AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #1 Skrevet 3. juli 2016 Hei hei! Tenkte bare og høre litt om noen her har litt erfaring med eggløsningstabletter? Jeg var inne til gynekolog nylig, fikk beskjed om at hun gjerne ville gi meg eggløsningstabletter da det virker som om jeg ikke får EL så ofte. Hva ligger disse på i pris ca, finst det flere typer? Leste på nettet at flere mente at sjansen for og få tvillinger er større når man går på slike tabletter? Anonymkode: 7b1df...d6d
Chickenwings85 Skrevet 3. juli 2016 #2 Skrevet 3. juli 2016 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei hei! Tenkte bare og høre litt om noen her har litt erfaring med eggløsningstabletter? Jeg var inne til gynekolog nylig, fikk beskjed om at hun gjerne ville gi meg eggløsningstabletter da det virker som om jeg ikke får EL så ofte. Hva ligger disse på i pris ca, finst det flere typer? Leste på nettet at flere mente at sjansen for og få tvillinger er større når man går på slike tabletter? Anonymkode: 7b1df...d6d Er det pergotime du mener? Jeg skal starte med de så fort jeg får menstruasjon. Er ny i gamet selv, så jeg er veldig spent om det har noe effekt eller ikke. Jeg fikk det på resept av gynekologen. 5 tabl. som jeg skal ta dag 5 i syklus. 80kr tror jeg at jeg betalte for de.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #3 Skrevet 3. juli 2016 48 minutter siden, Chickenwings85 skrev: Er det pergotime du mener? Jeg skal starte med de så fort jeg får menstruasjon. Er ny i gamet selv, så jeg er veldig spent om det har noe effekt eller ikke. Jeg fikk det på resept av gynekologen. 5 tabl. som jeg skal ta dag 5 i syklus. 80kr tror jeg at jeg betalte for de. Jeg vet ikke helt hva tablettene heter, men utifra hva søkene sier så er det nok pergotime ja. Jeg er selv helt ny og fersk på dette, har ingen barn fra før. Nå er meg og min kjære klare og vi har vell prøvd i litt over et år uten hell. Dette fortalte jeg til gynekologen, og da tok vi noen blodprøver og jeg fikk beskjed om at hun muligens ville gi meg eggløsningstabletter etter prøve resultatene. Så jeg håper de funker, slik at jeg slipper drastiske "inngrep". Anonymkode: 7b1df...d6d
Chickenwings85 Skrevet 3. juli 2016 #4 Skrevet 3. juli 2016 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke helt hva tablettene heter, men utifra hva søkene sier så er det nok pergotime ja. Jeg er selv helt ny og fersk på dette, har ingen barn fra før. Nå er meg og min kjære klare og vi har vell prøvd i litt over et år uten hell. Dette fortalte jeg til gynekologen, og da tok vi noen blodprøver og jeg fikk beskjed om at hun muligens ville gi meg eggløsningstabletter etter prøve resultatene. Så jeg håper de funker, slik at jeg slipper drastiske "inngrep". Anonymkode: 7b1df...d6d Ja, jeg håper på det samme. Har du uregelmessig menstruasjon i tillegg eller?
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #5 Skrevet 3. juli 2016 23 minutter siden, Chickenwings85 skrev: Ja, jeg håper på det samme. Har du uregelmessig menstruasjon i tillegg eller? Ja menstruasjonen har vært veldig uregelmessig... :/ noen ganger hender det at den kan komme regelmessig i en periode på 3-4 mnd og så kan den være borte i 2 mnd.. Veldig slitsomt og ha det slik fordi man vet jo aldri når man har menstruasjon 😳 Anonymkode: 7b1df...d6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå