Gå til innhold

Hva koster en brudekjole?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har tenkt å begynne utkikken på brudekjoler men har ikke peiling på hva som er normale priser. Hva er normalt, og hva er lav pris for en brudekjole, om jeg skulle gått for laveste prisklasse?

Anonymkode: 04980...b78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

100kr- 100 000 (og over)

du får kjoler i absolutt alle prisklasser, og kvaliteten blir deretter. 

Anonymkode: 57a79...ed8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

100kr- 100 000 (og over)

du får kjoler i absolutt alle prisklasser, og kvaliteten blir deretter. 

Anonymkode: 57a79...ed8

Ja ja, men hva er "vanlig" pris liksom, hva bruker folk flest på brudekjoler?

Og en brudekjole til 100kr? Det tviler jeg på. I hvertfall ikke i en brudekjole butikk. Kjoler til 100kr er jo bare på H&M :ler:

Anonymkode: 04980...b78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anubiel

Da jeg shoppet etter kjole for to år siden, kostet nye kjoler fra 5000 kr. For å være ærlig så kjolene i den prisklassen billige ut, med tanke på stoffkvalitet, blonder osv. 

Jeg fikk inntrykk av at de fleste kjolene i vanlige brudesalonger lå mellom 10 000 og 25 000. Endte selv opp med en Pronovias til ca 14 000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min kostet 15 000. Hverken dyr eller billig, midt på treet på brudesalongen jeg var på.

Anonymkode: 8704f...c46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolene hos brudesalonger koster nok minst 10.000. Men svært mange prøver å selge kjolene sine etter bryllupet, og da kan man få veldig fine og dyre kjoler til 4-5000. Det er kjøpers marked på Finn.no.

Det går også an å kjøpe kjole hos kjedebutikkene. Mange har fått egen brudekolleksjon. Både H&M, Zalando, La Redoute, etc har brudekjoler, de fleste koster rundt et par tusen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Har egentlig fått for meg at 14-18 er normal pris. Men klarte å finne kjole fra privar forhandler som likeve var ubrukt for 2000,- 

Anonymkode: 36186...14f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en Lilly kjole, rett fra nettbutikken deres i Danmark. Betalte 3500,- for den, de skulle ha 5500 for den i butikk. ELSKER DEN. Den går til midt på leggen, jeg skal ikke ha en lang en. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handlet på opphørssalg for noen år siden, fikk kjole og slør til 4500kr. Førpris var nærmere 15.000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kostet 16.000 på brudesalong og det gjorde de fleste andre kjolene jeg prøvde og. Uten at jeg så på pris før jeg til slutt stod igjen med noen stykker jeg kunne tenke meg og tenkte at hvis noen var vesentlig billigere ville jeg gå for den billigste da jeg likte de like godt. Men alle kostet 15-18 en plass av de som var slik jeg ønsket, så tror det er ganske vanlig. 
Snakk om en vanlig stroppeløs kjole med masse tyll, skikkelig prinsesse. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...