Gå til innhold

Oppblåsthet, promping og halvløs mage... Pinlig!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Nå har jeg gått rundt og småprompet (og storprompet :oops: ) i over en uke, og aner ikke hva som er årsaken. Har ikke et spesielt usunt kosthold, og har heller ikke spist eller drukket noe "merkelig" eller uvant i det siste. Magen min er oppblåst og "halvløs", og for hver gang jeg beveger meg så kommer det ut luft. Går og småfiser hele tiden! Og det lukter ikke akkurat roser og fioler, men mer en slags eim av syrlig rennebæsj. :oops: :-?

Jeg bæsjer litt hver eneste gang jeg er på toalettet, og det er ganske ofte. Bæsjen er halvløs, sånn at jeg må bruke evigheter og lassevis med papir for å få tørket meg ordentlig etterpå.

Nå begynner jeg å bli lei- hva kan dette være?

Bor i Oslo, så det kan ikke være "Bergen-diarè", diarè er det da heller ikke... Men kjempeirriterende likevel! Føler meg ikke spesielt slapp, men har fått for lite søvn de siste par ukene. Kan det ha noe å si? Vanligvis fungerer fordøyelsen min utmerket, med fast og fin avføring 1-2 ganger daglig.

Noen som har hatt noe lignende noen gang? Hva hjalp?...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

for meg høres det ut som om du er syk, har det ikke gått over i løpet av noen uker bør du oppsøke lege. ellers kan mat og drikke som: tomat, melk, brus, gjærbakst, juice og slik være med på å gjøre deg oppblåst i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har hatt det samme som deg.

jeg gikk til legen og tok ultralyd.

Fikk beskjed om at det var magekatarr.

Oppsøk lege :)

Jeg måtte gå på en diet som besto av kultura og korno-mo kjeks :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SALT binder magen, så hva med å spise salte kjeks, saltstenger etc etc..

Har heldigvis aldri hatt dette problemet, men det pleier å fungere mot vanlig magesjau iallefall.

Lykke til - håper det gir seg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...