Gå til innhold

Symptomer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Uggen, trøtt, tungpusta, hyppig vannlating, piping i ørene, oppblåst og hard i magen(avføring).. 6 dager etter eggløsning og 6 dager igjen til mensen. Kan det være noe i dette? Har vært prøver i nå 9 mmd.. så håper virkelig at det klaffer snart!

Anonymkode: 1ca00...254

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glemtr å skrive stikkinger nederst på magen 😊 takk for det 🤗

Anonymkode: 1ca00...254

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for deg :blomst:

Første gang jeg skriver her, etter å ha vært en taus tilskuer en god stund. Samboer og jeg har prøvd siden oktober, og jeg kjenner det begynner å bli slitsomt. Går liksom i kjelleren hver gang TR kommer på besøk.

Jeg venter mensen imorgen, men mine symptomer per dags dato er;

  • Trett 
  • Soppinfeksjon (for første gang i mitt 28 årige liv!)
  • Stikkinger i nedre mageregion (kommer og går)
  • Lett hodepine
  • Plutselig svimmel (forsvinner like fort som det kommer)
  • Svak strek fra navle til skambenet (veldig rart, dette forbinder jeg med "veldig tydelig" gravide)

Håper så inderlig at det er noe i disse tegnene. Tok graviditetstest på lørdag, men den var negativ. 

Hilsen en håpefull meg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er lett for vi kjenner mye rart mens vi er prøvere og når vi håper sånn på en spire. De gangene jeg har vært gravid (4 ganger, men 3 barn), har jeg ikke merket noe før positiv test. De gangene tr har komt merker jeg mye. Uansett krysser fingrene for deg😀

Anonymkode: 920e2...821

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 DPO - såre brystvorter, tørst, livmortappen er myk og sitter relativt høyt. :-) 

Endret av Snurrepurre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Theakri

Må si jeg misunner dere jenter som har symptomer denne mnd! jeg fant nettopp ut at jeg har bommet på EL med en hel uke..... har visst el mye senere enn det jeg har hatt de andre årene.. helt merkelig! vet dere hvorfor dette plutselig endrer seg? jeg er bort reist på jobb, men har alltid passet på at jeg har hatt fri rundt el slik at vi ikke trenger å utsette prøvingen pga jobb! så viser det seg at jeg altså har el en uke senere enn antatt:fnise: burde ha skjønt det siden jeg ikke har hatt helt positive el tester også, men nesten positive. tok en når jeg kom hjem i går og den skreik positiv. 3 mnd prøving for ingenting! sorry jenter, måtte bare få ut litt frustrasjon! gøy å lese hvilke symptomer dere har :D lykke til alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Theakri skrev:

Må si jeg misunner dere jenter som har symptomer denne mnd! jeg fant nettopp ut at jeg har bommet på EL med en hel uke..... har visst el mye senere enn det jeg har hatt de andre årene.. helt merkelig! vet dere hvorfor dette plutselig endrer seg? jeg er bort reist på jobb, men har alltid passet på at jeg har hatt fri rundt el slik at vi ikke trenger å utsette prøvingen pga jobb! så viser det seg at jeg altså har el en uke senere enn antatt:fnise: burde ha skjønt det siden jeg ikke har hatt helt positive el tester også, men nesten positive. tok en når jeg kom hjem i går og den skreik positiv. 3 mnd prøving for ingenting! sorry jenter, måtte bare få ut litt frustrasjon! gøy å lese hvilke symptomer dere har :D lykke til alle sammen!!

Har lest at endringer kan skje veldig plutselig ila livet. Så er nok helt tilfeldig :) men godt du har funnet ut av det nå iallfall 😁 Selvom jeg føler med deg! Kjedelig :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Theakri
6 minutter siden, Snurrepurre skrev:

Har lest at endringer kan skje veldig plutselig ila livet. Så er nok helt tilfeldig :) men godt du har funnet ut av det nå iallfall 😁 Selvom jeg føler med deg! Kjedelig :( 

er jo helt merkelig! men nå vet jeg! :) takk for omtanken :kghjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på dag 20 i syklusen min på 30 dager. Følte jeg hadde el sist helg med el slim, øm/stikkninger og utfloden ble nesten borte søndag/mandag. Onsdag fikk jeg plutselig stikninger i ca 10/20 sec ned mot lysken. I dag fikk jeg plutselig sterke stikninger som varte i ca 10 sec og i dag har jeg plutselig mye utflod igjen. I kveld når jeg pusset tennene blødde jeg, noe jeg svært sjelden gjør ellers.

Enten så lurer kroppen meg ellers så er det noe på gang her😜 i følge min el beregning er jeg på dpo5/6 i dag. Kan jo hende jeg har en sen el, men skal ha mensen 18 juli og den pleier alltid komme presis. Hva tror dere?☺️

 

 

 

Anonymkode: 920e2...821

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Theakri skrev:

Må si jeg misunner dere jenter som har symptomer denne mnd! jeg fant nettopp ut at jeg har bommet på EL med en hel uke..... har visst el mye senere enn det jeg har hatt de andre årene.. helt merkelig! vet dere hvorfor dette plutselig endrer seg? jeg er bort reist på jobb, men har alltid passet på at jeg har hatt fri rundt el slik at vi ikke trenger å utsette prøvingen pga jobb! så viser det seg at jeg altså har el en uke senere enn antatt:fnise: burde ha skjønt det siden jeg ikke har hatt helt positive el tester også, men nesten positive. tok en når jeg kom hjem i går og den skreik positiv. 3 mnd prøving for ingenting! sorry jenter, måtte bare få ut litt frustrasjon! gøy å lese hvilke symptomer dere har :D lykke til alle sammen!!

Det er visst helt naturlig at tidspunkt for EL og evt. sykluslengde endrer seg i løpet av livet :) Jeg måtte bare svare deg, for jeg er i samme båt og skjønner frustrasjonen. Jeg er blitt klar over at EL er noen dager senere enn jeg trodde. Bortreist på jobb, og har gått glipp av EL denne måneden jeg også, selv om jeg trodde vi såvidt akkurat rakk det. Vi har prøvd siden september i fjor, og absolutt vært innafor og truffet på mange av prøveperiodene likevel. Men vi har timet litt dårlig. Etter så lang tid er det skikkelig surt at jeg ikke skjønte det litt før. Men samtidig litt fint, for kanskje det klaffer nå om vi treffer bedre framover. Håper dere har fri og treffer perfekt på det som faktisk er EL neste runde! :) 

Til dere andre: Masse lykke til! :) Jeg syns det høres ut som sjansene er gode for at flere i tråden er gravide. @TrixieLeeMiller, jeg syns den svake streken fra navlen høres veldig lovende ut. De jeg kjenner som har fått det, har vært gravide. Selv om de som regel kommet har lenger da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 3. juli 2016 at 21.50, AnonymBruker skrev:

Uggen, trøtt, tungpusta, hyppig vannlating, piping i ørene, oppblåst og hard i magen(avføring).. 6 dager etter eggløsning og 6 dager igjen til mensen. Kan det være noe i dette? Har vært prøver i nå 9 mmd.. så håper virkelig at det klaffer snart!

Anonymkode: 1ca00...254

Jeg hadde de samme som deg untatt piping i ørene. Fikk mensen her om dagen. 

Anonymkode: b1f89...2c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 8.7.2016 at 17.31, Theakri skrev:

Må si jeg misunner dere jenter som har symptomer denne mnd! jeg fant nettopp ut at jeg har bommet på EL med en hel uke..... har visst el mye senere enn det jeg har hatt de andre årene.. helt merkelig! vet dere hvorfor dette plutselig endrer seg? jeg er bort reist på jobb, men har alltid passet på at jeg har hatt fri rundt el slik at vi ikke trenger å utsette prøvingen pga jobb! så viser det seg at jeg altså har el en uke senere enn antatt:fnise: burde ha skjønt det siden jeg ikke har hatt helt positive el tester også, men nesten positive. tok en når jeg kom hjem i går og den skreik positiv. 3 mnd prøving for ingenting! sorry jenter, måtte bare få ut litt frustrasjon! gøy å lese hvilke symptomer dere har :D lykke til alle sammen!!

Ville bare tipse deg om å prøve bidronning gele :) Fåes på life helsekost på lagunen i bergen. Var veldig effektivt for meg, skal begynne å prøve på baby nr to nå og det første jeg skal gjøre er å kjøpe det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen andre som har hatt en del symtomer frem til 8dpo for å så gå over til å ikke merke noe? 

Anonymkode: 920e2...821

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen andre som har hatt en del symtomer frem til 8dpo for å så gå over til å ikke merke noe? 

Anonymkode: 920e2...821

Det er veldig vanlig iogmed at man har en del progesteron(?) i kroppen i forbindelse med EL som gir liknende synptomer som HCG.. HCG produseres vel vanligvis fra og med 6-7 DPO om man er gravid, og et fåtall får vel HCG symptomer før 10-15dpo. 

Anonymkode: a083c...c98

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er veldig vanlig iogmed at man har en del progesteron(?) i kroppen i forbindelse med EL som gir liknende synptomer som HCG.. HCG produseres vel vanligvis fra og med 6-7 DPO om man er gravid, og et fåtall får vel HCG symptomer før 10-15dpo. 

Anonymkode: a083c...c98

Takk for svar. Tenker du da vanlig som at det ikke har klaffet om symtomene går over 9 dpo? Jeg hadde el symtomer + stikkninger/murring, økt utflod ol en uke etter el. I dag merker jeg lite, har utflod fortsatt da.

Anonymkode: 920e2...821

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Tenker du da vanlig som at det ikke har klaffet om symtomene går over 9 dpo? Jeg hadde el symtomer + stikkninger/murring, økt utflod ol en uke etter el. I dag merker jeg lite, har utflod fortsatt da.

Anonymkode: 920e2...821

Det betyr ikke nødvendigvis at det ikke har klaffet nei :-) de færreste får graviditetssymptomer så tidlig. :-) økt utflod er et godt tidlig tegn. 

Anonymkode: a083c...c98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det betyr ikke nødvendigvis at det ikke har klaffet nei :-) de færreste får graviditetssymptomer så tidlig. :-) økt utflod er et godt tidlig tegn. 

Anonymkode: a083c...c98

Takk igjen. Blir helt kokko av hele dpo land og ventingen. Har vært gravid før og tror ikke jeg hadde så mange symtomer før positiv test. Det er så lenge siden at jeg husker ikke. Er nok å kjenne alt mulig rart pga vi kjenner så etter☺️ Jeg har egentlig tenkt å vente med å teste til den dagen jeg venter mensen, men fare for at jeg tar en test på fredag🙈☺️

Anonymkode: 920e2...821

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å kveld håpet ditt, det kan jo hende det gikk denne gangen. Men det egget har jo ikke rukket å feste seg engang. Alle symptomer så tidlig er nok mer ønsketenking enn reelle symptomer. Det er når det befruktete egget begynner å grave seg inn i livmorveggen at ting skjer med kroppen din. Og enda da er det veldig skjeldent å få symptomer før etter flere uker (annet enn uteblitt menstruasjon). 

Den beste strategi når man prøver er å ikke få forhåpningene opp. Vent på menstrasjon eller mangel på den.

Hilsen ei som prøvde lenge.

Anonymkode: 9ef7f...47d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...