik at det ikke gjør noe om det regner, telefonen blir likevel ikke våt siden jeg har jakke utenpå. Men har noen tips til hvordan jeg skal løse det i regnvær på sommeren og det er for varmt med jakke? Telefonen blir jo våt hvis jeg har den utenpå genseren. Regnet går jo også gjennom genseren siden den ikke er vanntett, og derfor hjelper det ikke å ha båndet innenfor der. Noen tips? MÅ ha musikk når jeg jogger/går tur Anonymkode: 8df71...c2b
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #2 Skrevet 4. juli 2016 Kjøp deg en sånn vanntett mobilpose. Ldu skal ikke mange turene med mobilen i regn før den begynner å ruste innvendig i fuktigheten og slutter å virke. Eller finn frem den forrige mobilen din til regnværsturer. Anonymkode: 4733f...738
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #3 Skrevet 4. juli 2016 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjøp deg en sånn vanntett mobilpose. Ldu skal ikke mange turene med mobilen i regn før den begynner å ruste innvendig i fuktigheten og slutter å virke. Eller finn frem den forrige mobilen din til regnværsturer. Anonymkode: 4733f...738 Jeg har solgt den forrige mobilen min, dessverre. Men hvor kjøper jeg vanntett mobilpose? Tenkte på en ting til, går det eventuelt an å tre en sånn vanlig gjennomsiktig plastpose (brødpose) utenpå båndet med mobilen i? Hvis jeg klipper den til så den blir akkurat passe stor. Og så i tillegg har båndet under genseren. Eller vil det ikke være nok til å holde vannet ute? Anonymkode: 8df71...c2b
snusmumriken Skrevet 4. juli 2016 #4 Skrevet 4. juli 2016 Jeg putter bare mobilen i den minste ziplock-posen jeg har, også putter det hele oppi mobilholderen jeg har fra før. Har ikke hatt noe problem med mobilen selv i pøsregn
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #5 Skrevet 4. juli 2016 2 minutter siden, snusmumriken skrev: Jeg putter bare mobilen i den minste ziplock-posen jeg har, også putter det hele oppi mobilholderen jeg har fra før. Har ikke hatt noe problem med mobilen selv i pøsregn Ziplock-pose? Sånne som man kjøper på vanlig matbutikk? Anonymkode: 8df71...c2b
Mystery Woman Skrevet 4. juli 2016 #6 Skrevet 4. juli 2016 IKEA sine ziplockposer funker fint. Og man kan fortsatt betjene touchskjermen selv om telefonen ligger i posen.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #7 Skrevet 4. juli 2016 Jeg har tilnærmet lik vanntett armholder (og mobil som ifølge produsenten skal være vanntett). Om det er skikkelig ille, pakker jeg den i en helt vanlig brødpose. Anonymkode: bf546...820
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #8 Skrevet 4. juli 2016 11 minutter siden, Mystery Woman skrev: IKEA sine ziplockposer funker fint. Og man kan fortsatt betjene touchskjermen selv om telefonen ligger i posen. Jeg har ikke mulighet til å dra på IKEA i nærmeste fremtid. Men er det annerledes poser de har der enn i matbutikker? Anonymkode: 8df71...c2b
Mystery Woman Skrevet 4. juli 2016 #9 Skrevet 4. juli 2016 Bør fungere like fint det er bare så kjekke størrelser på IKEA sine poser.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #10 Skrevet 4. juli 2016 1 minutt siden, Mystery Woman skrev: Bør fungere like fint det er bare så kjekke størrelser på IKEA sine poser. Okei Men da fungerer kanskje en vanlig brødpose også da? Hvis jeg klipper til størrelsen og trer den utenpå mobilholderen, og knyter igjen. Så lager jeg bare et hull nederst som ledningen til øreproppene kan gå gjennom? Anonymkode: 8df71...c2b
Mystery Woman Skrevet 4. juli 2016 #11 Skrevet 4. juli 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Okei Men da fungerer kanskje en vanlig brødpose også da? Hvis jeg klipper til størrelsen og trer den utenpå mobilholderen, og knyter igjen. Så lager jeg bare et hull nederst som ledningen til øreproppene kan gå gjennom? Anonymkode: 8df71...c2b Det er jo bare å prøve det
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #12 Skrevet 4. juli 2016 Jeg bruker bare vanlig brødpose. Funker fint. Anonymkode: 2fe54...0e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå