Gå til innhold

Hva ville dere gjort?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og eksmannen har vært separert i et halvt år nå. Vi har barna 50/50, og snakker igrunn bare sammen når vi må.

Men så fikk jeg høre av hans naboer at når ungen er ute og leker og evnt begynner å krangle så heftig at gråten kommer, så kommer eksen aldri ut for å prate med dem. Sånn at naboen har måttet gå ut for å snakke ungene til ro flere ganger.

Ungene er 6 og 4 år og han lar dem sitte oppe så lenge de orker, eller at de ligger med ipaden helt til de sovner seint på kvelden. 

Burde jeg melde ifra om dette til noen? Prøve å få eneomsorgen for barna? Aner ikke hvordan jeg ska gå frem i denne saken..

Anonymkode: 040a1...1ed

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror du skal begynne med å skrive dette innlegget en gang til. For dette er ganske uforståelig. 

Anonymkode: 93f82...baa

Skrevet

Ta kontakt med familievernkontoret og ta samtalen der sammen med eksen. 

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke i første omgang prøve å snakke med barnefaren? Kanskje dere kan bli enige om en løsning? Eller så kan få til et møte i familierådet

Anonymkode: 9be29...743

• Liker 2
Skrevet (endret)

Dere er de voksne og må snakke sammen (uansett hvor mye dere misliker hverandre/det) og komme til enighet om hvordan dere skal gjøre det angående leggetid, konfliktløsning osv. Er ingen grunn til å melde ifra om dette noen. Dette er ikke de store tingene, men jeg skjønner at det er irriterende. Her må du bare bite tennene sammen og snakke med barnefaren. Hvis ikke det virker, så tar du kontakt med familievernkontoret.

Endret av Kittykat
  • Liker 3
Gjest Chroma
Skrevet

Det første du må gjøre er jo å ta det opp med han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...