Gå til innhold

Hvor viktig er kroppen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette spørsmålet er både til dere menn og kvinner her inne.

Hvor viktig er kroppen til en person, da i sammenheng med ons, dating, forhold etc? Jeg bare lurer ettersom jeg ikke syns jeg har noen fin kropp selv, og selv om jeg vet at enkelte mener kroppen er veldig viktig, og noen ikke tenker så mye over det, så lurer jeg på hvordan disse meningene ligger an her inne. 

Anonymkode: 745df...8bf

Videoannonse
Annonse
Gjest lizard queen
Skrevet

Tja, det er ganske viktig at vedkommende faktisk har en kropp for min del. 

Det er også relevant at jeg tenner på den kroppen, hvilket for min del innebærer at den er sterk, verken for høy eller for lav fettprosent, og noenlunde greit proporsjonert. Er ikke med det sagt at han trenger å være noen supermodell eller noe, men ja at jeg tenner på kroppen hans i utgangspunktet er viktig. 

AnonymBruker
Skrevet

Kropp er jo litt viktig. Men jeg tenker at man kommer veldig langt med å bare ta vare på seg selv, altså spise normalt og få ok med mosjon. Du trenger ikke ha en veltrent eller fitnesskropp for å få deg en make. Om en person blir forelsket i deg så liker han/hun kroppen din uansett, han/hun er jo tross alt forelsket i deg. Men det er alltid et pluss å ha en kropp som er godt ivaretatt og som holder seg bra, med andre ord litt ekstra magefett og fylde i lårene er greit det så lenge du kan bevege deg normalt og har grei nok fysikk. :) Og en slik kropp har man om man spiser ordentlig og har et sunt forhold til mat, samt trener noen få ganger i uka eller bare går seg noen turer. Jeg trener ikke og går sjeldent/aldri tur men har en fysisk tung jobb 5 dager i uken som gir meg godt med mosjon. :) 

Anonymkode: 86693...233

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke kjempeviktig. Det viktige er at han er sunn og frisk. Samboeren min er type høy, spinkel og hengslete. Ikke samfunnets svar på Drømmekroppen mao. Men han er verdens beste, og jeg ville ikke byttet ham ut mot noen. 

Anonymkode: d6742...2fc

Skrevet

Det som har størst betydning for hvordan kroppen din fremstår er holdningen din. Både fysisk og mentalt. Skal jeg kikke på bilder av pene damer går jeg for ganske slanke (andre liker store pupper, små rumper, kort hår, etc, smaken er forskjellig), men den aller mest tiltrekkende dama jeg noen gang har møtt hadde minst 30 kg "for mye". Men hun hadde et smil og et vesen som gjorde henne smellvakker. Det gjør en mye større forskjell enn folk er klar over.

ONS har jeg ikke erfaring med, men det er vel mer et "kjøttmarked" enn folk som er ute etter noe seriøst. Jeg har selv vært veldig misfornøyd med kroppen min og tenkt at den er et hinder, men så begynte jeg å se på alle parene rundt meg. Ingen av dem ser ut som modeller. De er tjukke, lave, kvisete og slappe men de har funnet noen som elsker dem likevel. Når man blir glad i noen synes man som regel de blir vakre uansett.

• Liker 1
Skrevet

Jeg trener og tar vare på min egen kropp, så jeg forventer i grunn det samme av en evt partner

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Litt viktig, men ærlig talt så har jeg falt pladask for personligheten til en mann med en ganske "kjip kropp" også... Men kvinner er gjerne ikke så opptatt av det visuelle som menn. Menn forelsker seg med øynene, det er derfor kvinner sminker seg, kvinner forelsker seg med ørene, det er derfor menn lyver :P 

Anonymkode: 2b889...774

• Liker 1
Skrevet

Har falt for det meste når det kommer til kropp, rent bortsett fra sykelig overvektig. Hatt menn som er høye og tynne, små og tynne, høy og 10-20 kg for mye, muskuløse og høye osv. Men må innrømme at kroppen til han jeg dater nå er noe av det fineste jeg har sett, til tross for at han er lavere enn meg. Han er hva man kan kalle ganske muskuløs med en lav fettprosent. Uansett er det hovedsakelig personlighet jeg faller for, også hos han her, men det skader jo ikke ;) 

Skrevet

Kropp er viktig. Men ikke superviktig. Jeg liker "pappakropp", men det må være litt aktivitet og ønsker om sund kost. Skal ikke være 0 i fett% og fitness/bodybuilder, men heller ikke andre veien. Slaskete og lat. Litt rundt i kantene er bare herlig :lur:

Skrevet

Ikke spesielt viktig. Et pent ansikt teller mye mer.

• Liker 1
Skrevet
42 minutter siden, Okapi skrev:

Ikke spesielt viktig. Et pent ansikt teller mye mer.

Trodde ansikt var endel av kroppen :tongue: ;)

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, Knirke skrev:

Jeg trener og tar vare på min egen kropp, så jeg forventer i grunn det samme av en evt partner

Jeg og.

Anonymkode: 7c594...39d

Skrevet

Jeg må tenne på kroppen hans/hennes, men jeg tenner på mange forskjellige typer. Har vært sammen med på både kvinner og menn, høye og lave, stramme og myke, tynne og noen kg for mye.. Konklusjonen må vel være at "pakken" er viktigere enn kroppen isolert sett. 

Det eneste jeg vet jeg ikke tenner på er oervekt, men sexylubben er flott! 

Gjest uN91s
Skrevet (endret)

Kroppen betyr lite. 

Derimot har jeg noen preferanser, men dette er ikke noe mannen får endret på. Jeg liker store menn så liker at mannen er litt høy. Definerer alt fra 170 og oppover som høyt. Liker også at mannen har en del bredde, så naturlig brede menn liker jeg litt ekstra godt. Men om all bredde utenom dette består av fett eller muskler gjør ingenting. Så lenge de er store og litt bjørn går det fint. 

Annet enn det liker jeg at menn er litt "solbrune", altså ikke slik kontorgrå hud. Liker en fin klesstil. Trenger ikke å gå i skjorter eller kaki, men rene klær i riktig farger, med fin passform gjør veldig mye for utseende! Hvite tenner er også viktig. Hårfrisyre er ikke viktig og liker skallet like godt som alt annet.

Det oppsummerer mine "krav" :P  

Selv er jeg opptatt av utseende på meg selv og jobber alltid med meg selv. Både med klesstil, kropp, negler, hår, utseende, sminke osv. 

Endret av uN91s
Gjest BethD
Skrevet

For meg så er ikke kroppen så viktig, så lenge ansiktet er pent :P hehe...!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...