AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #1 Skrevet 4. juli 2016 Beklager tittelen. Men folkens: hva skjedde? Først litt om meg. Jeg har aldri mens, og heller aldri EL. Pcos. I går formiddag var utfloden min litt farget, mer gulaktig enn del pleier. Tenkte ikke så mye på det, men da kvelden kom var den hvite trusen mer "misfarget" av utflod. Dette var altså søndag kveld. Hadde sex lørdag morgen, så tenkte det jo kunne være noe rester eller noe. Men! I løpet av natten har jeg seriøst våknet av at det har rent utflod, altså tyntflytende væske som gav flekker på lakenet. Fortsatt litt sånn gulaktig. Jeg tok på pysjamasbukse, og i morges var det ganske mye som hadde tørket i den. Da jeg tørket meg etter toalettbesøk (altså mandag morgen), var det ganske mye å tørke vekk. Dette var imidlertid ikke så tyntflytende som det som har rent ut i løpet av natten, men mer glatt og slimete. Nå er alt normalt igjen. Og bra er det, for dette rennende opplegget hadde jo satt merke gjennom buksen. men hva i alle dager var dette???? Jeg er 30 år. Har aldri opplevd makan. Anonymkode: ddce0...da8
Snurrepurre Skrevet 4. juli 2016 #2 Skrevet 4. juli 2016 Første jeg tenker er at du er gravid, men vil ikke gi falske forhåpninger om du får negative tester eller liknende. Men det er det eneste jeg kommer på!
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #3 Skrevet 4. juli 2016 13 minutter siden, Snurrepurre skrev: Første jeg tenker er at du er gravid, men vil ikke gi falske forhåpninger om du får negative tester eller liknende. Men det er det eneste jeg kommer på! Åh, det hadde vært fantstisk om det var sant! Men jeg var hos gynekolog forrige uke. Burde ikke han ha sett noe da? Han holdt på med ultralyd, og så vidt jeg kunne se, var slimhinnen veldig tynn:/ jaja, det er vel bare sånt kroppen gjør noen ganger. Men veldig rart!! Anonymkode: ddce0...da8
Snurrepurre Skrevet 4. juli 2016 #4 Skrevet 4. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Åh, det hadde vært fantstisk om det var sant! Men jeg var hos gynekolog forrige uke. Burde ikke han ha sett noe da? Han holdt på med ultralyd, og så vidt jeg kunne se, var slimhinnen veldig tynn:/ jaja, det er vel bare sånt kroppen gjør noen ganger. Men veldig rart!! Anonymkode: ddce0...da8 Han burde nok sett det ja :/
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #5 Skrevet 4. juli 2016 1 time siden, Snurrepurre skrev: Han burde nok sett det ja :/ Har du noen teori om hva det kan være? Kan jo ikke være sædrester, det kommer jo ikke rennende i strie strømmer. Har liksom ikke hørt om eller lest om det. Anonymkode: ddce0...da8
Snurrepurre Skrevet 4. juli 2016 #6 Skrevet 4. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har du noen teori om hva det kan være? Kan jo ikke være sædrester, det kommer jo ikke rennende i strie strømmer. Har liksom ikke hørt om eller lest om det. Anonymkode: ddce0...da8 Hmm.. Tør ikke spekulere iogmed at du ikke har eggløsning eller mensen, ville jo tenkt EL eller graviditet.. Men det hørtes jo veldig merkelig ut uansett!
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #7 Skrevet 4. juli 2016 29 minutter siden, Snurrepurre skrev: Hmm.. Tør ikke spekulere iogmed at du ikke har eggløsning eller mensen, ville jo tenkt EL eller graviditet.. Men det hørtes jo veldig merkelig ut uansett! Hm. Kanskje det er eggløsning...? Sprøtt. Det er jo ikke umulig at jeg får eggløsning, det bare skjer veldig sjeldent. Vel, da blir det spennende å se om jeg får mensen eller positiv test om 2-3 uker! får nesten holde deg oppdatert hvis jeg plutselig sitter der med baby på vei, hehe;) Anonymkode: ddce0...da8 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #9 Skrevet 5. juli 2016 Høres litt ut som meg under EL. Det renner hele tiden, varierer i farge og av og til er det litt blod i det. Anonymkode: e1bdc...030
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #10 Skrevet 6. juli 2016 Den 5. juli 2016 at 17.37, AnonymBruker skrev: Høres litt ut som meg under EL. Det renner hele tiden, varierer i farge og av og til er det litt blod i det. Anonymkode: e1bdc...030 Kroppen er jo helt snodig skrudd sammen, haha! Tenke seg til hvis dette var en eggløsning! Ukjent terreng for en pcos'er. Vel, er jo artig hvis jeg begynner å få en syklus igjen! Har ikke vært slik siden. Litt mer farge på utfloden nå, men ellers normalt:) Anonymkode: ddce0...da8
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #11 Skrevet 8. juli 2016 Dette er spennende. Enten gav dere meg en idé da dere snakket om eggløsning, slik st jeg bare begynte å tenke på det og kjenne etter, ellers er det faktisk noe på gang inni magen nå.. Jeg har fått den samme murringen som jeg har hatt før når jeg har blitt gravid. Jeg mener helt bestemt at jeg har kjent det når eggene har festet seg (har blitt gravid flere ganger med IVF). Hvis jeg er gravid nå, så må det ha vært samleiet lørdag for en uke siden, vil jeg tro. Siden det rant så mye på søndagen, så er det vel mer sannsynlig at det var lørdag og ikke mandagens sex som gjorde susen? jeg har ikke hatt mensen på mange år, så det kan jo være den jeg kjenner. Men det var vel litt tidlig dersom jeg hadde EL for ca en uke siden? Dette blir interessant å følge med på! Anonymkode: ddce0...da8
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #12 Skrevet 8. juli 2016 Jeg ville nok tatt en graviditetstest. Jeg fikk masse tyntflytende utflod når jeg ble gravid. Anonymkode: 8cde6...9d7
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #13 Skrevet 9. juli 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville nok tatt en graviditetstest. Jeg fikk masse tyntflytende utflod når jeg ble gravid. Anonymkode: 8cde6...9d7 Hihi! Moro;) da blir det liv. Tenk hvis jeg får 3 barn i løpet av tre år. Haha, vi kommer til å bli grå i håret i en fei:/ men jeg må vel vente en uke før det er vits med test? Vil tro det. Spennende! Anonymkode: ddce0...da8
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #14 Skrevet 9. juli 2016 virker som sopp dette, har hatt det samme den siste uken og begynt å klø noe voldsomt de siste dagene :/ Anonymkode: 6283b...045 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #15 Skrevet 10. juli 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: virker som sopp dette, har hatt det samme den siste uken og begynt å klø noe voldsomt de siste dagene :/ Anonymkode: 6283b...045 Men jeg hadde det bare den ene natten og litt av dagen, det er en uke siden og har ikke vært slik siden. Og klør ikke heller. Tror du likevel det er sopp? Anonymkode: ddce0...da8
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #16 Skrevet 10. juli 2016 Kan høres ut som sopp ja.. Anonymkode: db197...940
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #17 Skrevet 10. juli 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan høres ut som sopp ja.. Anonymkode: db197...940 Jøss, jeg hadde aldri trodd det. Virker så rart å kun ha symptomer i underkant av et døgn...? Og det verken klør eller svir, og jeg har bare vanlig utflod nå (altså nesten ingenting). Hm. Bør kanskje kjøpe canesten, da. Det kan vel uansett ikke skade. Men det virker rart å behandle noe når jeg ikke har noen plager...? Hm. Tror jeg venter med det, så går jeg heller til lege hvis det skjer igjen? ts. Anonymkode: ddce0...da8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå