Gå til innhold

Et angrep er nærmer seg!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

jeg er 100% sikker på at det kommer et stort terrorangrep i usa innen en måned..al-qaida sa i april at det snart ville komme et enormt angrep mot usa..det er den hellige måneden ramaddan nå, og osama har nylig sluppet ut en video av seg selv...

flere lignende uttalelser fra folk i al-qaida om et nært forestående angrep tror jeg er sant..innen tretti dager vil amerikanerene gråte...bare vent, det er veldig synd, men jeg er sikker på at det vil inntreffe innen 30 dager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Terror går i hovedsak ut på å gjøre livet til ofrene uforutsigbar. De skal aldri vite når terroristene vil slå til, skal aldri føle seg trygg.

Klart terroristene da vil gå ut med trusler - det gjør jo folket enda mer utrygg. Terrorister vil varsle angrep mye oftere enn de angriper.

Jeg mener det er viktig at enhver nasjon gjør sitt for å trygge innbyggerne, men trusler om terrorisme bør etter mitt syn ikke være noe førstesideoppslag. Det er jo nettopp det terroristene er ute etter :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 100% sikker på at det kommer et stort terrorangrep i usa innen en måned..al-qaida sa i april at det snart ville komme et enormt angrep mot usa..det er den hellige måneden ramaddan nå, og osama har nylig sluppet ut en video av seg selv...

flere lignende uttalelser fra folk i al-qaida om et nært forestående angrep tror jeg er sant..innen tretti dager vil amerikanerene gråte...bare vent, det er veldig synd, men jeg er sikker på at det vil inntreffe innen 30 dager...

Siden du er så sikker må vi vel anta at du har kontakter innen al-qaida!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du er så sikker må vi vel anta at du har kontakter innen al-qaida!?

hehehe.. Høres jo ut som det er rippa rett fra Al-jazeera jo! "innen tretti dager vil amerikanerene gråte.."

:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest StoreSky
bare le dere, men det vil komme

Siden du vet dette så sikkert. Kan du ikke vennligs dra til den amerikanske amassade og formidle din viten? Du vil vel redde liv??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv
bare le dere, men det vil komme

men du, HVIS det nå viser seg at det ikke kommer noe angrep innen en mnd... Hva gjør du da? Legger deg flat og sånn? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...