Muscae Skrevet 4. juli 2016 #1 Skrevet 4. juli 2016 Får man etterbetalt lønnstillegg fra lønnsforhandlingene fra 1. mai når en har vært sykemeldt hele perioden? Jeg jobber i kommunen og får lønn av arbeidsgiver, ikke direkte fra nav. Kan jeg forvente å få en ekstra sum i august slik som de andre får, eller finnes det regler på dette? Jeg vet at jeg får ny lønn fra august, men det er mellomlegget mellom 1. mai og 1. august jeg snakker om her, som vanligvis blir utbetalt som en engangssum i august.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #2 Skrevet 4. juli 2016 Jeg kan ikek skjønne hvorfor du ikke skulle får den Anonymkode: e1b81...fb3 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #3 Skrevet 4. juli 2016 Det fikk ikke jeg. Sjefen sa dette var fordi jeg var mye syk, hadde sykmelding. Jobba for privat bedrift så det kan være noe annet i kommunen. Du får jo sjekke det opp. Anonymkode: 4fb85...0da
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #4 Skrevet 4. juli 2016 Jeg fikk heller ikke, arbeidet i privat næringsliv, oljebransjen. Fikk beskjed om at jeg måtte være 100% tilbake i jobb før jeg fikk. Anonymkode: 46b35...434 1
Glitnir Skrevet 4. juli 2016 #5 Skrevet 4. juli 2016 Ja, i kommunen får du tarifftillegget også for perioden du har vært sykmeldt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå