*Bumblebee* Skrevet 3. juli 2016 #1 Skrevet 3. juli 2016 Jeg er på dag 13 i syklusen, har testet med cb digital eggløsningstest i 6 dager nå. Ikke antyydning til el enda :-( tester altid på ettermidd/kveld. Den testen skal jo slå ut FØR el finner sted, derfor veldig deprimerende når jeg bare får negative resultater.. Etter mitt hode burde jeg fått positiv test nå, er jo straks på dag 14. Ingen antydning til el slim eller noe heller..helt "tørt" :-( Har dere noe erfaring med dette? Bør jeg ha is i magen eller kan testene faktisk være feil? Mistenker jo nå at jeg ikke har el denne mnd i det hele tatt :-/
Gjest Valmuen Skrevet 3. juli 2016 #2 Skrevet 3. juli 2016 Hvor lang syklus har du da? Ikke alle har EL på dag 14, så den kommer sikkert snart
Leopanter Skrevet 3. juli 2016 #3 Skrevet 3. juli 2016 At du ikke har fått el på dag 13 ennå er jo ikke noe å bli stressa av. Det kommer jo an på sykluslengde og sånn også, sant. Gjennomsnittet for å ha el ved en syklus på 28 dager er dag 14. Jeg har derimot en syklus på 30-34 dager og hadde denne måneden el på dag 20. Det hadde jeg den måneden jeg ble gravid forrige gang også, så jeg er i alle fall ikke stressa Har du en syklus på 28 dager er det vanlig å få el mellom dag 10-16. Med andre ord: Take it easy, det skjer mest sannsynlig om ikke mange dagene
tussi84 Skrevet 3. juli 2016 #4 Skrevet 3. juli 2016 Jeg har ikke hatt eggeløsning på 7 mnd.. ikke mensen eller.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #5 Skrevet 3. juli 2016 Spørs jo helt hvilken syklus du har. El ca dag 14 gjelder bare gjennomsnittssyklus på 28 dager. Det er lettere å regne baklengs. Eggløsning pleier ligge mellom dag 10 og 16 før forventet ny mens. Anonymkode: 116d0...c77
*Bumblebee* Skrevet 4. juli 2016 Forfatter #6 Skrevet 4. juli 2016 Ok takk for beroligende svar dere, er bare meg som er hysterisk sikkert😊 har hatt en runde med pergo fra før pga cyster( mange år siden) , er nok derfor jeg blir litt småstressa nå og litt redd for at det blir el-kluss igjen. ( jeg er over 30 og han over 35, derfor føler jeg at vi ikke har tiden på vår side) Får bare teste videre nå og håpe på at smilefjeset snart viser seg 😉
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #7 Skrevet 5. juli 2016 Jeg har stabil syklus på 29 dager og har eggløsning dag 16. Så den kan ennå komme. Ingen grunn til å stresse Anonymkode: 8bf7b...633
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #8 Skrevet 5. juli 2016 Den 3.7.2016 at 0.07, tussi84 skrev: Jeg har ikke hatt eggeløsning på 7 mnd.. ikke mensen eller. Jeg har ikke hatt på 10 mnd, samme med mensen.. Anonymkode: babe7...974
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå