Gå til innhold

Har noen sett puppene mine?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg kan ikke finne dem! For etpar år siden hadde jeg akkurat-passe-store-pupper, ikke sånne diiiigre, men B/C-cup som stod akkurat passe mye ut i forhold til andre attributter. Ikke minst stod de mer ut en magen, noe som gjorde at for eksempel den flotte, trange julebordkjolen min gjorde meg "attråverdig" (ihvertfall ved første øyekast ;-) )

Så sa det popp-popp og det var to barn der og nå er vekten og målene forøvrig rimelig på plass igjen, og det var tid for å prøve superkjolen igjen. Og hva skjer? Det er ingenting der! Jeg er ganske slank men jeg ser ut som en laaaang PÆRE i kjolen! Selv om magen er flat, var den tydeligvis flatere før, rompa sitter 20 cm lenger ned og puppene- ja HVOR er puppene mine?? Før brukte jeg ikke engang BH under men hadde fin kløft, nå var det bare... ingenting! Niks! Null! Nada!

Jeg er så lei meg, skulle ønske jeg hadde tretti tusen så skulle jeg fått større pupper på dagen.

Noen som vet hvor man henvender seg for å få puppestønad?

*rive seg i håret*

ARGHHHH!! Jeg som trodde jeg var blitt sexy igjen!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*Trøste* fra meg også... :) Jeg har ikke så store pupper selv, men jeg må si jeg misunner deg den flate magen... det å ha flat mage er min store drøm... :-(

Gjest LoisLane
Skrevet

Jeg tror kanskje jeg har fått dem, sammen med ti kilo jeg har anskaffet selv. Jeg begynner å få brøddeigfølelsen...

Men en trøstekos til deg alikevel!

Skrevet

Nei, jeg har ikke sett de. Men ut i fra hva du forteller her så kan vel en push-up bh gjøre en del av susen. Den flate magen er i allafall ikke noe minus. Synes det høres ut som om du er ganske flott jeg :)

Skrevet

:ler:

God beskrivelse av hva en har i vente når man får barn?

Kan ikek gjøre stort annet enn å gi deg en trøsteklem og ønske lykke til i jakten på en bh som gjør susen. Men så lenge mannen din fortsatt synes du er sexy og får deg til å føle deg sexy, så er det det viktigste......?

Gjest Anonymous
Skrevet

Kjenner problemet ... mine kan såvidt skimtes som to skinnfiller nede i navlehøyde.... har du prøvd å lete med kikkert? :tunge1:

Skrevet

Skjønner hvordan du har det, her er høyeste punkt på brystkassen brystbeinet! :o

Skal operere på nyåret, gleder meg veldig til å få litt feminine former igjen! Hvis du ikke har hele egenandelen selv har alle klinikker avtaler for finansiering. Du kan betale med Mastercard, eller søke om lån gjennom Cresco eller lignende. Da bestemmer du selv hvor fort du skal betale ned lånet. Men det er høy rente, så ikke gjør det hvis du ikke har råd til å betale det ned!

Inntil videre får du investere i gode bh'er med silikoninnlegg, har selv mange av de!

Gjest Anonymous
Skrevet
:ler:

God beskrivelse av hva en har i vente når man får barn?

Kan ikek gjøre stort annet enn å gi deg en trøsteklem og ønske lykke til i jakten på en bh som gjør susen. Men så lenge mannen din fortsatt synes du er sexy og får deg til å føle deg sexy, så er det det viktigste......?

Jeg har ikke mann engang :grine:

De selger mye rart på Kondomeriet, kanskje de selger løs-kløft? Det nærmeste jeg kommer kløft med de to slipsene mine er hvis jeg sprayer dem med stivelse, stryker dem og setter dem på høykant nedetter brystet. :roll:

Gjest Fighter
Skrevet
Jeg kan ikke finne dem!!!

Har du sett under senga? Eller i kjøkkenskapet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...