Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså, jeg bare lurer. De som har eller har hatt tinder og fått null matcher? Det må være litt kjipt? Selvom man helst ikke vil ta seg personlig av en slik app. Vil noen dele sine erfaringer? Er jo ikke rart man får dårlig selvtillit i dagens samfunn.. Glad jeg ikke er 13 år idag!

Grunnen til jeg spør er fordi jeg vurderer å laste det ned, men er redd ingen skal trykke like... Litt tåpelig kanskje, ja. Men skader ikke å høre med dere først!

Anonymkode: b2643...af1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venninna mi lastet ned tinder for windows telefon og fikk ingen matcher. Vi oppdaget at det var noen galt med appen, for jeg kunne ikke skjønne at det kunne stemme. Hun lastet ned en annen versjon og da fikk hun matcher med en gang. Vet at det sikkert ikke er slike tilfeller som skjer med det ts snakker om, men det KAN være appen det er noe galt med faktisk. 

Men du får garantert matcher, gjør ikke alle det da? 

AnonymBruker
Skrevet

Har man et OK bilde bør man må match, men hvis man bor på bygda minker vel sjansen drastisk... Også vanskeligere for gutter å få match, men det er jo litt fordi bilder/posering er jenters greie. Mange gutter har helt HÅPLØSE bilder på tinder. Hvis man faktisk vil ha match som gutt, bør man legge litt innsats i det, spør du meg.

Anonymkode: ee4e7...012

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har over hundre. Ser helt normal ut.

Anonymkode: 1861b...15b

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har man et OK bilde bør man må match, men hvis man bor på bygda minker vel sjansen drastisk... Også vanskeligere for gutter å få match, men det er jo litt fordi bilder/posering er jenters greie. Mange gutter har helt HÅPLØSE bilder på tinder. Hvis man faktisk vil ha match som gutt, bør man legge litt innsats i det, spør du meg.

Helt enig. Har lagt merke til selv at gutter bruker bilder som er flere år gamle, og hvor mange av de ikke er fotogene i det heeele tatt! Men allikevel kan de være kjempekjekke i virkeligheten! Veldig spesielt egentlig. Men de er vel ikke like opptatt som oss jenter på akkurat det området der..

Det kan jo slå andre veien for oss jenter - at vi ser bedre ut på bilder og ikke like i virkeligheten.

Anonymkode: b2643...af1

Skrevet

Når jeg hadde tinder fikk jeg veldig mange match. Prøvde å ha bilder av hvordan jeg faktisk så ut, noen bilder med lite sminke og noen med litt mer kanskje. Ikke for vulgært :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

En kompis av meg som er ganske kjekk har en helt håpløs profil, men får likevell ganske mange matcher, Matcher også med de peneste damene. Når alt kommer til alt er det utseende det går på og ikke hvordan bildene er tatt, i alle fall når det kommer til menn. 

For meg var appen ubrukelig. Trykket like på damene jeg likte og hadde kanskje en like ratio på 1/9, men fikk ingen matcher. 

Anonymkode: 43c32...c30

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...