AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #1 Skrevet 4. juli 2016 Hei, Kan man bruke sportsboxerne til Pierre Robert til vanlig bruk hver dag, er det komfortablert og greit? Leste at de er gode på fukttransport, som jo virker ålreit, fremfor de vanlige som er i bomull, siden jeg sliter litt med mye svette i det området. Jeg kjenner dog ikke til hvordan sportsboxerne kjennes ut på kroppen.. Noen innspill? Anonymkode: 2cf8c...e66
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #2 Skrevet 4. juli 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, Kan man bruke sportsboxerne til Pierre Robert til vanlig bruk hver dag, er det komfortablert og greit? Leste at de er gode på fukttransport, som jo virker ålreit, fremfor de vanlige som er i bomull, siden jeg sliter litt med mye svette i det området. Jeg kjenner dog ikke til hvordan sportsboxerne kjennes ut på kroppen.. Noen innspill? Anonymkode: 2cf8c...e66 Prøv og se om du trives med det da vel. Anonymkode: cb56e...dd7
Doge Skrevet 4. juli 2016 #3 Skrevet 4. juli 2016 Kjøpt Tufte-boxere! De er myke, behagelige og tørker raskt så om man svetter mye så merker man det ikke så mye som med andre boxere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå