AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #1 Skrevet 3. juli 2016 I forbindelse med et prosjekt jeg jobber med, trenger jeg tips til (relativt) gode filmer med hvite mennesker (trenger ikke være bare hvite, men gjerne sterk hvit hovedperson). Både filmer og serier er av interesse. Gjerne amerikanske, men også britiske og norsk er av interesse. Anonymkode: 563bf...ee7 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #2 Skrevet 3. juli 2016 Eh. Er over halvparten av alle filmene det? Anonymkode: c7210...0b3 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #3 Skrevet 3. juli 2016 Se en liste over top 10 filmer, tenker minst halvparten passer kriteriene Anonymkode: 10eb7...1e9
Arth88 Skrevet 3. juli 2016 #4 Skrevet 3. juli 2016 Trenger du virkelig hjelp til å finne kritikerroste filmer med hvite hovedroller? Om du ser på vinnerlisten fra Oscar i år tror jeg du finner noen med minst en sterk hvit rolle(i og med at alle vinnerne var hvite), og jaggu var det slik året før også. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #6 Skrevet 4. juli 2016 Kunne du ikke bare brukt det norske utrykket kaukasoid i stedet for å skrive norenglish? Anonymkode: 13642...009
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #7 Skrevet 4. juli 2016 (relativt) gode? Skal de være nye, gamle, innen hvilken sjanger? Tv-serier med sterk, hvit mannlig hovedperson er i hvertfall House of Cards, Boardwalk empire, Deadwood, Breaking Bad osv i det uendelige. Spillefilmer.... Britiske serier... Finnes det gode norske filmer uten hvite hovedpersoner? Anonymkode: 711a2...bea
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #8 Skrevet 4. juli 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: (relativt) gode? Skal de være nye, gamle, innen hvilken sjanger? Tv-serier med sterk, hvit mannlig hovedperson er i hvertfall House of Cards, Boardwalk empire, Deadwood, Breaking Bad osv i det uendelige. Spillefilmer.... Britiske serier... Finnes det gode norske filmer uten hvite hovedpersoner? Anonymkode: 711a2...bea Ikke helt uten, men er en del med innvandrere som hovedpersoner. Anonymkode: 1074f...25d
Gjest Tom/Loki Skrevet 4. juli 2016 #10 Skrevet 4. juli 2016 Søk på filmer og tv-serier på nette, så finner du masse.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #11 Skrevet 5. juli 2016 Det var litt av en prosjekt må jeg si, som går på farger... Anonymkode: 0f8bc...a61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå